Helemaal vergeten!quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vergeet mn bakkebaarden niet![]()
en mn glitterpakken
schandaligquote:
Ik luister nooit Elvis. Nu ga ik even andere muziek opzetten. Noem eens een goede band, kijken of ik die op mijn iPod heb staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schandalig![]()
Nee, meer in die stijl vandaag
Uhm.. ik weet niet in welke stemming jij bent vandaag, maar er is altijd Gym Class Heroes nogquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik luister nooit Elvis. Nu ga ik even andere muziek opzetten. Noem eens een goede band, kijken of ik die op mijn iPod heb staan
Dat is geen band, staat wel op m'n pc maar niet hier op mijn iPod.quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. ik weet niet in welke stemming jij bent vandaag, maar er is altijd Gym Class Heroes nog
Wat zeg ik, het is wel een band. Maar dan andersquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is geen band, staat wel op m'n pc maar niet hier op mijn iPod.
dan de Hermes House Band maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat zeg ik, het is wel een band. Maar dan anders
wat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:12 schreef Graseter het volgende:
Kut, mijn hoofd is er niet helemaal bij
Outkast is GCH helemaal niet
Sommige meiden doen dat automatisch. Zou er niet teveel bij verwachten in ieder geval.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Isambard het volgende:
Ok ... Ik chat nu een paar dagen met een vier jaar jongere meid (ben zelf 22) die ik via een datingsite heb leren kennen. En tegen mijn verwachting in weet ze echt van geen ophouden! Ze heeft me een keer aangesproken met liefje en zet soms subtiel een hartje neer![]()
Ik schrik er wel een beetje van en ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. We kennen elkaar een paar dagen en we hebben alleen maar gechat. Ze zal er toch een keer achter komen dat ik helemaal niet zo'n leuke interessante jongen ben
die is ongeveer even oud als ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Isambard het volgende:
Ok ... Ik chat nu een paar dagen met een vier jaar jongere meid (ben zelf 22) die ik via een datingsite heb leren kennen. En tegen mijn verwachting in weet ze echt van geen ophouden! Ze heeft me een keer aangesproken met liefje en zet soms subtiel een hartje neer![]()
Ik schrik er wel een beetje van en ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. We kennen elkaar een paar dagen en we hebben alleen maar gechat. Ze zal er toch een keer achter komen dat ik helemaal niet zo'n leuke interessante jongen ben
Goed punt liefje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Sommige meiden doen dat automatisch. Zou er niet teveel bij verwachten in ieder geval.
Adios vaarwel en zulksquote:
Que?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:34 schreef Godtje het volgende:
Met die kut UI's lijkt heel FOK! ook nog eens op elkaar.
Ik vind ze ook irritantquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:34 schreef Godtje het volgende:
Met die kut UI's lijkt heel FOK! ook nog eens op elkaar.
Waarvoor hulde!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met die vraag heb je het topic al een half uur dood gemaakt..
Vakantie zeker?quote:
Nee, vier dagen in de week werken!quote:
Om op de kids te passen zeker?quote:
Nu maandag ipv woensdag vrij?quote:
Jouw kids?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om op de kids te passen zeker?.
Ja, mijn harem van minderjarige meisjes moet toch onderhouden wordenquote:
Die opmerking heb je zelf al vaak gehoord zeker als je weer es met een jonkie ging daten.quote:
Mijn daten met jonkies is zwaar overtrokken hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die opmerking heb je zelf al vaak gehoord zeker als je weer es met een jonkie ging daten.
Zullen we een keertje wat drinken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn daten met jonkies is zwaar overtrokken hoor. onder de 25 heb ik al jaren niet meer aangeraakt
.
Respect voor je geheugen.quote:
Alleen wat drinken dan he, jij vuige verleidsterquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we een keertje wat drinken?
Jailbait FTW.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen wat drinken dan he, jij vuige verleidster.
Dit is nog nietsquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:24 schreef AirwiN het volgende:
Respect voor je geheugen.
Maar inderdaad, tijdelijk omgewisseld. De beperking op het werk waardoor ik op maandag geen vrij kon nemen is tijdelijk weggevallen. Vandaar dat ik nu op maandag vrij ben. Valt overigens wel tegen, vier dagen achter elkaar werken als je gewend bent aan een dag vrij na twee dagen werken.
Na wat drankjes praat je wel anders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen wat drinken dan he, jij vuige verleidster.
Ik voel me vies nuquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na wat drankjes praat je wel anders.
Nou ga ik meteen denken welke ontboezemingen ik wel eens naar jou heb gedaan in het verleden.quote:
Allebei de varianten hebben zo hun voor- en nadelen. Ik denk dat ik de woensdag uiteindelijk net een tikkie meer relaxt vind. En het is in ieder geval mogelijk tot november.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het tegenvalt, dat was ook het eerste wat ik dachtMaar hoe tijdelijk is tijdelijk?
Kun je nagaan hoe je je na die dat voelt.quote:
Dat was mijn tekst!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe je je na die dag voelt.
Sorry, ik poste met het verkeerde account.quote:
Ik moet mijn lot maar ondergaan vrees ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe je je na die dat voelt.
Ik zal voorzichtig met je zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet mijn lot maar ondergaan vrees ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |