Via via... wellichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mata heeft toch een kaartje voor je?.
Ik heb een echt kaartje, gaat voor kostprijs weg (sorryquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Via via... wellichtEven afwachten of er geen woekerprijs aan vast hangt en het geen eticket is
Dan sla ik India wel even over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een kutland, niet normaal.
Ik jou ook nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ken ik je nauwelijks.
haiiquote:
Teveel buitenlanders he?quote:
Maak het nog allemaal even triesterquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een echt kaartje, gaat voor kostprijs weg (sorry)).
Email is verstuurd. Hebbie hem?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Via via... wellichtEven afwachten of er geen woekerprijs aan vast hangt en het geen eticket is
Als ik je nou beter had gekend....quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maak het nog allemaal even triester
Ik hoef om die reden ook niet op vakantie.quote:
Wow! Respectquote:
Yup!! Thanksquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Email is verstuurd. Hebbie hem?
Kunnen we regelen hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik je nou beter had gekend.....
Het ging me om de stad .... Mumbai heeft wel mooiere hotels ja, als je eventjes naar buiten wil kun je kiezen tussen een saai commercieel gedeelte of verschrikkelijke slums in het noorden (al vond ik beide best vermakelijk). Derhadun heeft tenminste nog hele mooie resorts in het noorden waar je goed kunt wandelen. En nee, Derhadun ben ik niet geweest.... een Indiase collega hier naast me legt het even uitquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, hoe kom je daarbij?? Ben je wel es in Dehradun geweest?
En ik zat in Mumbai vorige keer. Dat hotel was veeeeeeeeeul beter. En de stad is goor ja. En de mensen verschrikkelijk. Wat een kutland, niet normaal.
Ja vrijdag had ik een gesprek bij een accountantskantoor, ik mocht meteen beginnen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |