zelfs Qtie snapt me welquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou medelijden kunnen hebben als ik zou snappen wat je wil zeggen.
Je komt al jaren op tv.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kom je er bij dat ik links ben??
Ja, uiteraardquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelfs Qtie snapt me wel
zou dat betekenen dat jij in het hokje 'onbenullige, generaliserende met oogklep op kijkende dombo's't huis hoort!!
Zoveel jaren zijn er niet meer over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Hun verstand komt hopelijk nog met de jaren.
Lekker!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga voor de verandering () maar weer eens uit eten voordat ik naar de Melkweg ga
.
Ik heb de eetstoornis al een tijdje achter me gelaten.quote:
Lekker, waar?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga voor de verandering () maar weer eens uit eten voordat ik naar de Melkweg ga
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je bekijken in de Melkweg?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
.
spaghetti is ook pasta.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:17 schreef Tally het volgende:
Ik eet spaghetti vanavondOf pasta.. Daar ben ik nog niet helemaal uit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |