je vind het raar dat smaken verschillen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon Nouk.
En serieus het is helemaal niet gemeen bedoeld. Ik vind het gewoon raar.
doe maar dat ie doodging, uitzetten als je geen pincode hebt komt dom overquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
I know... Ga zo mailen met de foto's. Zet erbij dat mijn telefoon doodging, of dat ik hem per ongeluk uit had gezet, en dat ik nog geprobeerd had met een andere telefoon.
Ik hou van zwemmen in de zee
Zelfs als ik een foto zou plaatsen (wat nooit zal gbeuren) kan je me prima lelijk vinden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er geen seconde om wakker liggen. Zolang jij geen foto plaatst ben je nog steeds lelijk, imo.
Sja, maar je kan ook haar niet knapper vinden dan jezelf.. meningen verschillen nu eenmaal..Jij vind die chick mooier, janpiethenk vind nouk misschien wel veel mooierquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zelfs als ik een foto zou plaatsen (wat nooit zal gbeuren) kan je me prima lelijk vinden.
Dat was mn punt niet. Wat ik mij afvraag is waaraan jij knap meet? Ten opzichte van jezelf of ten opzichte van het schoonheidsideaal.
Ik zou iemand die knapper dan ik is, nooit 'niet knap' noemen. Puur alleen al om het feit dat ik mezelf dan als lelijk zou beschouwen, wat ik zoals je weet niet doe.
Ja, wist ik veel dat die doos van kantoor er een pincode opzetquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
doe maar dat ie doodging, uitzetten als je geen pincode hebt komt dom over
ik niet, daar wordt je opgegeten door haaien![]()
Had je mn haartjes nog gezien?
Alleen als er niemand bij is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:23 schreef vencodark het volgende:
In de auto en in huis als er niemand is!
Maar verder niet. Why?
Je mag best commentaar hebben. Maar in dit soort situaties vraag ik me dan af hoe je jezelf ziet. Stel jij zegt Angelina Jolie is echt lelijk. Hoe zie je jezelf dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet dat je nu ook op Nouk doelde, maar bedoelde of je dat sowieso altijd vind als iemand 'commentaar' op het uiterlijk heeft op een bepaald persoon.Maar laat maar, dat wordt te lang.
uhm.. meestal zetten mensen er een pin opquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, wist ik veel dat die doos van kantoor er een pincode opzet
Ik ben niet opgegeten door haaien gisteren
Ja, eh heel apart
Yup, alleen dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Alleen als er niemand bij is?
Nou, om je TT.
Ah zo. Ja, zo bedoelde ik het dus ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je mag best commentaar hebben. Maar in dit soort situaties vraag ik me dan af hoe je jezelf ziet. Stel jij zegt Angelina Jolie is echt lelijk. Hoe zie je jezelf dan?
Ik heb denk ik een realitische kijk op mezelf. Ben niet lelijk, maar ben ook geen Brad Pitt. Ik zou du nooit zeggen dat een Clooney lelijk is... Kan wel zeggen dat ik me er niet tot aangetrokken voel. Overigens vind ik clooney super geil :p
Die opmerking was een grapje en ik weet wat je bedoelt. Ik heb geen idee waaraan ik 'knap' meet. Het schoonheidsideaal vind ik niet per definitie knap en mezelf ook zeker niet. (Ik vind mezelf ook niet lelijk, that is..)quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:23 schreef JoeyT het volgende:
Zelfs als ik een foto zou plaatsen (wat nooit zal gbeuren) kan je me prima lelijk vinden.
Dat was mn punt niet. Wat ik mij afvraag is waaraan jij knap meet? Ten opzichte van jezelf of ten opzichte van het schoonheidsideaal.
Ik zou iemand die knapper dan ik is, nooit 'niet knap' noemen. Puur alleen al om het feit dat ik mezelf dan als lelijk zou beschouwen, wat ik zoals je weet niet doe.
Ik geloof niet zo in dat. Dit wordt iets te persoonlijk dus ik gebruik liever andere voorbeelden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, maar je kan ook haar niet knapper vinden dan jezelf.. meningen verschillen nu eenmaal..Jij vind die chick mooier, janpiethenk vind nouk misschien wel veel mooier
Ik vind het gewoon stom!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uhm.. meestal zetten mensen er een pin op![]()
jammer![]()
het is gewoon keimooi
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Overigens is er wel een enorm verschil met knap en geil!
en mensen die dan lelijke mensen knap noemen zijn zelf ook lelijk maar mss net iets knapper dan die lelijke die ze knap noemen en daardoor opeens superrrrrrrrr knap!?!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je mag best commentaar hebben. Maar in dit soort situaties vraag ik me dan af hoe je jezelf ziet. Stel jij zegt Angelina Jolie is echt lelijk. Hoe zie je jezelf dan?
Ik heb denk ik een realitische kijk op mezelf. Ben niet lelijk, maar ben ook geen Brad Pitt. Ik zou du nooit zeggen dat een Clooney lelijk is... Kan wel zeggen dat ik me er niet tot aangetrokken voel. Overigens vind ik clooney super geil :p
Wie dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:28 schreef JoeyT het volgende:
Tuurlijk zal Jolante wesley knapper vinden dan Robert Paterson (ja ik weet niet hoe ik al die namen moet schrijven). Maar over het algemeen weet je toch wel wie er knapper is...
Ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik wist dat ik mijn post anders had moeten schrijven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt
Q is al zijn hele leven geil en nog geen seconde knap.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dit
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
En deze lol moeten missen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist dat ik mijn post anders had moeten schrijven.
[..]
Dit
Oeh, interessant. Vind het wel wat hebben hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Dit
Die foto's staan niet op je FBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
maar Robert Patterson ofzoiets is dan ook gewoon lelijk. Zelfs ik vind Wesley knapperquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in dat. Dit wordt iets te persoonlijk dus ik gebruik liever andere voorbeelden.
Tuurlijk zal Jolante wesley knapper vinden dan Robert Paterson (ja ik weet niet hoe ik al die namen moet schrijven). Maar over het algemeen weet je toch wel wie er knapper is...
Dat bedoel ik dus
Clooney is imo beidequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, alleen dan.
Oh zo. Tja, bekend liedje toch?
[..]
Ah zo. Ja, zo bedoelde ik het dus ook.![]()
Overigens is er wel een enorm verschil met knap en geil!
Hij zit daarvoor op Fok!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind mijn lol wel ergens anders en jij?
Die is er wel voor lelijk iigquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind dat er geen standaard is voor knap en dat bedoelt Joey geloof ik.
Nog even niet. Maar straks als ik de deur uitloop vast wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind mijn lol wel ergens anders en jij?
Wijze woordenquote:
Stel je doet een survey met 20.000 vrouwen. Wie komt er als winnaar uit?quote:
Je bent het met me eens.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar Robert Patterson ofzoiets is dan ook gewoon lelijk. Zelfs ik vind Wesley knapper
Ik wil dat kapsel voor altijd, dus ik moet gaan oefenenquote:
Pinup hairstylequote:Op maandag 9 augustus 2010 13:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, interessant. Vind het wel wat hebben hoor.
Klopt maar wel hier, en nu wel ineens gaan slijmen en hartjes enzo he?quote:
oh ik vatte t juist op dat het standaard knap toch gewoon echt door iedereen knap gevonden moet worden en als dat niet gebeurd dan zal iemand wel zeggen dat ze t niet knap vinden met een achterliggende gedachte ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind dat er geen standaard is voor knap en dat bedoelt Joey geloof ik.
Q!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Stel je doet een survey met 20.000 vrouwen. Wie komt er als winnaar uit?
Wesley?
[..]
Dit
Cool, met een photoshop filter erover ziet het er nog best aardig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
In Nederland denk ik wel ja. Patterson heeft misschien een goeie kop voor tv/films maar werkelijk knap? Betwijfel het. Hij heeft wel een overdreven mannelijke kin maar verder..mwa.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Stel je doet een survey met 20.000 vrouwen. Wie komt er als winnaar uit?
Wesley?
HMquote:
Precies.. maar wesley heeft wel betere looks dan die lelijke pattersonquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bent het met me eens.Ik vind die Patterson ongelooflijk overrated als het om zijn uiterlijk gaat. Vind er ook niets aan.
Wesley is ook niet mijn smaak maar vind ik niet uitgesproken lelijk of knap.
Gelukkig voor Technoquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik val meestal op tiepjes die door bijna niemand anders aantrekkelijk gevonden worden en ik vind ze dan mega cute
Oh, dus ik moet het nog soepen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef mahlah het volgende:
[..]
Cool, met een photoshop filter erover ziet het er nog best aardig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |