Heb nog geen boodschappen gedaan vandaagquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelf vullen of heeft de blauwe winkel dat al gedaan?
je maakt je toch niet van Kant, Agnes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een keer is t grappig, begint nu ietwat saai te worden
en dit was dan jouw ene keerquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je maakt je toch niet van Kant, Agnes?.
Ik heb gisteren geen dingen gedaanquote:
ik heb gisteren ook geen dingen gedaan bijna de hele dag voor pampus gelegenquote:
nee nee ben nog steeds gestopt en blijf dat ook heb een festival zonder roken overleefd nu overleef ik allesssssssssssssss!quote:
Hoogmoed komt voor de valquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee nee ben nog steeds gestopt en blijf dat ook heb een festival zonder roken overleefd nu overleef ik allesssssssssssssss!
Ja, ik ben er wel klaar meequote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het hele weekend teveel dingen gedaan en ga dus gewoon door met dingen doen.
ja, vrijdagavond kroeg in met een MILFquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang je t kan why not!
leuke dingen gedaan?
zozo, heavy weekend!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb gisteren ook geen dingen gedaan bijna de hele dag voor pampus gelegen
zelfs niet in staat om naar huis te rijden dus vanmorgen pas gedaan
Wij zijn wel goed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Duimelot het volgende:
nee nee ben nog steeds gestopt en blijf dat ook heb een festival zonder roken overleefd nu overleef ik allesssssssssssssss!
Je laat je overtuiging toch niet van mij afhangenquote:
Wow, goed zegquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en die Milf had t steeds over dr kind?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, vrijdagavond kroeg in met een MILF. Zaterdag een feestje , gisteren op bezoek bij een fokster en vanavond met dus naar de melkweg
.
voor mijn doen tikje heavy jah, feestje was 12 uur afgelopen dacht dat ik uiterlijk 2 uur wel thuis zou zijn dus viel tegen toen ik 7 uur pas het bed in kroopquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
zozo, heavy weekend!
Ik ben zaterdag zondagochtend tot 6 uur uit geweest, 6 vrouwen ontmoet, leuke tijd gehad.
Ze hebben me uitgenodigd voor een feestje op zondagavond. Dus ik gisteravond gebeld waar ik moest zijn, maar verbinding was slecht. Ze zou wel een sms sturen. Ik kreeg maar geen sms, dus dacht zet mijn telefoon even uit en weer aan (braziliaanse mobiel) blijkt de code niet gewoon focking 4x0 te zijn![]()
Ik geprobeer te bellen met mijn andere mobiel, maar geen gehoor.
Kom ik nu net op kantoor, code opgezocht, telefoon aan. krijg ik sms-jes met het adres, en later op de avond sms-jes van waar blijf je .....![]()
Now i feel terrible
ja he wij zijn de bestequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gehehe, klinkt wel goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor mijn doen tikje heavy jah, feestje was 12 uur afgelopen dacht dat ik uiterlijk 2 uur wel thuis zou zijn dus viel tegen toen ik 7 uur pas het bed in kroop(ik durf t amper te zeggen maar ik wordt oud...)
wat voor leuke tijd met 6 vrouwen!?!?!?
wel een beetje heel dom eigenlijk was het ook niet 1234!?!?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef Duimelot het volgende:
ja he wij zijn de beste
Echt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef djayzz het volgende:
zozo, heavy weekend!
Ik ben zaterdag zondagochtend tot 6 uur uit geweest, 6 vrouwen ontmoet, leuke tijd gehad.
Ze hebben me uitgenodigd voor een feestje op zondagavond. Dus ik gisteravond gebeld waar ik moest zijn, maar verbinding was slecht. Ze zou wel een sms sturen. Ik kreeg maar geen sms, dus dacht zet mijn telefoon even uit en weer aan (braziliaanse mobiel) blijkt de code niet gewoon focking 4x0 te zijn![]()
Ik geprobeer te bellen met mijn andere mobiel, maar geen gehoor.
Kom ik nu net op kantoor, code opgezocht, telefoon aan. krijg ik sms-jes met het adres, en later op de avond sms-jes van waar blijf je .....![]()
Now i feel terrible
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ze zijn leuk... Misschien kunnen we eens samen gaan stappenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:57 schreef djayzz het volgende:
[ afbeelding ]
3 van de dames in kwestie
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]schrijft ie dan ergens dat ze knap waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen toch leuk??
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:09 schreef Nouk84 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou er iig een avondje mee uitgaan.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Ik vind de eerste 2 best knap... Ik vraag me dan altijd af hoe iemand zichzelf ziet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
schrijft ie dan ergens dat ze knap waren?
alleen toch leuk??
Zichzelf ziet? Je bedoeld degene die hen niet knap vind?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind de eerste 2 best knap... Ik vraag me dan altijd af hoe iemand zichzelf ziet.
ik vind ze alle 3 wel ok ze hebben wat leuks en wat minder leuks, net als 99% van de mensenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind de eerste 2 best knap... Ik vraag me dan altijd af hoe iemand zichzelf ziet.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt leukJammer, maar het is niet anders.. Niet slecht erom voelen, je kunt er weinig aan veranderen.. Waarschijnlijk krijg je wel nog een kans.
Jammer idd, ze vroegen of ik de foto's door wilde sturen, dus dat ga ik zo doen. kijk ik of ik nog een reactie krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en datquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen toch leuk??sgoed, kom maar hierheenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze zijn leuk... Misschien kunnen we eens samen gaan stappenVroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
hoe ben je eigenlijk aan die 6 dames gekomen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jammer idd, ze vroegen of ik de foto's door wilde sturen, dus dat ga ik zo doen. kijk ik of ik nog een reactie krijg![]()
Ik vertel gewoon mijn meningquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef Duimelot het volgende:
alleen toch leuk??
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef JoeyT het volgende:
Ik zal er geen seconde om wakker liggen. Zolang jij geen foto plaatst ben je nog steeds lelijk, imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Precies, gewoon uitleggen wat er gebeurd is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef djayzz het volgende:
Jammer idd, ze vroegen of ik de foto's door wilde sturen, dus dat ga ik zo doen. kijk ik of ik nog een reactie krijg![]()
Ik was met een collega, eerst wat gegeten, daarna naar een barretje gegaan. dat was niks, dus daarna naar een club in een hotel, daar waren zij ook. raakte aan de praat. Later nog met hun naar een andere club gegaan, dus met 8.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe ben je eigenlijk aan die 6 dames gekomen?
bedoel ging je alleen stappen en kwam ze tegen of wat?
ik zag het.. goed kut enzoquote:
Ik bedoel gewoon Noukquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zichzelf ziet? Je bedoeld degene die hen niet knap vind?
Nicequote:Op maandag 9 augustus 2010 12:57 schreef djayzz het volgende:
[ afbeelding ]
3 van de dames in kwestie
Ik vind het leuke vrouwtjes... Vooral die linker heeft een sexy uitstraling. Goed gedaan manquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
en dat
[..]
sgoed, kom maar hierheen
I know... Ga zo mailen met de foto's. Zet erbij dat mijn telefoon doodging, of dat ik hem per ongeluk uit had gezet, en dat ik nog geprobeerd had met een andere telefoon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zag het.. goed kut enzo![]()
mja, zoals ik gister al zei, genoeg vissen in de zee..
sms ze gewoon dat je mobilo lame deed en je nu pas de smsjes kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |