niet echt want heb 5 weken onbetaald..quote:
Trek een kerstboompak aan.quote:
mn zus had de schijt kunnen krijgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Kutbroertje, viert ie zijn verjaardag weer eens, tijdens Lowlands. Kaartje maar verkocht...
Volgende week vrijgenomen....
Serieus? Heb je al een andere baan dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet echt want heb 5 weken onbetaald..
zit nu in week 4 en moet donderdag wel werken.. en dan gelijk mn ontslag indienen
Sja, ik twijfelde toch al of ik zou gaan hoor. Maar dit was de druppel zeg maar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn zus had de schijt kunnen krijgen
Ik hoor het nu te hebben. Maar moet 8 dagen werken in mijn vakantie om dat kloteproject af te ronden. Volgende week gelukkig wel vrij (13-23).quote:
Dehradun, 2e keer. Nu 3 weken lang. Alleen. Kut. Heel erg kut. En langzaam internet. En liegende mensen. En vies. En... nah ja, genoeg tijd om films te kijken iig.quote:
En ik wil zo graag een kaartje en nou heb je jouw kaartje gewoon verkochtquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik twijfelde toch al of ik zou gaan hoor. Maar dit was de druppel zeg maar.
waar en wanneer?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hai sexie, kom jy naar die braai?
Heb een kaartje voor je te koop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik wil zo graag een kaartje en nou heb je jouw kaartje gewoon verkocht
Aan een fokster nog welquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik wil zo graag een kaartje en nou heb je jouw kaartje gewoon verkocht
Dat is wel balen inderdaad. En maar 1 weekje vrij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:23 schreef El_Matador het volgende:
Ik hoor het nu te hebben. Maar moet 8 dagen werken in mijn vakantie om dat kloteproject af te ronden. Volgende week gelukkig wel vrij (13-23).
Donequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb een kaartje voor je te koop.
Als je serieuze interesse hebt, stuur een PB.
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is wel balen inderdaad. En maar 1 weekje vrij?
Nee dat niet, maar dat heb ik zo geregeld en heb nog een buffer. maar kan het gewoon niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieus? Heb je al een andere baan dan?![]()
Huh, waarom 5 weken onbetaald dan?? Vanwege je verhuizing?
Ik ga morgen stevig praten met de baas. Krijg ik het geld, dan blijf ik. Krijg ik het niet, dan zoek ik ook wat anders. Het is een keertje genoeg geweest.
waarom twijfel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik twijfelde toch al of ik zou gaan hoor. Maar dit was de druppel zeg maar.
Hmm, hoop dat het verstandig is wat je doet, maar ook dat het beter wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dat heb ik zo geregeld en heb nog een buffer. maar kan het gewoon niet meer![]()
nee, omdat ik zo dom ben geweest om een stupid contract te tekenen waarbij mn vakantiedagen afgekocht werden
Er gaan opzich wel mensen heen die ik ken (heb het kaartje vorige week in een opwelling gekocht) maar niet echt vrienden ofzo, dus had al geen zin om me 3 dagen bij onbekenden te moeten voegenquote:
Mag je die lekker tussen het stof gaan opvissen uit de zakquote:
quote:
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:30 schreef Isambard het volgende:
[..]
Mag je moeder die lekker tussen het stof gaan opvissen uit de zak
verstandig? waarschijnlijk nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, hoop dat het verstandig is wat je doet, maar ook dat het beter wordt.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik wist niet eens dat dat mocht!
Ik weet niets van stofzuigers. Ik ben namelijk geen vrouw. Straks onsoktploft onze veel te oude stofzuiger!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Ja, of je laat die sok gewoon lekker zitten, who cares?.
ja, kan van het geld dus wel voorstellenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er gaan opzich wel mensen heen die ik ken (heb het kaartje vorige week in een opwelling gekocht) maar niet echt vrienden ofzo, dus had al geen zin om me 3 dagen bij onbekenden te moeten voegen.
En ik heb al een iPad gekocht deze maand, geld telt ook mee. En dit meisje zeurt me al de hele week aan mijn kop (IRL ook) dus nu dit ook nog voorbij kwam was het wel mooi..
Ja, maar ik stink naar rookquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wacht daar nu gewoon een 3 kwartier mee!
quote:
Matchquote:
ja. klap m open. steek je vingers in de zak en trekken maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet niets van stofzuigers. Ik ben namelijk geen vrouw. Straks onsoktploft onze veel te oude stofzuiger!
Daaromquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, kan van het geld dus wel voorstellen
Ik wacht wel tot m'n moeder thuis komtquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. klap m open. steek je vingers in de zak en trekken maar
't is wel een van de mooiere resorts in India.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dehradun, 2e keer. Nu 3 weken lang. Alleen. Kut. Heel erg kut. En langzaam internet. En liegende mensen. En vies. En... nah ja, genoeg tijd om films te kijken iig.
We hadden het hier over stofzuigers hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. klap m open. steek je vingers in de zak en trekken maar
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik niet want je hebt je lowlands kaartje niet aan mij verkocht
quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Isambard het volgende:
[..]
We hadden het hier over stofzuigers hoor
Ja. Werchter. Moet ik ook nog een keer naartoequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom.
Ik ging ook maar gewoon kijken of het me zou lukken om een keertje te scoren eigenlijk.
Normaal plan ik dat soort dingen natuurlijk gewoon in met vrienden, maar die zijn er dus niet, of vakantie, of hebben voor Werchter gekozen dit jaar etc. Er gaan maar weinig bekende naar LL dit jaar.
Ik wil naar Download volgend jaarquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Werchter. Moet ik ook nog een keer naartoe
Ja. Harig en Kaal. Ik vind jullie leuk bij elkaarquote:
Ohquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Isambard het volgende:
[..]
We hadden het hier over stofzuigers hoor
Mata heeft toch een kaartje voor je?quote:
+: ollahquote:
Haha, hoe kom je daarbij?? Ben je wel es in Dehradun geweest?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dehradun, 2e keer. Nu 3 weken lang. Alleen.
• Kut. Heel erg kut.
• En langzaam internet.
• En liegende mensen.
• En vies. En...
't is wel een van de mooiere resorts in India.
Als je niet van viezigheid houdt, wees blij dat je niet in Mumbai zit
Nee, eigenlijk ken ik je nauwelijksquote:
Via via... wellichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mata heeft toch een kaartje voor je?.
Ik heb een echt kaartje, gaat voor kostprijs weg (sorryquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Via via... wellichtEven afwachten of er geen woekerprijs aan vast hangt en het geen eticket is
Dan sla ik India wel even over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een kutland, niet normaal.
Ik jou ook nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ken ik je nauwelijks.
haiiquote:
Teveel buitenlanders he?quote:
Maak het nog allemaal even triesterquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een echt kaartje, gaat voor kostprijs weg (sorry)).
Email is verstuurd. Hebbie hem?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Via via... wellichtEven afwachten of er geen woekerprijs aan vast hangt en het geen eticket is
Als ik je nou beter had gekend....quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maak het nog allemaal even triester
Ik hoef om die reden ook niet op vakantie.quote:
Wow! Respectquote:
Yup!! Thanksquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Email is verstuurd. Hebbie hem?
Kunnen we regelen hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik je nou beter had gekend.....
Het ging me om de stad .... Mumbai heeft wel mooiere hotels ja, als je eventjes naar buiten wil kun je kiezen tussen een saai commercieel gedeelte of verschrikkelijke slums in het noorden (al vond ik beide best vermakelijk). Derhadun heeft tenminste nog hele mooie resorts in het noorden waar je goed kunt wandelen. En nee, Derhadun ben ik niet geweest.... een Indiase collega hier naast me legt het even uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, hoe kom je daarbij?? Ben je wel es in Dehradun geweest?
En ik zat in Mumbai vorige keer. Dat hotel was veeeeeeeeeul beter. En de stad is goor ja. En de mensen verschrikkelijk. Wat een kutland, niet normaal.
Ja vrijdag had ik een gesprek bij een accountantskantoor, ik mocht meteen beginnen!quote:
Ja, de bergen zijn mooi in Dehradun, es kijken of ik tijd heb daarheen te gaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:52 schreef mahlah het volgende:
[..]
Het ging me om de stad .... Mumbai heeft wel mooiere hotels ja, als je eventjes naar buiten wil kun je kiezen tussen een saai commercieel gedeelte of verschrikkelijke slums in het noorden (al vond ik beide best vermakelijk). Derhadun heeft tenminste nog hele mooie resorts in het noorden waar je goed kunt wandelen. En nee, Derhadun ben ik niet geweest.... een Indiase collega hier naast me legt het even uit
Lief en onschuldig als ik ben, zou ik niet durven ook maar iets te suggererenquote:
ik zeg dat jullie hebben liggen neuken als beesten dit weekend, maar het is wel een hele wilde gok dus ik zet er geen geld opquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lief en onschuldig als ik ben, zou ik niet durven ook maar iets te suggereren
Accountantskantoren degelijk? Niet degene die ik ken en waar ik gewerkt heb...quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:55 schreef rival het volgende:
Ja vrijdag had ik een gesprek bij een accountantskantoor, ik mocht meteen beginnen!
heb ik eens een gesprek bij een degelijk bedrijf en ik mag meteen beginnen
Ik snap wat je bedoelt. India geeft "ranzig" een heel nieuwe betekenis. Afgezien van de stank, vervuiling en overbevolking (en bijkomende kwalen zoals slijmballen die alles doen voor een paar rupee) is het wel een heel mooi land met een mooie oude cultuur. De stank en vervuiling vind ik (nog) niet zo'n probleem omdat het een uitdaging is om met die omstandigheden te kunnen leven. Als zij het kunnen, dan kan ik het ook!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar India in het algemeen...![]()
Heb nog niemand gehoord van al mijn reisvrienden die het NIET tegen vond vallen. Dat zegt wel wat. Soedan is echt 100 keer beter.![]()
Dus het is weer traditoneel, de man moet weer het initiatief nemen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lief en onschuldig als ik ben, zou ik niet durven ook maar iets te suggereren
Als dat zo was had ik em zijn mannelijkheid ontnomen voor het niet aan mij verkopen van zijn lowlandskaartjequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg dat jullie hebben liggen neuken als beesten dit weekend, maar het is wel een hele wilde gok dus ik zet er geen geld op
Dat ligt aan de situatiequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus het is weer traditoneel, de man moet weer het initiatief nemen?.
nou ik heb al wat degelijke dames gezien hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Accountantskantoren degelijk? Niet degene die ik ken en waar ik gewerkt heb...
Waar/welke zit je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef rival het volgende:
nou ik heb al wat degelijke dames gezien hoor
Opzich een prima antwoordquote:
en jij bent?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik em zijn mannelijkheid ontnomen voor het niet aan mij verkopen van zijn lowlandskaartje
Dat is best wel kinky zegquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik em zijn mannelijkheid ontnomen voor het niet aan mij verkopen van zijn lowlandskaartje
Wat een afgrijselijk lelijke site zeg.quote:
Welcome to our website!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijk lelijke site zeg.
Lelijk!? Moet je dat prachtige design eens zien!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijk lelijke site zeg.
Nu nog je veters strikken en je komt een heel eindquote:
Marloes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef rival het volgende:
Ze heeft wel contact met me gezocht afgelopen weekend
ik heb instappers ervan gemaaktquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu nog je veters strikken en je komt een heel eind.
quote:
Geil wijf dat. Die kerel ook trouwens.quote:
die kon kiezen. kaal of kammenquote:
Vond ik ooit een geweldig liedje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die kon kiezen. kaal of kammen
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
"Liedje"quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond ik ooit een geweldig liedje.
en jij houdt van?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:22 schreef Isambard het volgende:
[..]
"Liedje"Ik denk dat "gedichtje" of "versje" een beter woord is.
nee, ik kon het niet voor elkaar krijgen om een echte pony te knippen en het in een paardestaart met een krul te dragenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
niet echt een kakkerskapsel he![]()
ga je elvis daten?
Valt me weer een beetje tegen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik kon het niet voor elkaar krijgen om een echte pony te knippen en het in een paardestaart met een krul te dragen
als ie nog jong was en in leven, misschien wel.. nu moet ik genoegen nemen met andere mannen
maar ik heb nog zoveel te lerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Valt me weer een beetje tegen!![]()
en er zijn dan ook andere mannen genoeg om te nem..... never mind
quote:
vaarwelquote:
Ik versier meestal jongens die dan al een vriendin blijken te hebben.quote:[Singles]...vakantie vieren en medesingles versieren...
Welkom in [singles]quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik versier meestal jongens die dan al een vriendin blijken te hebben.
Maar ze laten zich dus wel versieren?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Er gaat meer in een kat dan alleen kattenvoerquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:58 schreef vencodark het volgende:
Goh, zou toch zweren dat ik net een blokje bakboter in de pan had gedaan. Ok, ik betrap de kat op het aanrecht maar kan me niet voorstellen dat ze een blokje boter opgegeten heeft.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef Isambard het volgende:
[..]
Er gaat meer in een kat dan alleen kattenvoer![]()
We hadden een keer per ongeluk de kat een nacht in de kamer achtergelaten terwijl er een bord met schuimpjes op tafel stond. Van elk schuimpje had ze een hapje genomen en geen enkele vond ze lekker
Ik mag hopen voor je kat dat het vuur nog niet aan stond?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Schattig ja
Nah ja, boter lijkt me toch niet lekker...en dan moet ze het toch snel gedaan hebben want zolang was ik niet 'weg'. Er stond nog een afdruk van de boter in het pannetje.
Haha ja, en ze zeggen zelfs horney stuff. Like, krijg je niet genoeg bij je chick of zo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar ze laten zich dus wel versieren?
Dan weet jij al genoeg, toch? Of val je op foute mannen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:10 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha ja, en ze zeggen zelfs horney stuff. Like, krijg je niet genoeg bij je chick of zo?
Nee ik val op veel te knappe mannen die een hele saaie/lelijke/stomme/gemene/niet liefde gevende vriendin hebben. En bij mij vinden ze blijkbaar wel de humor en zo die ze bij hun chick niet vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:11 schreef Isambard het volgende:
[..]
Dan weet jij al genoeg, toch? Of val je op foute mannen?
Klinkt als een droomhuwelijk!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee ik val op veel te knappe mannen die een hele saaie/lelijke/stomme/gemene/niet liefde gevende vriendin hebben. En bij mij vinden ze blijkbaar wel de humor en zo die ze bij hun chick niet vinden.
Tja, toch kiezen ze voor hun vriendin (en dat raad ik ook altijd aan, ik hou er niet van om relaties te breken) dus ik blijf single op die manier.quote:
En als je er wel eentje losweekt van z'n meid en hij komt naar jou toe?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tja, toch kiezen ze voor hun vriendin (en dat raad ik ook altijd aan, ik hou er niet van om relaties te breken) dus ik blijf single op die manier.
Zie ik niet zo snel gebeuren, maar dan staan m'n armen wijd open hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als je er wel eentje losweekt van z'n meid en hij komt naar jou toe?
... naah, te makkelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:25 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Zie ik niet zo snel gebeuren, maar dan staan m'n armen wijd open hoor.
Och, dan had ze het wel gelijk afgeleerd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik mag hopen voor je kat dat het vuur nog niet aan stond?
Of ze willen simpelweg een keer afwisseling of een meid die hun ego streelt. Ontdekken dat ze nog goed in de markt liggen om daarna naar hun lieve vriendin te gaan waar ze stapelverliefd op zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee ik val op veel te knappe mannen die een hele saaie/lelijke/stomme/gemene/niet liefde gevende vriendin hebben. En bij mij vinden ze blijkbaar wel de humor en zo die ze bij hun chick niet vinden.
et tu bru!quote:
Oh, ja, aangevraagd, met Fok zo'n beetje gekapt, nog wel even er in gezet, nog twee keer gepost, en nu (tijdelijk?) terug, en staat hij er nog.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo'n uitje die 'iedereen' al heeft.
Waarom met fok gekapt? Had je indd. al tijdje niet meer gezien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ja, aangevraagd, met Fok zo'n beetje gekapt, nog wel even er in gezet, nog twee keer gepost, en nu (tijdelijk?) terug, en staat hij er nog.
Moment...
(zie zelf geen ui's)
Dan krijg ik mijn eerste echoquote:
Je verwacht een kleine?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan krijg ik mijn eerste echoEchte echte echo
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan krijg ik mijn eerste echoEchte echte echo
Ja dat zou ook zomaar kunnen. Ach, als ik daarmee hun relatie verder helpt dan doe ik dat graag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of ze willen simpelweg een keer afwisseling of een meid die hun ego streelt. Ontdekken dat ze nog goed in de markt liggen om daarna naar hun lieve vriendin te gaan waar ze stapelverliefd op zijn.![]()
Ik zeg maar wat.
Druk druk druk en met vakantie en al dat soort dingen. Oh en kan niet meer/wil niet meer fok!ken op het werkquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom met fok gekapt? Had je indd. al tijdje niet meer gezien.
Ik zie alle ui's.
Ik bedoelde het trouwens niet lullig naar jou ofzo hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja dat zou ook zomaar kunnen. Ach, als ik daarmee hun relatie verder helpt dan doe ik dat graag.
Ja..quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je verwacht een kleine?Of een ander soort echo?
Wat een onzin! Voor ons maak je gewoon tijd!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Druk druk druk en met vakantie en al dat soort dingen. Oh en kan niet meer/wil niet meer fok!ken op het werk
Ah zo. En heb je alweer vakantie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Druk druk druk en met vakantie en al dat soort dingen. Oh en kan niet meer/wil niet meer fok!ken op het werk
Dat was mijn 87778e post. Mooi getal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een onzin! Voor ons maak je gewoon tijd!
Hehe nee dat snap ik. ^^quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik bedoelde het trouwens niet lullig naar jou ofzo hoor.
Dan denk ik dat je kat toch aan het snoepen is geweest.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Schattig ja
Nah ja, boter lijkt me toch niet lekker...en dan moet ze het toch snel gedaan hebben want zolang was ik niet 'weg'. Er stond nog een afdruk van de boter in het pannetje.
Jaquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej!
![]()
Eindelijk is het gelukt dan.Gefeliciteerd!
try mequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja dat zou ook zomaar kunnen. Ach, als ik daarmee hun relatie verder helpt dan doe ik dat graag.
Voor jou wel hoor, maar dat kan ook op twitterquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een onzin! Voor ons maak je gewoon tijd!
Klopt, maar het verbaasde me toch een beetje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je kat toch aan het snoepen is geweest.
Ja indd. Eerst de eerste spannende weken doorkomen. Maar dit op zich moet al heel fijn gevoel geven zeg maar (understatement waarschijnlijk). Hopelijk blijft het helemaal goed gaan en ben je over een maand of 8 moeder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja4 en half jaar later kan ik dan eindelijk een kinderkamertje gaan klaar maken
Maar eerst de 10 weken doorkomen![]()
Dank je wel!
En Rupsebeest ook bedankt
Ik had alweer vakantie, eerst weekje denemarken, 2 dagen werken, nu net 5 dagen Ameland gehad. Gisteren terug gekomen. Vandaag alweer aan het werk geweest in Assenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo. En heb je alweer vakantie?
En dat laatste lijkt me een goed voornemen.
Ah zo. Vandaar dat je hier weinig weer was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had alweer vakantie, eerst weekje denemarken, 2 dagen werken, nu net 5 dagen Ameland gehad. Gisteren terug gekomen. Vandaag alweer aan het werk geweest in Assen
Echt wel. Zeker als je ouders betalen en je hebt een indoor zwembad bij het huisjequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo. Vandaar dat je hier weinig weer was.
Denemarken is wel relaxed.
Hoeveel het er zijn? Er is nu zeker een grotere kans dat het meerlingen zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef Tally het volgende:
Dank jullie. Ik zweef op een roze wolk op het moment. Maar kan net zo goed een blauwe zijn hoor!
30 augustus hoop ik te horen hoeveel het er zijn
Mijn tante wil een meisje of een homootje![]()
Vrouwen vinden dat niet erg om zichzelf tekort te doen. Als je als vent er maar een beetje goed uitziet vinden ze het niet erg om gebruikt te worden. Zodra ze hun verstand krijgen, katten zijn niet zo duur meer tegenwoordigquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dan doe je jezelf best wel tekort.
Oh dat is zeker wel relaxed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. Zeker als je ouders betalen en je hebt een indoor zwembad bij het huisje
Tally, gefeliciteerd trouwens
Ja er zijn 2 bevruchte eitjes terug geplaatst. Dus het kunnen er 2 zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeveel het er zijn? Er is nu zeker een grotere kans dat het meerlingen zijn?
Ah zo. Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja er zijn 2 bevruchte eitjes terug geplaatst. Dus het kunnen er 2 zijn
Lijkt me wel zwaar. Niet het opvoeden maar het dragen. Mijn baarmoeder is een stukje kleiner dan normaalquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo. Dat zou wat zijn.Dubbel zoveel plezier.
Even de posts nagelezen of je wel echt blij bent, maar volgens mij welquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef Tally het volgende:
Dank jullie. Ik zweef op een roze wolk op het moment. Maar kan net zo goed een blauwe zijn hoor!
Haha, sure het is wel anders dan 1tje. Maar als je dan toch na veel proberen zwanger bent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Lijkt me wel zwaar. Niet het opvoeden maar het dragen. Mijn baarmoeder is een stukje kleiner dan normaalmaar hej mot kennuh zou mijn Oma zeggen
Als je 4 en half jaar bezig ben geweest. En je grote droom komt eindelijk uit... Dan ben je echt zielsgelukkigquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:54 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Even de posts nagelezen of je wel echt blij bent, maar volgens mij wel
Gefeliciteerd!
Daarom! In 1 klap dr vanafquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, sure het is wel anders dan 1tje. Maar als je dan toch na veel proberen zwanger bent.
Maar ff zien dan.
Overigens hoop ik niet dat je kinders van die mietjes worden als mijn buurkinderen. Die krijsen, schreeuwen en janken wat af.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je 4 en half jaar bezig ben geweest. En je grote droom komt eindelijk uit... Dan ben je echt zielsgelukkigDank je
[..]
Daarom! In 1 klap dr vanaf
Jaah, ik werk en zulks, kan niet rijden en fokken tegelijk weet jequote:
En toch wou je nog ff inhaken op het feit dat Lotusss versierd wilde worden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, ik werk en zulks, kan niet rijden en fokken tegelijk weet je
Heeft met gisteravond te makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch wou je nog ff inhaken op het feit dat Lotusss versierd wilde worden?
Nou, een tweeling opvoeden is ook knap lastig. Dat zie ik bij mijn stiefzus wel. Want als de één wat uitvreet moet de ander dat natuurlijk ook. En als er één huilt kan de ander dat nog veel harder natuurlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Lijkt me wel zwaar. Niet het opvoeden maar het dragen. Mijn baarmoeder is een stukje kleiner dan normaalmaar hej mot kennuh zou mijn Oma zeggen
Mijn eigen geluk gaat toch echt voor dat van anderen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tja.. heb liever dat ze weer gelukkig zijn dan dat ik een relatie kapot maak.
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik terug ben van m'n vakantie wil ik je best ergens op trakteren![]()
Allemaal terug te vinden in [Singles] Feel good food!quote:
Gefeliciteerd Tal!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef Tally het volgende:
Mensen zoals jullie gun ik het op de één of andere manier ook meer dan bijvoorbeeld mensen die zo maar even besluiten een kind te nemen. Om de relatie te redden of om er bij te horen. Jullie hebben echt bewust voor kinderen gekozen en dat kun je van die andere mensen niet zeggen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je 4 en half jaar bezig ben geweest. En je grote droom komt eindelijk uit... Dan ben je echt zielsgelukkigDank je
[..]
zoals mijn oma altijd zegt:quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn eigen geluk gaat toch echt voor dat van anderen.
Vreemdgangers niet. Maar je kunt ook elkaar ook tegen komen en dan verliefd worden, of je een relatie hebt of niet. En dat kan iedereen overkomen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals mijn oma altijd zegt:
Hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. Vreemdgangers zijn niet te vertrouwen.
Maar ik ken zo'n jongen dan helemaal niet verder, ja ik ken z'n leuke kanten. Straks gaat het bij hem en mij ook uit en dan is zijn andere relatie voor niks kapot gegaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn eigen geluk gaat toch echt voor dat van anderen.
Dan kan ie eerst de ander uitzwaaien voor ie op verder onderzoek uit gaatquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vreemdgangers niet. Maar je kunt ook elkaar ook tegen komen en dan verliefd worden, of je een relatie hebt of niet. En dat kan iedereen overkomen.
Vreemdgaande mannen moet je al het geluk van de wereld gunnen inderdaad, ze hebben het al zo zwaar..quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tja.. heb liever dat ze weer gelukkig zijn dan dat ik een relatie kapot maak.
Haha, okequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat natuurlijk wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan kan ie eerst de ander uitzwaaien voor ie op verder onderzoek uit gaat![]()
wel zo netjes lijkt me
Nee, je leert er namelijk altijd wat van.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Maar ik ken zo'n jongen dan helemaal niet verder, ja ik ken z'n leuke kanten. Straks gaat het bij hem en mij ook uit en dan is zijn andere relatie voor niks kapot gegaan.
Ik heb ooit ook die fout gemaakt. Nooit meerquote:
Hoezo vreemdgaande? Dat ze lol hebben met mij en horney stuff zeggen betekent toch niet dat ze vreemdgaan. Ik zoen niet met die jongens en doe verder ook niks met ze behalve lol hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Vreemdgaande mannen moet je al het geluk van de wereld gunnen inderdaad, ze hebben het al zo zwaar..![]()
[..]
Haha, oke. Heel fijn voor je dan
Niet dat het zo was van "Ik ben zwanger!" "Gefeliciteerd" "JA MAAR DAT WOU IK HELEMAAL NIET :$"
Oke, daar heb je een punt. Maar hoop toch niet dat je vantevoren weet dat hij vreemdgaat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Maar ik ken zo'n jongen dan helemaal niet verder, ja ik ken z'n leuke kanten. Straks gaat het bij hem en mij ook uit en dan is zijn andere relatie voor niks kapot gegaan.
en voor zn vriendin is het ook niet helemaal eerlijk natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je leert er namelijk altijd wat van.
ik zou totally not amused zijn wanneer mijn vent bij een ander horny stuff aan het melden is. sterker nog. Ik denk dat ie op kan flikkerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hoezo vreemdgaande? Dat ze lol hebben met mij en horney stuff zeggen betekent toch niet dat ze vreemdgaan. Ik zoen niet met die jongens en doe verder ook niks met ze behalve lol hebben.
Maar ze weet het helemaal niet. Hij was bij mij geweest (gewoon vriendschappelijk) en toen gaf hij me een knuffel op het strand en een andere jongen die mee was maakte daar foto van en ik mocht die foto niet openbaar op m'n hyves zetten omdat die meid er anders achter zou komen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou totally not amused zijn wanneer mijn vent bij een ander horny stuff aan het melden is. sterker nog. Ik denk dat ie op kan flikkeren
Ohhh, oke.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hoezo vreemdgaande? Dat ze lol hebben met mij en horney stuff zeggen betekent toch niet dat ze vreemdgaan. Ik zoen niet met die jongens en doe verder ook niks met ze behalve lol hebben.
Vriendschappelijke knuffel moet kunnenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Maar ze weet het helemaal niet. Hij was bij mij geweest (gewoon vriendschappelijk) en toen gaf hij me een knuffel op het strand en een andere jongen die mee was maakte daar foto van en ik mocht die foto niet openbaar op m'n hyves zetten omdat die meid er anders achter zou komen..
precies. als ie een vent was zou ie er eerlijk voor uitkomenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:19 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Maar ze weet het helemaal niet. Hij was bij mij geweest (gewoon vriendschappelijk) en toen gaf hij me een knuffel op het strand en een andere jongen die mee was maakte daar foto van en ik mocht die foto niet openbaar op m'n hyves zetten omdat die meid er anders achter zou komen..
of je intentiesquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies. als ie een vent was zou ie er eerlijk voor uitkomen![]()
een knuffel is een knuffel.. zou er geen problemen mee hebben als mijn vent een ander meisje een vriendschappelijke knuffel geeft. Op het moment dat je het verbergt, is er iets grondig mis in je relatie
Als mijn vriendin zou zeiken dat ik met andere meiden omging en mijn gevoel voor humor richting meiden opvat als bedreigend kon zij opflikkerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou totally not amused zijn wanneer mijn vent bij een ander horny stuff aan het melden is. sterker nog. Ik denk dat ie op kan flikkeren
Ja dat vond ik dus ook al. Maar z'n vriendin is nu op vakantie en hij heeft het er steeds over dat ze ls ze vreemdgaat dat hij het dan uitmaakt. Komt op mij een beetje over alsof hij hoopt dat ze vreemdgaat zodat hij een geldige reden heeft om het uit te maken of zo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een knuffel is een knuffel.. zou er geen problemen mee hebben als mijn vent een ander meisje een vriendschappelijke knuffel geeft. Op het moment dat je het verbergt, is er iets grondig mis in je relatie
het ging niet om humor. het ging ook niet over met andere meiden omgaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:22 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Als mijn vriendin zou zeiken dat ik met andere meiden omging en mijn gevoel voor humor richting meiden opvat als bedreigend kon zij opflikkeren. Zolang er niks lichamelijks gebeurt of verliefdheid bij komt kijken is er niks aan de hand, vind ik.
Ook die leert ervan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en voor zn vriendin is het ook niet helemaal eerlijk natuurlijk
Klinkt alsof hij haar niet vertrouwd, maar ondertussen wel dingen achterhoud omdat zij hem anders zat kan worden, plus ze is knap.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook al. Maar z'n vriendin is nu op vakantie en hij heeft het er steeds over dat ze ls ze vreemdgaat dat hij het dan uitmaakt. Komt op mij een beetje over alsof hij hoopt dat ze vreemdgaat zodat hij een geldige reden heeft om het uit te maken of zo.
Terwijl hij op andere momenten weer zegt dat hij haar niet kwijt wil omdat hij zo verliefd op haar is en niks irritant oid aan haar vindt.
Ik ken zijn vriendin dus niet maar heb dr wel op hyves op foto's gezien en damn die meid is echt onwijs knap.
Dat inderdaad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom zou je er van uit gaan dat wanneer je vriendin op vakantie is dat ze gelijk vreemdgaat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook al. Maar z'n vriendin is nu op vakantie en hij heeft het er steeds over dat ze ls ze vreemdgaat dat hij het dan uitmaakt. Komt op mij een beetje over alsof hij hoopt dat ze vreemdgaat zodat hij een geldige reden heeft om het uit te maken of zo.
Terwijl hij op andere momenten weer zegt dat hij haar niet kwijt wil omdat hij zo verliefd op haar is en niks irritant oid aan haar vindt.
Ik ken zijn vriendin dus niet maar heb dr wel op hyves op foto's gezien en damn die meid is echt onwijs knap.
...quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het ging niet om humor. het ging ook niet over met andere meiden omgaan.
toevoegingquote:
Tip: Wat er ook gebeurt, niks met die gozer beginnen. Daar heb je geen flikker aan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
meestal wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
...
Post ik altijd zo of heb ik puur vandaag ergens last van?
Een nieuw [Singles] stelletje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:25 schreef Lotusss het volgende:
En weer wakker
En ik heb van Aneurism gedroomd![]()
Ik denk inderdaad dat hij haar niet 100% vertrouwt, of iig de jongens die ze tegen zou kunnen komen niet. En nee dat niet, hij is zelf namelijk ook onwijs knap.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:25 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij haar niet vertrouwd, maar ondertussen wel dingen achterhoud omdat zij hem anders zat kan worden, plus ze is knap.
Hij heeft out of his league gescoord, en heeft moeite met de high maintenance
Haaay Bloempje!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:25 schreef Lotusss het volgende:
En weer wakker
the frigide bitch is leavingquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:25 schreef Lotusss het volgende:
En weer wakker
ik klikte verkeerd en was te lame om het nog eens te proberenquote:
Sowieso niet, hij woont 200 km verderop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tip: Wat er ook gebeurt, niks met die gozer beginnen. Daar heb je geen flikker aan.
Ik vermoedde al zoiets, niemand reageerd ooit op mijn posts.quote:
och, we zetten je wel op je plaats als het niet helemaal luktquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:28 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets, niemand reageerd ooit op mijn posts.
Sociaal ben ik geen held, maar dacht dat ik fora inmiddels wel aan zou kunnen.
Ahh, oke. Klinkt logisch en het is geeneens mijn eigen theoriequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat hij haar niet 100% vertrouwt, of iig de jongens die ze tegen zou kunnen komen niet. En nee dat niet, hij is zelf namelijk ook onwijs knap.
Dank je wel, dat kan ik wel gebruikenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, we zetten je wel op je plaats als het niet helemaal lukt
Haha en zelfs dan kan het logisch klinken!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ahh, oke. Klinkt logisch en het is geeneens mijn eigen theorie
Daar voel je niks vanquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sowieso niet, hij woont 200 km verderop.
Nee, ik heb niet op die manier van hem gedroomdquote:
Dank jequote:
Dank jequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mensen zoals jullie gun ik het op de één of andere manier ook meer dan bijvoorbeeld mensen die zo maar even besluiten een kind te nemen. Om de relatie te redden of om er bij te horen. Jullie hebben echt bewust voor kinderen gekozen en dat kun je van die andere mensen niet zeggen.
Dank jequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:11 schreef El_Matador het volgende:
Tally, felicidades! Je hebt er lang genoeg voor gewerkt.
Ik ben er al klaar voor sinds we een paar jaar bij elkaar waren. Maar manlief wilde wachten tot we getrouwd warenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Haha, oke. Heel fijn voor je dan
Niet dat het zo was van "Ik ben zwanger!" "Gefeliciteerd" "JA MAAR DAT WOU IK HELEMAAL NIET :$"
Haha, na al mijn lange afstands relaties heb ik besloten het dit keer een beetje in de buurt te doen, tenzij hij echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk is.quote:
dat ie die dudes niet vertrouwt, oke.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat hij haar niet 100% vertrouwt, of iig de jongens die ze tegen zou kunnen komen niet. En nee dat niet, hij is zelf namelijk ook onwijs knap.
Dat is goed voor je relatie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sowieso niet, hij woont 200 km verderop.
Werd ie bloederig afgemaakt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet op die manier van hem gedroomd
kan ik het niet helemaal mee eens zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is goed voor je relatie.
Serieus.
Ik merk het. mijn grote complottheorie van "iedereen gaat vreemd, relaties is op elkaar parasiteren en verliefdheid is een soort downsyndroom met seks" klopt niet. Ik sta nu open voor suggesties van wat normaal is enzoquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha en zelfs dan kan het logisch klinken!
Ja inderdaad, I don't know, ik praat niet zo graag over haar met hem. XDquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ie die dudes niet vertrouwt, oke.
maar dan nog.. er zijn twee personen (of meer) voor nodig om vreemd te gaan![]()
dus hij vertrouwt haar ook gewoon niet
Haha I know.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is goed voor je relatie.
Serieus.
Haha, ik ben nog nooit vreemdgegaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:36 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ik merk het. mijn grote complottheorie van "iedereen gaat vreemd, relaties is op elkaar parasiteren en verliefdheid is een soort downsyndroom met seks" klopt niet. Ik sta nu open voor suggesties van wat normaal is enzo
haha, nee oke snap ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:36 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja inderdaad, I don't know, ik praat niet zo graag over haar met hem. XD
[..]
Haha I know.
Mooi.quote:
Maarja ik weet het ook niet zo goed. Ze is ook pas 16, weinig ervaring met relaties (hij is 18).quote:
Sja. tegenwoordig hebben die 16jarigen ook veel ervaring hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Maarja ik weet het ook niet zo goed. Ze is ook pas 16, weinig ervaring met relaties (hij is 18).
Hallo Ang3l!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Ang3l het volgende:
Daaag snoezelepoezeltjes van me! Ik ben weer boven water, letterlijk en figuurlijk
Klopt, maar op je 16e kun je niet echt spreken van veel serieuze relaties achter de rug hebben. Op je 23e is dat wel mogelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja. tegenwoordig hebben die 16jarigen ook veel ervaring hoor
ik ben 23 en heb ook niet veel relatieervaring.. leeftijd zegt niks daarin
Dat dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha, ik ben nog nooit vreemdgegaan.
ja.. maar wat is de definitie van serieuze relatie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Klopt, maar op je 16e kun je niet echt spreken van veel serieuze relaties achter de rug hebben. Op je 23e is dat wel mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |