zelfs Qtie snapt me welquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou medelijden kunnen hebben als ik zou snappen wat je wil zeggen.
Je komt al jaren op tv.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kom je er bij dat ik links ben??
Ja, uiteraardquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelfs Qtie snapt me wel
zou dat betekenen dat jij in het hokje 'onbenullige, generaliserende met oogklep op kijkende dombo's't huis hoort!!
Zoveel jaren zijn er niet meer over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Hun verstand komt hopelijk nog met de jaren.
Lekker!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga voor de verandering () maar weer eens uit eten voordat ik naar de Melkweg ga
.
Ik heb de eetstoornis al een tijdje achter me gelaten.quote:
Lekker, waar?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga voor de verandering () maar weer eens uit eten voordat ik naar de Melkweg ga
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je bekijken in de Melkweg?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
.
spaghetti is ook pasta.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:17 schreef Tally het volgende:
Ik eet spaghetti vanavondOf pasta.. Daar ben ik nog niet helemaal uit..
Dat weet ik.. Maar van die lange slieren of kleinequote:
Ik mag toch niet mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vergeet de tijd te vragen. Of bouw je het langzaam op?
Je weet het er steeds duidelijker op te maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik.. Maar van die lange slieren of kleine
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
Was de 2e date net zo geweldig als de eerste L-E?
Ik ga wel naar mijn ouders zoquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:18 schreef Techno het volgende:Oooh, lekker! In de Kleine Berg in Ehvn zit het Javaans Eetcafe en daar hebben ze "tafeltje vol" op het menu staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet het er steeds duidelijker op te maken.
Conchiglie (schelpen)quote:
Top!quote:
Gad-ver-damme.quote:
Ja ja wat voor pasta weet ik dus nog nietquote:
Inmiddels wel jaquote:
Nu kan je kiezen. Wat neem je normaal?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ja wat voor pasta weet ik dus nog niet
Als je dat in een pak hebt krijg je altijd van die klonten. Maar die klonten gaan natuurlijk nooit door dat gaatje.quote:
Normaal neem ik Penne.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu kan je kiezen. Wat neem je normaal?
Of ga je gek doen en een keer heel iets anders?
Zelf vullen of heeft de blauwe winkel dat al gedaan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal neem ik Penne.
Ik denk dat ik dit keer ga voor een Ravioli of Tortellini
Tagliatelle.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef Tally het volgende:
Normaal neem ik Penne.
Ravioliquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal neem ik Penne.
| Forum Opties | |
|---|---|