Ja, de bergen zijn mooi in Dehradun, es kijken of ik tijd heb daarheen te gaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:52 schreef mahlah het volgende:
[..]
Het ging me om de stad .... Mumbai heeft wel mooiere hotels ja, als je eventjes naar buiten wil kun je kiezen tussen een saai commercieel gedeelte of verschrikkelijke slums in het noorden (al vond ik beide best vermakelijk). Derhadun heeft tenminste nog hele mooie resorts in het noorden waar je goed kunt wandelen. En nee, Derhadun ben ik niet geweest.... een Indiase collega hier naast me legt het even uit
Lief en onschuldig als ik ben, zou ik niet durven ook maar iets te suggererenquote:
ik zeg dat jullie hebben liggen neuken als beesten dit weekend, maar het is wel een hele wilde gok dus ik zet er geen geld opquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lief en onschuldig als ik ben, zou ik niet durven ook maar iets te suggereren
Accountantskantoren degelijk? Niet degene die ik ken en waar ik gewerkt heb...quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:55 schreef rival het volgende:
Ja vrijdag had ik een gesprek bij een accountantskantoor, ik mocht meteen beginnen!
heb ik eens een gesprek bij een degelijk bedrijf en ik mag meteen beginnen
Ik snap wat je bedoelt. India geeft "ranzig" een heel nieuwe betekenis. Afgezien van de stank, vervuiling en overbevolking (en bijkomende kwalen zoals slijmballen die alles doen voor een paar rupee) is het wel een heel mooi land met een mooie oude cultuur. De stank en vervuiling vind ik (nog) niet zo'n probleem omdat het een uitdaging is om met die omstandigheden te kunnen leven. Als zij het kunnen, dan kan ik het ook!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar India in het algemeen...![]()
Heb nog niemand gehoord van al mijn reisvrienden die het NIET tegen vond vallen. Dat zegt wel wat. Soedan is echt 100 keer beter.![]()
Dus het is weer traditoneel, de man moet weer het initiatief nemen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lief en onschuldig als ik ben, zou ik niet durven ook maar iets te suggereren
Als dat zo was had ik em zijn mannelijkheid ontnomen voor het niet aan mij verkopen van zijn lowlandskaartjequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:04 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg dat jullie hebben liggen neuken als beesten dit weekend, maar het is wel een hele wilde gok dus ik zet er geen geld op
Dat ligt aan de situatiequote:Op maandag 9 augustus 2010 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus het is weer traditoneel, de man moet weer het initiatief nemen?.
nou ik heb al wat degelijke dames gezien hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Accountantskantoren degelijk? Niet degene die ik ken en waar ik gewerkt heb...
Waar/welke zit je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:07 schreef rival het volgende:
nou ik heb al wat degelijke dames gezien hoor
Opzich een prima antwoordquote:
en jij bent?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik em zijn mannelijkheid ontnomen voor het niet aan mij verkopen van zijn lowlandskaartje
Dat is best wel kinky zegquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als dat zo was had ik em zijn mannelijkheid ontnomen voor het niet aan mij verkopen van zijn lowlandskaartje
Wat een afgrijselijk lelijke site zeg.quote:
Welcome to our website!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijk lelijke site zeg.
Lelijk!? Moet je dat prachtige design eens zien!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat een afgrijselijk lelijke site zeg.
Nu nog je veters strikken en je komt een heel eindquote:
Marloes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:12 schreef rival het volgende:
Ze heeft wel contact met me gezocht afgelopen weekend
ik heb instappers ervan gemaaktquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu nog je veters strikken en je komt een heel eind.
quote:
Geil wijf dat. Die kerel ook trouwens.quote:
die kon kiezen. kaal of kammenquote:
Vond ik ooit een geweldig liedje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die kon kiezen. kaal of kammen
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
"Liedje"quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vond ik ooit een geweldig liedje.
en jij houdt van?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:22 schreef Isambard het volgende:
[..]
"Liedje"Ik denk dat "gedichtje" of "versje" een beter woord is.
nee, ik kon het niet voor elkaar krijgen om een echte pony te knippen en het in een paardestaart met een krul te dragenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
niet echt een kakkerskapsel he![]()
ga je elvis daten?
Valt me weer een beetje tegen!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik kon het niet voor elkaar krijgen om een echte pony te knippen en het in een paardestaart met een krul te dragen
als ie nog jong was en in leven, misschien wel.. nu moet ik genoegen nemen met andere mannen
maar ik heb nog zoveel te lerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Valt me weer een beetje tegen!![]()
en er zijn dan ook andere mannen genoeg om te nem..... never mind
quote:
vaarwelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |