Marloes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef rival het volgende:
Ze heeft wel contact met me gezocht afgelopen weekend
ik heb instappers ervan gemaaktquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu nog je veters strikken en je komt een heel eind.
quote:
Geil wijf dat. Die kerel ook trouwens.quote:
die kon kiezen. kaal of kammenquote:
Vond ik ooit een geweldig liedje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die kon kiezen. kaal of kammen
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
"Liedje"quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond ik ooit een geweldig liedje.
en jij houdt van?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:22 schreef Isambard het volgende:
[..]
"Liedje"Ik denk dat "gedichtje" of "versje" een beter woord is.
nee, ik kon het niet voor elkaar krijgen om een echte pony te knippen en het in een paardestaart met een krul te dragenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
niet echt een kakkerskapsel he![]()
ga je elvis daten?
Valt me weer een beetje tegen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik kon het niet voor elkaar krijgen om een echte pony te knippen en het in een paardestaart met een krul te dragen
als ie nog jong was en in leven, misschien wel.. nu moet ik genoegen nemen met andere mannen
maar ik heb nog zoveel te lerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Valt me weer een beetje tegen!![]()
en er zijn dan ook andere mannen genoeg om te nem..... never mind
quote:
vaarwelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |