Heb nog geen boodschappen gedaan vandaagquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelf vullen of heeft de blauwe winkel dat al gedaan?
je maakt je toch niet van Kant, Agnes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een keer is t grappig, begint nu ietwat saai te worden
en dit was dan jouw ene keerquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je maakt je toch niet van Kant, Agnes?.
Ik heb gisteren geen dingen gedaanquote:
ik heb gisteren ook geen dingen gedaan bijna de hele dag voor pampus gelegenquote:
nee nee ben nog steeds gestopt en blijf dat ook heb een festival zonder roken overleefd nu overleef ik allesssssssssssssss!quote:
Hoogmoed komt voor de valquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee nee ben nog steeds gestopt en blijf dat ook heb een festival zonder roken overleefd nu overleef ik allesssssssssssssss!
Ja, ik ben er wel klaar meequote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het hele weekend teveel dingen gedaan en ga dus gewoon door met dingen doen.
ja, vrijdagavond kroeg in met een MILFquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang je t kan why not!
leuke dingen gedaan?
zozo, heavy weekend!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb gisteren ook geen dingen gedaan bijna de hele dag voor pampus gelegen
zelfs niet in staat om naar huis te rijden dus vanmorgen pas gedaan
Wij zijn wel goed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Duimelot het volgende:
nee nee ben nog steeds gestopt en blijf dat ook heb een festival zonder roken overleefd nu overleef ik allesssssssssssssss!
Je laat je overtuiging toch niet van mij afhangenquote:
Wow, goed zegquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en die Milf had t steeds over dr kind?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, vrijdagavond kroeg in met een MILF. Zaterdag een feestje , gisteren op bezoek bij een fokster en vanavond met dus naar de melkweg
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |