Nu maandag ipv woensdag vrij?quote:
Jouw kids?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om op de kids te passen zeker?.
Ja, mijn harem van minderjarige meisjes moet toch onderhouden wordenquote:
Die opmerking heb je zelf al vaak gehoord zeker als je weer es met een jonkie ging daten.quote:
Mijn daten met jonkies is zwaar overtrokken hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die opmerking heb je zelf al vaak gehoord zeker als je weer es met een jonkie ging daten.
Zullen we een keertje wat drinken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn daten met jonkies is zwaar overtrokken hoor. onder de 25 heb ik al jaren niet meer aangeraakt
.
Respect voor je geheugen.quote:
Alleen wat drinken dan he, jij vuige verleidsterquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we een keertje wat drinken?
Jailbait FTW.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen wat drinken dan he, jij vuige verleidster.
Dit is nog nietsquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:24 schreef AirwiN het volgende:
Respect voor je geheugen.
Maar inderdaad, tijdelijk omgewisseld. De beperking op het werk waardoor ik op maandag geen vrij kon nemen is tijdelijk weggevallen. Vandaar dat ik nu op maandag vrij ben. Valt overigens wel tegen, vier dagen achter elkaar werken als je gewend bent aan een dag vrij na twee dagen werken.
Na wat drankjes praat je wel anders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen wat drinken dan he, jij vuige verleidster.
Ik voel me vies nuquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na wat drankjes praat je wel anders.
Nou ga ik meteen denken welke ontboezemingen ik wel eens naar jou heb gedaan in het verleden.quote:
Allebei de varianten hebben zo hun voor- en nadelen. Ik denk dat ik de woensdag uiteindelijk net een tikkie meer relaxt vind. En het is in ieder geval mogelijk tot november.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het tegenvalt, dat was ook het eerste wat ik dachtMaar hoe tijdelijk is tijdelijk?
Kun je nagaan hoe je je na die dat voelt.quote:
Dat was mijn tekst!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe je je na die dag voelt.
Sorry, ik poste met het verkeerde account.quote:
Ik moet mijn lot maar ondergaan vrees ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe je je na die dat voelt.
Ik zal voorzichtig met je zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet mijn lot maar ondergaan vrees ik
Die heb ik zelf ook al zovaak gebruikt....quote:
Your secrets are safe with mequote:Op maandag 9 augustus 2010 10:31 schreef AirwiN het volgende:
Nou ga ik meteen denken welke ontboezemingen ik wel eens naar jou heb gedaan in het verleden.
Ach je kunt allebei even proberen. Als het weer op woensdag is, denk je maandag waarschijnlijk vaak 'had ik maar' en andersom ook voor de woensdagquote:Allebei de varianten hebben zo hun voor- en nadelen. Ik denk dat ik de woensdag uiteindelijk net een tikkie meer relaxt vind. En het is in ieder geval mogelijk tot november.
Ik ben chantabel,quote:
Zo zal het waarschijnlijk wel gaan worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ach je kunt allebei even proberen. Als het weer op woensdag is, denk je maandag waarschijnlijk vaak 'had ik maar' en andersom ook voor de woensdag
Dan is het maar goed dat ik daar niet aan doequote:
Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik wil er nog niet aan....quote:Zo zal het waarschijnlijk wel gaan worden.Ach, uiteindelijk bevallen ze allebei, de één is een 8 en de ander een 8,5. Vier dagen werken is erg ok!
Waarom niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik wil er nog niet aan....
Omdat ik mijn 5daagse salaris te relaxed vind, ik de vrije vrijdag die ik hier nu eens in de maand heb een cadeautje vind en nog een paar andere dingen waarom ik het salaris wat ik nu heb écht nog niet kan verminderenquote:
Ah, voor mij maakt het voor het salaris niet uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat ik mijn 5daagse salaris te relaxed vind, ik de vrije vrijdag die ik hier nu eens in de maand heb een cadeautje vind en nog een paar andere dingen waarom ik het salaris wat ik nu heb écht nog niet kan verminderen
Met een dildo in zijn kont! HA!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:04 schreef HeulMacho het volgende:
Zelfs geen kwetterende engelDie slaapt zeker nog ergens op 't dek van een boot?
Ooh dat is dan wel een mooie oplossingquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:11 schreef AirwiN het volgende:
Ah, voor mij maakt het voor het salaris niet uit.Ik werk het maximaal aantal uren waar je een contract voor kan krijgen en die uren heb ik over vier dagen verdeeld.
4x9! Heerlijk! Ik zou dat ook wel willenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, voor mij maakt het voor het salaris niet uit.Ik werk het maximaal aantal uren waar je een contract voor kan krijgen en die uren heb ik over vier dagen verdeeld.
En de andere 3 dagen gewoon geen seks?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
4x9! Heerlijk! Ik zou dat ook wel willen
Wel eens geprobeerd dan?quote:
Die andere 3 dagen seks met mijn man.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de andere 3 dagen gewoon geen seks?
Mwa, na 8 uur op een dag werken ben ik wel een beetje op hoor, 9 uur zou ik niet trekken. Denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
4x9! Heerlijk! Ik zou dat ook wel willen
Over twee weken, als LL is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:25 schreef HeulMacho het volgende:
Wanneer komt dat mooie weer voor Lowlands?
Ik denk dat het me wel zou lukken. Dat uurtje ik denk dat je er zo aan gewend bent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, na 8 uur op een dag werken ben ik wel een beetje op hoor, 9 uur zou ik niet trekken. Denk ik.
Waarom moet ze weduwe zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef HeulMacho het volgende:
Ik zoek gewoon een rijke weduwe en dan ga ik hobbyen met huizen na m'n studie
Paar daagjes in de week, her en der wat prestige projectjes. Meehelpen met Zaha Hadid en zo
Ook zonde van je studie dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef HeulMacho het volgende:
Ik zoek gewoon een rijke weduwe en dan ga ik hobbyen met huizen na m'n studie
Paar daagjes in de week, her en der wat prestige projectjes. Meehelpen met Zaha Hadid en zo
O ja, is een beetje ouderwets. Het kunnen ook gewoon rijke dames zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet ze weduwe zijn?Je likt graag oud en bedorven zaad van dr overleden kerel uit dr doos?
Tuurlijk niet. Ik zeg toch dat ik prestige projecten met Zaha ga doen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |