Heul welquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kinderen mogen heul geen bier
Ja heul niet. Ik heb de reclame gezienquote:
Maar ik ben al ouder dan 16quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja heul niet. Ik heb de reclame gezien
daar gaat het niet omquote:
dat betwijfel ikquote:
Ik luister op dit moment Sonic Syndicate - Breaking Benjaminquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar gaat het niet om![]()
[..]
dat betwijfel ik
ik heb niet de intentie om te zoeken of te luisteren, ik ben in mn elvisbuiquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik luister op dit moment Sonic Syndicate - Breaking Benjamin
Je bent dik en sommige beweren dat je nog leeft?quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niet de intentie om te zoeken of te luisteren, ik ben in mn elvisbui
vergeet mn bakkebaarden nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je bent dik en sommige beweren dat je nog leeft?
Helemaal vergeten!quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vergeet mn bakkebaarden niet![]()
en mn glitterpakken
schandaligquote:
Ik luister nooit Elvis. Nu ga ik even andere muziek opzetten. Noem eens een goede band, kijken of ik die op mijn iPod heb staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schandalig![]()
Nee, meer in die stijl vandaag
Uhm.. ik weet niet in welke stemming jij bent vandaag, maar er is altijd Gym Class Heroes nogquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik luister nooit Elvis. Nu ga ik even andere muziek opzetten. Noem eens een goede band, kijken of ik die op mijn iPod heb staan
Dat is geen band, staat wel op m'n pc maar niet hier op mijn iPod.quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. ik weet niet in welke stemming jij bent vandaag, maar er is altijd Gym Class Heroes nog
Wat zeg ik, het is wel een band. Maar dan andersquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is geen band, staat wel op m'n pc maar niet hier op mijn iPod.
dan de Hermes House Band maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat zeg ik, het is wel een band. Maar dan anders
wat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:12 schreef Graseter het volgende:
Kut, mijn hoofd is er niet helemaal bij
Outkast is GCH helemaal niet
Sommige meiden doen dat automatisch. Zou er niet teveel bij verwachten in ieder geval.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Isambard het volgende:
Ok ... Ik chat nu een paar dagen met een vier jaar jongere meid (ben zelf 22) die ik via een datingsite heb leren kennen. En tegen mijn verwachting in weet ze echt van geen ophouden! Ze heeft me een keer aangesproken met liefje en zet soms subtiel een hartje neer![]()
Ik schrik er wel een beetje van en ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. We kennen elkaar een paar dagen en we hebben alleen maar gechat. Ze zal er toch een keer achter komen dat ik helemaal niet zo'n leuke interessante jongen ben
die is ongeveer even oud als ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Isambard het volgende:
Ok ... Ik chat nu een paar dagen met een vier jaar jongere meid (ben zelf 22) die ik via een datingsite heb leren kennen. En tegen mijn verwachting in weet ze echt van geen ophouden! Ze heeft me een keer aangesproken met liefje en zet soms subtiel een hartje neer![]()
Ik schrik er wel een beetje van en ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. We kennen elkaar een paar dagen en we hebben alleen maar gechat. Ze zal er toch een keer achter komen dat ik helemaal niet zo'n leuke interessante jongen ben
Goed punt liefje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Sommige meiden doen dat automatisch. Zou er niet teveel bij verwachten in ieder geval.
Adios vaarwel en zulksquote:
Que?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:34 schreef Godtje het volgende:
Met die kut UI's lijkt heel FOK! ook nog eens op elkaar.
Ik vind ze ook irritantquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:34 schreef Godtje het volgende:
Met die kut UI's lijkt heel FOK! ook nog eens op elkaar.
Waarvoor hulde!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met die vraag heb je het topic al een half uur dood gemaakt..
Vakantie zeker?quote:
Nee, vier dagen in de week werken!quote:
Om op de kids te passen zeker?quote:
Nu maandag ipv woensdag vrij?quote:
Jouw kids?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om op de kids te passen zeker?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |