Je neukt koorknaapjes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat denk je met een naam als De_Kardinaal?
Nouja, als je in God gelooft kun je ook in demonen en geesten geloven lijkt me.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat denk je met een naam als De_Kardinaal?
quote:
Je hebt een hoge stem en zingt?quote:
quote:
Dan is het maar goed dat we ten niet gemeet hebbenquote:
quote:
As if.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat we ten niet gemeet hebben![]()
Assasin's creed 2quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Bellatrix het volgende:
c_a heb jij tips voor games op de xbox?
Van alles, tot oorlogsspellen tot muziek en racen. Vooral veel actie en bloed enzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Assasin's creed 2
Ik weet niet welke games jij leuk vind?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was even aan het shoppen ook mop
![]()
Jaquote:
ik ben helemaal verslaafd aan Gears of War... maar dat speel ik voornamelijk onlinequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van alles, tot oorlogsspellen tot muziek en racen. Vooral veel actie en bloed enzo.
als ik begin kan ik nooit stoppenquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ik begin kan ik nooit stoppen
Ik keek voor 1 topjes, heb uiteindelijk 2 topjes, een jurkje, en een rokje besteld en 2 'bikini's
Aah ok die een keer proberen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben helemaal verslaafd aan Gears of War... maar dat speel ik voornamelijk online
Assassin's Creed 2 ben je lekker lang meebezig,, mensen van achter afslachten enzo
Ik heb alle Guitar hero's en Rockband spellen...
Ik ben nu bezig met Terminator.... maar die is op hard ook snel uitgespeeld, 9 chapters maar
Zien zienquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
ow ik heb foto's van mijn huiskamer
Alleen me meubels staan er in... moet dus nog wat dingen ophangen aan de muren ensow
Enjoyquote:
Mooiquote:
quote:
tuurlijk meerdere keren, hoezo?quote:
Dat zijn van die dingen die komen wel, het is echt heel erg mooiquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
dank je wel
Moet alleen nog wat dingentjes verven, en gordijnen nog stellen enzo. Ow en er moet zeker wat aan de muur, het is zooooo kaal
In de huiskamerdeur moet ook nog glas, maar die moet eerst geverfd worden. Maar ik ben zo happy
Heb al 100 keer gedweild ofzo
TE LAAT!!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef Myraela het volgende:
Ik wil heulemaal niet weten waar andere mensen neuken.
quote:
quote:
quote:
Nee, die van jou! Wat ben jij een viezerik zeg!quote:
thxquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die komen wel, het is echt heel erg mooi
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die van jou! Wat ben jij een viezerik zeg!
quote:
Owwwwwwwwww ik hoop het zoquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx![]()
Het liefst wil ik een aantal dingen voor zaterdag klaar hebben... want dan vier ik me verjaardagMaar denk niet dat het gaat lukken
Kally.... ik ga donderdag op mijn verjaardag testenDus ik hoop op een leuk kadootje
Thxquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Niks zo lekker als spontaan tekeer gaan ipv kom schat we gaan naar bed
Dat kan niet, want ik leg altijd een handoek neer, die direct de was in gaatquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die van jou! Wat ben jij een viezerik zeg!
Zie ik daar nou de omtrekken van Jezus?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadverdamme Kally!
Ik doe het alleen niet bij mij thuisquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gadverdamme Kally!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zie ik daar nou de omtrekken van Jezus?
Je bedoelt het aftreksel van Jezus?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zie ik daar nou de omtrekken van Jezus?
Dag dag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Maar mensjes... ik moet er weer vandooor... zit nu bij mijn broer. En die heeft zo nog afspraken
Misschien tot vanavond nog
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
Maar mensjes... ik moet er weer vandooor... zit nu bij mijn broer. En die heeft zo nog afspraken
Misschien tot vanavond nog
Nee, een afro is in!quote:
Zou het doenquote:
Echt niet, niet mijn haar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon de tondeuse erover!
military cut!
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mannen met haar toch knapper hoor.
Dan een kale vrouw? Vreemd hoor!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind mannen met haar toch knapper hoor.
Vrouwen moeten sowieso lang haar hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan een kale vrouw? Vreemd hoor!
Inderdaad, ziet er niet uit anders. Nouja sommige vrouwen kunnen het hebben, maar dan zien ze er uit als jongetjes zoals Natalie Portman toenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrouwen moeten sowieso lang haar hebben.
Dus datquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mag ik op schoot?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb lang haar en een lange baard! Een beetje als sinterklaas!
quote:
Nee, maar je mag wel in de wachtrij gaan staan.quote:
quote:
quote:
Dan voel je zijn staf dadelijk zo lekkah door zijn kleedquote:
Hallo Bellaquote:
Speciaal voor De_Kardinaalquote:
Zoek een harry potter poppetje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef crv het volgende:
[..]
Hallo Bellavoor jouw heb ik de juiste smilie nog niet gevonden
Nou nou nou Ik vind de kerstman toch leukerderquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar je mag wel in de wachtrij gaan staan.
Ik mag niks voelenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan voel je zijn staf dadelijk zo lekkah door zijn kleed![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je je cadeautje voor dat jaar.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi crvquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef crv het volgende:
[..]
Hee Bosquote:
Niet mee eens, zijn genoeg vrouwen waarbij een pittig kort kapsel mooi staatquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
En voor mij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:40 schreef crv het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |