Your secrets are safe with mequote:Op maandag 9 augustus 2010 10:31 schreef AirwiN het volgende:
Nou ga ik meteen denken welke ontboezemingen ik wel eens naar jou heb gedaan in het verleden.
Ach je kunt allebei even proberen. Als het weer op woensdag is, denk je maandag waarschijnlijk vaak 'had ik maar' en andersom ook voor de woensdagquote:Allebei de varianten hebben zo hun voor- en nadelen. Ik denk dat ik de woensdag uiteindelijk net een tikkie meer relaxt vind. En het is in ieder geval mogelijk tot november.
Ik ben chantabel,quote:
Zo zal het waarschijnlijk wel gaan worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ach je kunt allebei even proberen. Als het weer op woensdag is, denk je maandag waarschijnlijk vaak 'had ik maar' en andersom ook voor de woensdag
Dan is het maar goed dat ik daar niet aan doequote:
Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik wil er nog niet aan....quote:Zo zal het waarschijnlijk wel gaan worden.Ach, uiteindelijk bevallen ze allebei, de één is een 8 en de ander een 8,5. Vier dagen werken is erg ok!
Waarom niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik wil er nog niet aan....
Omdat ik mijn 5daagse salaris te relaxed vind, ik de vrije vrijdag die ik hier nu eens in de maand heb een cadeautje vind en nog een paar andere dingen waarom ik het salaris wat ik nu heb écht nog niet kan verminderenquote:
Ah, voor mij maakt het voor het salaris niet uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat ik mijn 5daagse salaris te relaxed vind, ik de vrije vrijdag die ik hier nu eens in de maand heb een cadeautje vind en nog een paar andere dingen waarom ik het salaris wat ik nu heb écht nog niet kan verminderen
Met een dildo in zijn kont! HA!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:04 schreef HeulMacho het volgende:
Zelfs geen kwetterende engelDie slaapt zeker nog ergens op 't dek van een boot?
Ooh dat is dan wel een mooie oplossingquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:11 schreef AirwiN het volgende:
Ah, voor mij maakt het voor het salaris niet uit.Ik werk het maximaal aantal uren waar je een contract voor kan krijgen en die uren heb ik over vier dagen verdeeld.
4x9! Heerlijk! Ik zou dat ook wel willenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, voor mij maakt het voor het salaris niet uit.Ik werk het maximaal aantal uren waar je een contract voor kan krijgen en die uren heb ik over vier dagen verdeeld.
En de andere 3 dagen gewoon geen seks?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
4x9! Heerlijk! Ik zou dat ook wel willen
Wel eens geprobeerd dan?quote:
Die andere 3 dagen seks met mijn man.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de andere 3 dagen gewoon geen seks?
Mwa, na 8 uur op een dag werken ben ik wel een beetje op hoor, 9 uur zou ik niet trekken. Denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Over twee weken, als LL is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:25 schreef HeulMacho het volgende:
Wanneer komt dat mooie weer voor Lowlands?
Ik denk dat het me wel zou lukken. Dat uurtje ik denk dat je er zo aan gewend bent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, na 8 uur op een dag werken ben ik wel een beetje op hoor, 9 uur zou ik niet trekken. Denk ik.
Waarom moet ze weduwe zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef HeulMacho het volgende:
Ik zoek gewoon een rijke weduwe en dan ga ik hobbyen met huizen na m'n studie
Paar daagjes in de week, her en der wat prestige projectjes. Meehelpen met Zaha Hadid en zo
Ook zonde van je studie dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef HeulMacho het volgende:
Ik zoek gewoon een rijke weduwe en dan ga ik hobbyen met huizen na m'n studie
Paar daagjes in de week, her en der wat prestige projectjes. Meehelpen met Zaha Hadid en zo
O ja, is een beetje ouderwets. Het kunnen ook gewoon rijke dames zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet ze weduwe zijn?Je likt graag oud en bedorven zaad van dr overleden kerel uit dr doos?
Tuurlijk niet. Ik zeg toch dat ik prestige projecten met Zaha ga doen!quote:
Adel en rijk gaat lang niet altijd meer samen. Zijn er een hoop heel arm geworden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
O ja, is een beetje ouderwets. Het kunnen ook gewoon rijke dames zijn
Ik ging er vanuit dat dat dan van die oude dames van adel zijn en weduwe, zodat ook zij weer snel de pijp uitgaan
Fuck. Zit ik in de verkeerde kringen te vissenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Adel en rijk gaat lang niet altijd meer samen. Zijn er een hoop heel arm geworden.
Er zijn er ook nog genoeg die wel rijk zijn. Maar er zijn er daadwerkelijk een flink aantal arm geworden door de vaste lasten van landhuizen, te kort aan inkomsten, etc etc. Dat klinkt zielig en dat is het natuurlijk niet echt maar dat is het kleine leed wat zich in die kringen heeft afgespeeld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:40 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Fuck. Zit ik in de verkeerde kringen te vissen
Ze kwijlt vruchtwater?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Collega komt morgen terug van zwangerschapsverlof, ik verheug me nu al op alle baby-verhalen.
Waar de buik leeg van is loopt de mond van over.
Zo zou je het kunnen noemenquote:
Ja die dingen kosten een vermogen aan onderhoud, gas water licht, belasting... plus personeel. Ocherm.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn er ook nog genoeg die wel rijk zijn. Maar er zijn er daadwerkelijk een flink aantal arm geworden door de vaste lasten van landhuizen, te kort aan inkomsten, etc etc. Dat klinkt zielig en dat is het natuurlijk niet echt maar dat is het kleine leed wat zich in die kringen heeft afgespeeld.
Ooooch hij poepte!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen.
Ze heeft al een kind en ze gebruikt echt bijna letterlijk om de zin wel de naam van dat kind zeg maar, dat zal nu dus alleen maar erger worden.
Ik wil gewoon de loterij winnen en mn leven lang reizen. En elk jaar kom ik 2 keer een maand terug om in Nederland niets te doen.quote:
Zoiets ja, het is dat het verder echt een schat van een mens is...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ooooch hij poepte!
Ooooch hij viel!
Oooooch hij brabbelde!
Oooch kijk hier, hij twitterde!
Mag ik mee?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de loterij winnen en mn leven lang reizen. En elk jaar kom ik 2 keer een maand terug om in Nederland niets te doen.
Wat zou het toch mooi zijn
Zoals ik al zei: nee dusquote:
Als het echt veel geld is idd. Ik zou een leuke kroeg openen in Amsterdam en daar af en toe eens een beetje rondhangen en verder de hele wereld gaan bekijkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de loterij winnen en mn leven lang reizen. En elk jaar kom ik 2 keer een maand terug om in Nederland niets te doen.
Wat zou het toch mooi zijn
Ja I know.. ik zit al twee maanden thuis en verveel me echt de tering. Ga van verveling sporten en fietsen en al die veel te gezonde dingen doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:46 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: nee dus
Ik kan echt niet zonder werken denk ik, zou me gaan vervelen
Maar als de werken-voor-je-geld druk eraf is kun je de mooie projecten doen
Geen probleem!quote:
Kinderen ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ja die dingen kosten een vermogen aan onderhoud, gas water licht, belasting... plus personeel. Ocherm.
Ik hou niet zo van het slavenleven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen probleem!
Je hebt er geen problemen mee dat je overdag de wereldreiziger bent en 's nachts mn seksslaaf?
Zodra het eerste kind geboren werd is ze gestopt met het zijn van een mens en is ze moeder geworden. Een heel ander ras.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja, het is dat het verder echt een schat van een mens is...
Ik zou vrijwilligers werk gaan doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:46 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: nee dus
Ik kan echt niet zonder werken denk ik, zou me gaan vervelen
Maar als de werken-voor-je-geld druk eraf is kun je de mooie projecten doen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra het eerste kind geboren werd is ze gestopt met het zijn van een mens en is ze moeder geworden. Een heel ander ras..
Ideaal, in de praktijk maakte, en maak ik, die uren toch wel. Dan kun je ze net zo goed maar meteen gebruiken als officiële werkuren. Als je dagelijks negen uur werkt, dan werk je automatisch een stuk minder over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
ben ik nu een racist?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra het eerste kind geboren werd is ze gestopt met het zijn van een mens en is ze moeder geworden. Een heel ander ras..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |