Adel en rijk gaat lang niet altijd meer samen. Zijn er een hoop heel arm geworden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
O ja, is een beetje ouderwets. Het kunnen ook gewoon rijke dames zijn
Ik ging er vanuit dat dat dan van die oude dames van adel zijn en weduwe, zodat ook zij weer snel de pijp uitgaan
Fuck. Zit ik in de verkeerde kringen te vissenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Adel en rijk gaat lang niet altijd meer samen. Zijn er een hoop heel arm geworden.
Er zijn er ook nog genoeg die wel rijk zijn. Maar er zijn er daadwerkelijk een flink aantal arm geworden door de vaste lasten van landhuizen, te kort aan inkomsten, etc etc. Dat klinkt zielig en dat is het natuurlijk niet echt maar dat is het kleine leed wat zich in die kringen heeft afgespeeld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:40 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Fuck. Zit ik in de verkeerde kringen te vissen
Ze kwijlt vruchtwater?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Collega komt morgen terug van zwangerschapsverlof, ik verheug me nu al op alle baby-verhalen.
Waar de buik leeg van is loopt de mond van over.
Zo zou je het kunnen noemenquote:
Ja die dingen kosten een vermogen aan onderhoud, gas water licht, belasting... plus personeel. Ocherm.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn er ook nog genoeg die wel rijk zijn. Maar er zijn er daadwerkelijk een flink aantal arm geworden door de vaste lasten van landhuizen, te kort aan inkomsten, etc etc. Dat klinkt zielig en dat is het natuurlijk niet echt maar dat is het kleine leed wat zich in die kringen heeft afgespeeld.
Ooooch hij poepte!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen.
Ze heeft al een kind en ze gebruikt echt bijna letterlijk om de zin wel de naam van dat kind zeg maar, dat zal nu dus alleen maar erger worden.
Ik wil gewoon de loterij winnen en mn leven lang reizen. En elk jaar kom ik 2 keer een maand terug om in Nederland niets te doen.quote:
Zoiets ja, het is dat het verder echt een schat van een mens is...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ooooch hij poepte!
Ooooch hij viel!
Oooooch hij brabbelde!
Oooch kijk hier, hij twitterde!
Mag ik mee?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de loterij winnen en mn leven lang reizen. En elk jaar kom ik 2 keer een maand terug om in Nederland niets te doen.
Wat zou het toch mooi zijn
Zoals ik al zei: nee dusquote:
Als het echt veel geld is idd. Ik zou een leuke kroeg openen in Amsterdam en daar af en toe eens een beetje rondhangen en verder de hele wereld gaan bekijkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de loterij winnen en mn leven lang reizen. En elk jaar kom ik 2 keer een maand terug om in Nederland niets te doen.
Wat zou het toch mooi zijn
Ja I know.. ik zit al twee maanden thuis en verveel me echt de tering. Ga van verveling sporten en fietsen en al die veel te gezonde dingen doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:46 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: nee dus
Ik kan echt niet zonder werken denk ik, zou me gaan vervelen
Maar als de werken-voor-je-geld druk eraf is kun je de mooie projecten doen
Geen probleem!quote:
Kinderen ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ja die dingen kosten een vermogen aan onderhoud, gas water licht, belasting... plus personeel. Ocherm.
Ik hou niet zo van het slavenleven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen probleem!
Je hebt er geen problemen mee dat je overdag de wereldreiziger bent en 's nachts mn seksslaaf?
Zodra het eerste kind geboren werd is ze gestopt met het zijn van een mens en is ze moeder geworden. Een heel ander ras.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja, het is dat het verder echt een schat van een mens is...
Ik zou vrijwilligers werk gaan doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:46 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: nee dus
Ik kan echt niet zonder werken denk ik, zou me gaan vervelen
Maar als de werken-voor-je-geld druk eraf is kun je de mooie projecten doen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra het eerste kind geboren werd is ze gestopt met het zijn van een mens en is ze moeder geworden. Een heel ander ras..
Ideaal, in de praktijk maakte, en maak ik, die uren toch wel. Dan kun je ze net zo goed maar meteen gebruiken als officiële werkuren. Als je dagelijks negen uur werkt, dan werk je automatisch een stuk minder over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
4x9! Heerlijk! Ik zou dat ook wel willen
ben ik nu een racist?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra het eerste kind geboren werd is ze gestopt met het zijn van een mens en is ze moeder geworden. Een heel ander ras..
Ik maak soms van die dagen ook wel. Dus daarom denk ik dat ik er niet veel meer last van zou hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal, in de praktijk maakte, en maak ik, die uren toch wel. Dan kun je ze net zo goed maar meteen gebruiken als officiële werkuren. Als je dagelijks negen uur werkt, dan werk je automatisch een stuk minder over.
En dan heb ik op dat moment dus tijd om vrijwilligers werk te doen! Omdat ik dat natuurlijk ook zou doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou van veel geld nog meer geld laten maken zonder zelf iets te doen.
Ik zou in mijn huis op Bali zitten of de rest van de wereld aan het zien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:55 schreef Tally het volgende:
En dan heb ik op dat moment dus tijd om vrijwilligers werk te doen! Omdat ik dat natuurlijk ook zou doen.
Precies. En zo hou je doordeweeks nog es tijd over om andere dingen te doen dan werken. Zo ga ik straks lekker in het zonnetje op een terras hangen met een paar anderen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:55 schreef Tally het volgende:
Ik maak soms van die dagen ook wel. Dus daarom denk ik dat ik er niet veel meer last van zou hebben.
Een soort huismoederclubje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. En zo hou je doordeweeks nog es tijd over om andere dingen te doen dan werken. Zo ga ik straks lekker in het zonnetje op een terras hangen met een paar anderen.
Ubertof!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Wilders heeft vast nog wel een plekje voor je.
Het was of een huismoederclubje of WoW.quote:
Je biedt vrijwilligerswerk aan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou in mijn huis op Bali zitten of de rest van de wereld aan het zien.
Of is het in dienst hebben van 20 poets spleetogen ook vrijwilligerswerk?
Groot gelijk! Op het moment werk ik halve dagenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. En zo hou je doordeweeks nog es tijd over om andere dingen te doen dan werken. Zo ga ik straks lekker in het zonnetje op een terras hangen met een paar anderen.
mij stoort t natuurlijk weer vet dat alles en iedereen weer zomaar in een hokje gedauwd wordt en een stempel op de kont ktijgt die helemaal niet accuraat isquote:
Neeeheee! Generaliserende opmerkingen liegen nooit!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mij stoort t natuurlijk weer vet dat alles en iedereen weer zomaar in een hokje gedauwd wordt en een stempel op de kont ktijgt die helemaal niet accuraat is
Ik zou medelijden kunnen hebben als ik zou snappen wat je wil zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mij stoort t natuurlijk weer vet dat alles en iedereen weer zomaar in een hokje gedauwd wordt en een stempel op de kont ktijgt die helemaal niet accuraat is
Dat hebben al die linkse rukkers.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |