Mooiquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:19 schreef RealZeus het volgende:
Zo, weer terug.Autorijden in het rustige Grunninger Land.
Dan moet je vooral genieten van de momenten dat ze dat nog niet weet. Die momenten neemt niemand van je afquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Isambard het volgende:
Ok ... Ik chat nu een paar dagen met een vier jaar jongere meid (ben zelf 22) die ik via een datingsite heb leren kennen. En tegen mijn verwachting in weet ze echt van geen ophouden! Ze heeft me een keer aangesproken met liefje en zet soms subtiel een hartje neer![]()
Ik schrik er wel een beetje van en ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. We kennen elkaar een paar dagen en we hebben alleen maar gechat. Ze zal er toch een keer achter komen dat ik helemaal niet zo'n leuke interessante jongen ben
Ik vermaak me er wel mee en ik laat het lekker over me heen komenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je vooral genieten van de momenten dat ze dat nog niet weet. Die momenten neemt niemand van je af
ja ga er lekker overheenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:47 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik vermaak me er wel mee en ik laat het lekker over me heen komen
Ik sta waarschijnlijk zelfs in de top 25quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef Graseter het volgende:
Ik weet het zeker, ik sta vandaag in de top 100.
Oeh nice.... moet ik ook een keer doen... heb alle 3 seizoenen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:56 schreef mahlah het volgende:
Zo .. lekker de hele dag Big Bang Theory gekeken
en hoe was het?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:56 schreef mahlah het volgende:
Zo .. lekker de hele dag Big Bang Theory gekeken
Heerlijk ... maar "heel de dag" is een beetje overdreven. Alleen vanaf vanmiddag. En alleen seizoen 3 ... en zit nu bij aflevering 6, dus ben nog bezigquote:
Hoi Zusje!quote:
Holaquote:
Ja,quote:
ik zou het niet een wetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,
Damn gisteren gewoon 249 posts gemaakt. Dat is iets van 175 meer dan gewoonlijk.
Iedereen heeft blijkbaar eenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:03 schreef Lotusss het volgende:
Pffff loopt ook niet hier!
Iedereen ligt voor pampus denk ik.
nee joh gek! ik heb vandaag 10! uur op msn gezetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iedereen heeft blijkbaar eenleven
Ik ook zoiets... was langer geweest als ik niet 2 uur een tukkie gedaan had vanmiddagquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh gek! ik heb vandaag 10! uur op msn gezeten![]()
Leven, en werkquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iedereen heeft blijkbaar eenleven
Dat wordt trakteren!quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leven, en werk![]()
![]()
Ben pas 2 uur thuis ofzo, lekker op de bank tv liggen kijken, en nu in m'n bed met m'n laptop nog heel even bij m'n singles vriendjes en vriendinnetjes kijken, en poochen dat ik meer fooi had vandaag dan m'n paps en de helft van zijn aantal passagiers in de bus
Als ik terug ben van m'n vakantie wil ik je best ergens op trakterenquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik terug ben van m'n vakantie wil ik je best ergens op trakteren![]()
nee, ik dacht dat er niemand wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:03 schreef Lotusss het volgende:
Pffff loopt ook niet hier!
Iedereen ligt voor pampus denk ik.
Waarom verwacht ik nu een user/kloon die Niemand als nick heeft?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik dacht dat er niemand was
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom verwacht ik nu een user/kloon die Niemand als nick heeft?
beetje zout en peperquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:52 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik.... voel me flink emo
God, ik zou haast nog een echte vrouw worden....
Welterusten Zusje en J-K!quote:
adiosquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trusten bloempje![]()
![]()
En ben ook pleite.. 7 uur weer op
kinderen mogen heul geen bierquote:
Heul welquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kinderen mogen heul geen bier
Ja heul niet. Ik heb de reclame gezienquote:
Maar ik ben al ouder dan 16quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja heul niet. Ik heb de reclame gezien
daar gaat het niet omquote:
dat betwijfel ikquote:
Ik luister op dit moment Sonic Syndicate - Breaking Benjaminquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar gaat het niet om![]()
[..]
dat betwijfel ik
ik heb niet de intentie om te zoeken of te luisteren, ik ben in mn elvisbuiquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:57 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik luister op dit moment Sonic Syndicate - Breaking Benjamin
Je bent dik en sommige beweren dat je nog leeft?quote:Op maandag 9 augustus 2010 02:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb niet de intentie om te zoeken of te luisteren, ik ben in mn elvisbui
vergeet mn bakkebaarden nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je bent dik en sommige beweren dat je nog leeft?
Helemaal vergeten!quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vergeet mn bakkebaarden niet![]()
en mn glitterpakken
schandaligquote:
Ik luister nooit Elvis. Nu ga ik even andere muziek opzetten. Noem eens een goede band, kijken of ik die op mijn iPod heb staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schandalig![]()
Nee, meer in die stijl vandaag
Uhm.. ik weet niet in welke stemming jij bent vandaag, maar er is altijd Gym Class Heroes nogquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:05 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik luister nooit Elvis. Nu ga ik even andere muziek opzetten. Noem eens een goede band, kijken of ik die op mijn iPod heb staan
Dat is geen band, staat wel op m'n pc maar niet hier op mijn iPod.quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm.. ik weet niet in welke stemming jij bent vandaag, maar er is altijd Gym Class Heroes nog
Wat zeg ik, het is wel een band. Maar dan andersquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is geen band, staat wel op m'n pc maar niet hier op mijn iPod.
dan de Hermes House Band maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 03:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat zeg ik, het is wel een band. Maar dan anders
wat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:12 schreef Graseter het volgende:
Kut, mijn hoofd is er niet helemaal bij
Outkast is GCH helemaal niet
Sommige meiden doen dat automatisch. Zou er niet teveel bij verwachten in ieder geval.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Isambard het volgende:
Ok ... Ik chat nu een paar dagen met een vier jaar jongere meid (ben zelf 22) die ik via een datingsite heb leren kennen. En tegen mijn verwachting in weet ze echt van geen ophouden! Ze heeft me een keer aangesproken met liefje en zet soms subtiel een hartje neer![]()
Ik schrik er wel een beetje van en ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. We kennen elkaar een paar dagen en we hebben alleen maar gechat. Ze zal er toch een keer achter komen dat ik helemaal niet zo'n leuke interessante jongen ben
die is ongeveer even oud als ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Isambard het volgende:
Goed punt liefje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 03:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Sommige meiden doen dat automatisch. Zou er niet teveel bij verwachten in ieder geval.
Adios vaarwel en zulksquote:
Que?quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:34 schreef Godtje het volgende:
Met die kut UI's lijkt heel FOK! ook nog eens op elkaar.
Ik vind ze ook irritantquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:34 schreef Godtje het volgende:
Met die kut UI's lijkt heel FOK! ook nog eens op elkaar.
Waarvoor hulde!quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met die vraag heb je het topic al een half uur dood gemaakt..
Vakantie zeker?quote:
Nee, vier dagen in de week werken!quote:
Om op de kids te passen zeker?quote:
Nu maandag ipv woensdag vrij?quote:
Jouw kids?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Om op de kids te passen zeker?.
Ja, mijn harem van minderjarige meisjes moet toch onderhouden wordenquote:
Die opmerking heb je zelf al vaak gehoord zeker als je weer es met een jonkie ging daten.quote:
Mijn daten met jonkies is zwaar overtrokken hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die opmerking heb je zelf al vaak gehoord zeker als je weer es met een jonkie ging daten.
Zullen we een keertje wat drinken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn daten met jonkies is zwaar overtrokken hoor. onder de 25 heb ik al jaren niet meer aangeraakt
.
Respect voor je geheugen.quote:
Alleen wat drinken dan he, jij vuige verleidsterquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zullen we een keertje wat drinken?
Jailbait FTW.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen wat drinken dan he, jij vuige verleidster.
Dit is nog nietsquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:24 schreef AirwiN het volgende:
Respect voor je geheugen.
Maar inderdaad, tijdelijk omgewisseld. De beperking op het werk waardoor ik op maandag geen vrij kon nemen is tijdelijk weggevallen. Vandaar dat ik nu op maandag vrij ben. Valt overigens wel tegen, vier dagen achter elkaar werken als je gewend bent aan een dag vrij na twee dagen werken.
Na wat drankjes praat je wel anders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen wat drinken dan he, jij vuige verleidster.
Ik voel me vies nuquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na wat drankjes praat je wel anders.
Nou ga ik meteen denken welke ontboezemingen ik wel eens naar jou heb gedaan in het verleden.quote:
Allebei de varianten hebben zo hun voor- en nadelen. Ik denk dat ik de woensdag uiteindelijk net een tikkie meer relaxt vind. En het is in ieder geval mogelijk tot november.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat het tegenvalt, dat was ook het eerste wat ik dachtMaar hoe tijdelijk is tijdelijk?
Kun je nagaan hoe je je na die dat voelt.quote:
Dat was mijn tekst!quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe je je na die dag voelt.
Sorry, ik poste met het verkeerde account.quote:
Ik moet mijn lot maar ondergaan vrees ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe je je na die dat voelt.
Ik zal voorzichtig met je zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik moet mijn lot maar ondergaan vrees ik
Die heb ik zelf ook al zovaak gebruikt....quote:
Your secrets are safe with mequote:Op maandag 9 augustus 2010 10:31 schreef AirwiN het volgende:
Nou ga ik meteen denken welke ontboezemingen ik wel eens naar jou heb gedaan in het verleden.
Ach je kunt allebei even proberen. Als het weer op woensdag is, denk je maandag waarschijnlijk vaak 'had ik maar' en andersom ook voor de woensdagquote:Allebei de varianten hebben zo hun voor- en nadelen. Ik denk dat ik de woensdag uiteindelijk net een tikkie meer relaxt vind. En het is in ieder geval mogelijk tot november.
Ik ben chantabel,quote:
Zo zal het waarschijnlijk wel gaan worden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ach je kunt allebei even proberen. Als het weer op woensdag is, denk je maandag waarschijnlijk vaak 'had ik maar' en andersom ook voor de woensdag
Dan is het maar goed dat ik daar niet aan doequote:
Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik wil er nog niet aan....quote:Zo zal het waarschijnlijk wel gaan worden.Ach, uiteindelijk bevallen ze allebei, de één is een 8 en de ander een 8,5. Vier dagen werken is erg ok!
Waarom niet?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan het me helemaal voorstellen. Ik wil er nog niet aan....
Omdat ik mijn 5daagse salaris te relaxed vind, ik de vrije vrijdag die ik hier nu eens in de maand heb een cadeautje vind en nog een paar andere dingen waarom ik het salaris wat ik nu heb écht nog niet kan verminderenquote:
Ah, voor mij maakt het voor het salaris niet uit.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
Omdat ik mijn 5daagse salaris te relaxed vind, ik de vrije vrijdag die ik hier nu eens in de maand heb een cadeautje vind en nog een paar andere dingen waarom ik het salaris wat ik nu heb écht nog niet kan verminderen
Met een dildo in zijn kont! HA!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:04 schreef HeulMacho het volgende:
Zelfs geen kwetterende engelDie slaapt zeker nog ergens op 't dek van een boot?
Ooh dat is dan wel een mooie oplossingquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:11 schreef AirwiN het volgende:
Ah, voor mij maakt het voor het salaris niet uit.Ik werk het maximaal aantal uren waar je een contract voor kan krijgen en die uren heb ik over vier dagen verdeeld.
4x9! Heerlijk! Ik zou dat ook wel willenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, voor mij maakt het voor het salaris niet uit.Ik werk het maximaal aantal uren waar je een contract voor kan krijgen en die uren heb ik over vier dagen verdeeld.
En de andere 3 dagen gewoon geen seks?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
4x9! Heerlijk! Ik zou dat ook wel willen
Wel eens geprobeerd dan?quote:
Die andere 3 dagen seks met mijn man.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de andere 3 dagen gewoon geen seks?
Mwa, na 8 uur op een dag werken ben ik wel een beetje op hoor, 9 uur zou ik niet trekken. Denk ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Over twee weken, als LL is?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:25 schreef HeulMacho het volgende:
Wanneer komt dat mooie weer voor Lowlands?
Ik denk dat het me wel zou lukken. Dat uurtje ik denk dat je er zo aan gewend bent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Mwa, na 8 uur op een dag werken ben ik wel een beetje op hoor, 9 uur zou ik niet trekken. Denk ik.
Waarom moet ze weduwe zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef HeulMacho het volgende:
Ik zoek gewoon een rijke weduwe en dan ga ik hobbyen met huizen na m'n studie
Paar daagjes in de week, her en der wat prestige projectjes. Meehelpen met Zaha Hadid en zo
Ook zonde van je studie dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef HeulMacho het volgende:
Ik zoek gewoon een rijke weduwe en dan ga ik hobbyen met huizen na m'n studie
Paar daagjes in de week, her en der wat prestige projectjes. Meehelpen met Zaha Hadid en zo
O ja, is een beetje ouderwets. Het kunnen ook gewoon rijke dames zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom moet ze weduwe zijn?Je likt graag oud en bedorven zaad van dr overleden kerel uit dr doos?
Tuurlijk niet. Ik zeg toch dat ik prestige projecten met Zaha ga doen!quote:
Adel en rijk gaat lang niet altijd meer samen. Zijn er een hoop heel arm geworden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
O ja, is een beetje ouderwets. Het kunnen ook gewoon rijke dames zijn
Ik ging er vanuit dat dat dan van die oude dames van adel zijn en weduwe, zodat ook zij weer snel de pijp uitgaan
Fuck. Zit ik in de verkeerde kringen te vissenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Adel en rijk gaat lang niet altijd meer samen. Zijn er een hoop heel arm geworden.
Er zijn er ook nog genoeg die wel rijk zijn. Maar er zijn er daadwerkelijk een flink aantal arm geworden door de vaste lasten van landhuizen, te kort aan inkomsten, etc etc. Dat klinkt zielig en dat is het natuurlijk niet echt maar dat is het kleine leed wat zich in die kringen heeft afgespeeld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:40 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Fuck. Zit ik in de verkeerde kringen te vissen
Ze kwijlt vruchtwater?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Collega komt morgen terug van zwangerschapsverlof, ik verheug me nu al op alle baby-verhalen.
Waar de buik leeg van is loopt de mond van over.
Zo zou je het kunnen noemenquote:
Ja die dingen kosten een vermogen aan onderhoud, gas water licht, belasting... plus personeel. Ocherm.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn er ook nog genoeg die wel rijk zijn. Maar er zijn er daadwerkelijk een flink aantal arm geworden door de vaste lasten van landhuizen, te kort aan inkomsten, etc etc. Dat klinkt zielig en dat is het natuurlijk niet echt maar dat is het kleine leed wat zich in die kringen heeft afgespeeld.
Ooooch hij poepte!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen.
Ze heeft al een kind en ze gebruikt echt bijna letterlijk om de zin wel de naam van dat kind zeg maar, dat zal nu dus alleen maar erger worden.
Ik wil gewoon de loterij winnen en mn leven lang reizen. En elk jaar kom ik 2 keer een maand terug om in Nederland niets te doen.quote:
Zoiets ja, het is dat het verder echt een schat van een mens is...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ooooch hij poepte!
Ooooch hij viel!
Oooooch hij brabbelde!
Oooch kijk hier, hij twitterde!
Mag ik mee?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de loterij winnen en mn leven lang reizen. En elk jaar kom ik 2 keer een maand terug om in Nederland niets te doen.
Wat zou het toch mooi zijn
Zoals ik al zei: nee dusquote:
Als het echt veel geld is idd. Ik zou een leuke kroeg openen in Amsterdam en daar af en toe eens een beetje rondhangen en verder de hele wereld gaan bekijkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik wil gewoon de loterij winnen en mn leven lang reizen. En elk jaar kom ik 2 keer een maand terug om in Nederland niets te doen.
Wat zou het toch mooi zijn
Ja I know.. ik zit al twee maanden thuis en verveel me echt de tering. Ga van verveling sporten en fietsen en al die veel te gezonde dingen doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:46 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: nee dus
Ik kan echt niet zonder werken denk ik, zou me gaan vervelen
Maar als de werken-voor-je-geld druk eraf is kun je de mooie projecten doen
Geen probleem!quote:
Kinderen ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:44 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Ja die dingen kosten een vermogen aan onderhoud, gas water licht, belasting... plus personeel. Ocherm.
Ik hou niet zo van het slavenleven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Geen probleem!
Je hebt er geen problemen mee dat je overdag de wereldreiziger bent en 's nachts mn seksslaaf?
Zodra het eerste kind geboren werd is ze gestopt met het zijn van een mens en is ze moeder geworden. Een heel ander ras.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets ja, het is dat het verder echt een schat van een mens is...
Ik zou vrijwilligers werk gaan doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:46 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: nee dus
Ik kan echt niet zonder werken denk ik, zou me gaan vervelen
Maar als de werken-voor-je-geld druk eraf is kun je de mooie projecten doen
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra het eerste kind geboren werd is ze gestopt met het zijn van een mens en is ze moeder geworden. Een heel ander ras..
Ideaal, in de praktijk maakte, en maak ik, die uren toch wel. Dan kun je ze net zo goed maar meteen gebruiken als officiële werkuren. Als je dagelijks negen uur werkt, dan werk je automatisch een stuk minder over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:14 schreef Tally het volgende:
ben ik nu een racist?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Zodra het eerste kind geboren werd is ze gestopt met het zijn van een mens en is ze moeder geworden. Een heel ander ras..
Ik maak soms van die dagen ook wel. Dus daarom denk ik dat ik er niet veel meer last van zou hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ideaal, in de praktijk maakte, en maak ik, die uren toch wel. Dan kun je ze net zo goed maar meteen gebruiken als officiële werkuren. Als je dagelijks negen uur werkt, dan werk je automatisch een stuk minder over.
En dan heb ik op dat moment dus tijd om vrijwilligers werk te doen! Omdat ik dat natuurlijk ook zou doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou van veel geld nog meer geld laten maken zonder zelf iets te doen.
Ik zou in mijn huis op Bali zitten of de rest van de wereld aan het zien.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:55 schreef Tally het volgende:
En dan heb ik op dat moment dus tijd om vrijwilligers werk te doen! Omdat ik dat natuurlijk ook zou doen.
Precies. En zo hou je doordeweeks nog es tijd over om andere dingen te doen dan werken. Zo ga ik straks lekker in het zonnetje op een terras hangen met een paar anderen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:55 schreef Tally het volgende:
Ik maak soms van die dagen ook wel. Dus daarom denk ik dat ik er niet veel meer last van zou hebben.
Een soort huismoederclubje?quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. En zo hou je doordeweeks nog es tijd over om andere dingen te doen dan werken. Zo ga ik straks lekker in het zonnetje op een terras hangen met een paar anderen.
Ubertof!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Wilders heeft vast nog wel een plekje voor je.
Het was of een huismoederclubje of WoW.quote:
Je biedt vrijwilligerswerk aan!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou in mijn huis op Bali zitten of de rest van de wereld aan het zien.
Of is het in dienst hebben van 20 poets spleetogen ook vrijwilligerswerk?
Groot gelijk! Op het moment werk ik halve dagenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. En zo hou je doordeweeks nog es tijd over om andere dingen te doen dan werken. Zo ga ik straks lekker in het zonnetje op een terras hangen met een paar anderen.
mij stoort t natuurlijk weer vet dat alles en iedereen weer zomaar in een hokje gedauwd wordt en een stempel op de kont ktijgt die helemaal niet accuraat isquote:
Neeeheee! Generaliserende opmerkingen liegen nooit!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mij stoort t natuurlijk weer vet dat alles en iedereen weer zomaar in een hokje gedauwd wordt en een stempel op de kont ktijgt die helemaal niet accuraat is
Ik zou medelijden kunnen hebben als ik zou snappen wat je wil zeggenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mij stoort t natuurlijk weer vet dat alles en iedereen weer zomaar in een hokje gedauwd wordt en een stempel op de kont ktijgt die helemaal niet accuraat is
Dat hebben al die linkse rukkers.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelfs Qtie snapt me welquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou medelijden kunnen hebben als ik zou snappen wat je wil zeggen.
Je komt al jaren op tv.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe kom je er bij dat ik links ben??
Ja, uiteraardquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelfs Qtie snapt me wel
zou dat betekenen dat jij in het hokje 'onbenullige, generaliserende met oogklep op kijkende dombo's't huis hoort!!
Zoveel jaren zijn er niet meer over.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Hun verstand komt hopelijk nog met de jaren.
Lekker!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga voor de verandering () maar weer eens uit eten voordat ik naar de Melkweg ga
.
Ik heb de eetstoornis al een tijdje achter me gelaten.quote:
Lekker, waar?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga voor de verandering () maar weer eens uit eten voordat ik naar de Melkweg ga
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je bekijken in de Melkweg?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:15 schreef HeatWave het volgende:
.
spaghetti is ook pasta.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:17 schreef Tally het volgende:
Ik eet spaghetti vanavondOf pasta.. Daar ben ik nog niet helemaal uit..
Dat weet ik.. Maar van die lange slieren of kleinequote:
Ik mag toch niet mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je vergeet de tijd te vragen. Of bouw je het langzaam op?
Je weet het er steeds duidelijker op te maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat weet ik.. Maar van die lange slieren of kleine
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
Was de 2e date net zo geweldig als de eerste L-E?
Ik ga wel naar mijn ouders zoquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:18 schreef Techno het volgende:Oooh, lekker! In de Kleine Berg in Ehvn zit het Javaans Eetcafe en daar hebben ze "tafeltje vol" op het menu staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet het er steeds duidelijker op te maken.
Conchiglie (schelpen)quote:
Top!quote:
Gad-ver-damme.quote:
Ja ja wat voor pasta weet ik dus nog nietquote:
Inmiddels wel jaquote:
Nu kan je kiezen. Wat neem je normaal?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ja wat voor pasta weet ik dus nog niet
Als je dat in een pak hebt krijg je altijd van die klonten. Maar die klonten gaan natuurlijk nooit door dat gaatje.quote:
Normaal neem ik Penne.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nu kan je kiezen. Wat neem je normaal?
Of ga je gek doen en een keer heel iets anders?
Zelf vullen of heeft de blauwe winkel dat al gedaan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal neem ik Penne.
Ik denk dat ik dit keer ga voor een Ravioli of Tortellini
Tagliatelle.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef Tally het volgende:
Normaal neem ik Penne.
Ravioliquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal neem ik Penne.
Heb nog geen boodschappen gedaan vandaagquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelf vullen of heeft de blauwe winkel dat al gedaan?
je maakt je toch niet van Kant, Agnes?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een keer is t grappig, begint nu ietwat saai te worden
en dit was dan jouw ene keerquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je maakt je toch niet van Kant, Agnes?.
Ik heb gisteren geen dingen gedaanquote:
ik heb gisteren ook geen dingen gedaan bijna de hele dag voor pampus gelegenquote:
nee nee ben nog steeds gestopt en blijf dat ook heb een festival zonder roken overleefd nu overleef ik allesssssssssssssss!quote:
Hoogmoed komt voor de valquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee nee ben nog steeds gestopt en blijf dat ook heb een festival zonder roken overleefd nu overleef ik allesssssssssssssss!
Ja, ik ben er wel klaar meequote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het hele weekend teveel dingen gedaan en ga dus gewoon door met dingen doen.
ja, vrijdagavond kroeg in met een MILFquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zolang je t kan why not!
leuke dingen gedaan?
zozo, heavy weekend!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb gisteren ook geen dingen gedaan bijna de hele dag voor pampus gelegen
zelfs niet in staat om naar huis te rijden dus vanmorgen pas gedaan
Wij zijn wel goed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Duimelot het volgende:
nee nee ben nog steeds gestopt en blijf dat ook heb een festival zonder roken overleefd nu overleef ik allesssssssssssssss!
Je laat je overtuiging toch niet van mij afhangenquote:
Wow, goed zegquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en die Milf had t steeds over dr kind?quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, vrijdagavond kroeg in met een MILF. Zaterdag een feestje , gisteren op bezoek bij een fokster en vanavond met dus naar de melkweg
.
voor mijn doen tikje heavy jah, feestje was 12 uur afgelopen dacht dat ik uiterlijk 2 uur wel thuis zou zijn dus viel tegen toen ik 7 uur pas het bed in kroopquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
zozo, heavy weekend!
Ik ben zaterdag zondagochtend tot 6 uur uit geweest, 6 vrouwen ontmoet, leuke tijd gehad.
Ze hebben me uitgenodigd voor een feestje op zondagavond. Dus ik gisteravond gebeld waar ik moest zijn, maar verbinding was slecht. Ze zou wel een sms sturen. Ik kreeg maar geen sms, dus dacht zet mijn telefoon even uit en weer aan (braziliaanse mobiel) blijkt de code niet gewoon focking 4x0 te zijn![]()
Ik geprobeer te bellen met mijn andere mobiel, maar geen gehoor.
Kom ik nu net op kantoor, code opgezocht, telefoon aan. krijg ik sms-jes met het adres, en later op de avond sms-jes van waar blijf je .....![]()
Now i feel terrible
ja he wij zijn de bestequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gehehe, klinkt wel goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
voor mijn doen tikje heavy jah, feestje was 12 uur afgelopen dacht dat ik uiterlijk 2 uur wel thuis zou zijn dus viel tegen toen ik 7 uur pas het bed in kroop(ik durf t amper te zeggen maar ik wordt oud...)
wat voor leuke tijd met 6 vrouwen!?!?!?
wel een beetje heel dom eigenlijk was het ook niet 1234!?!?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef Duimelot het volgende:
ja he wij zijn de beste
Echt wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:54 schreef djayzz het volgende:
zozo, heavy weekend!
Ik ben zaterdag zondagochtend tot 6 uur uit geweest, 6 vrouwen ontmoet, leuke tijd gehad.
Ze hebben me uitgenodigd voor een feestje op zondagavond. Dus ik gisteravond gebeld waar ik moest zijn, maar verbinding was slecht. Ze zou wel een sms sturen. Ik kreeg maar geen sms, dus dacht zet mijn telefoon even uit en weer aan (braziliaanse mobiel) blijkt de code niet gewoon focking 4x0 te zijn![]()
Ik geprobeer te bellen met mijn andere mobiel, maar geen gehoor.
Kom ik nu net op kantoor, code opgezocht, telefoon aan. krijg ik sms-jes met het adres, en later op de avond sms-jes van waar blijf je .....![]()
Now i feel terrible
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ze zijn leuk... Misschien kunnen we eens samen gaan stappenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:57 schreef djayzz het volgende:
[ afbeelding ]
3 van de dames in kwestie
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]schrijft ie dan ergens dat ze knap waren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen toch leuk??
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:09 schreef Nouk84 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou er iig een avondje mee uitgaan.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Ik vind de eerste 2 best knap... Ik vraag me dan altijd af hoe iemand zichzelf ziet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
schrijft ie dan ergens dat ze knap waren?
alleen toch leuk??
Zichzelf ziet? Je bedoeld degene die hen niet knap vind?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind de eerste 2 best knap... Ik vraag me dan altijd af hoe iemand zichzelf ziet.
ik vind ze alle 3 wel ok ze hebben wat leuks en wat minder leuks, net als 99% van de mensenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind de eerste 2 best knap... Ik vraag me dan altijd af hoe iemand zichzelf ziet.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klinkt leukJammer, maar het is niet anders.. Niet slecht erom voelen, je kunt er weinig aan veranderen.. Waarschijnlijk krijg je wel nog een kans.
Jammer idd, ze vroegen of ik de foto's door wilde sturen, dus dat ga ik zo doen. kijk ik of ik nog een reactie krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en datquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
alleen toch leuk??sgoed, kom maar hierheenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze zijn leuk... Misschien kunnen we eens samen gaan stappenVroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
hoe ben je eigenlijk aan die 6 dames gekomen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jammer idd, ze vroegen of ik de foto's door wilde sturen, dus dat ga ik zo doen. kijk ik of ik nog een reactie krijg![]()
Ik vertel gewoon mijn meningquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef Duimelot het volgende:
alleen toch leuk??
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:11 schreef JoeyT het volgende:
Ik zal er geen seconde om wakker liggen. Zolang jij geen foto plaatst ben je nog steeds lelijk, imo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Precies, gewoon uitleggen wat er gebeurd is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef djayzz het volgende:
Jammer idd, ze vroegen of ik de foto's door wilde sturen, dus dat ga ik zo doen. kijk ik of ik nog een reactie krijg![]()
Ik was met een collega, eerst wat gegeten, daarna naar een barretje gegaan. dat was niks, dus daarna naar een club in een hotel, daar waren zij ook. raakte aan de praat. Later nog met hun naar een andere club gegaan, dus met 8.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe ben je eigenlijk aan die 6 dames gekomen?
bedoel ging je alleen stappen en kwam ze tegen of wat?
ik zag het.. goed kut enzoquote:
Ik bedoel gewoon Noukquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zichzelf ziet? Je bedoeld degene die hen niet knap vind?
Nicequote:Op maandag 9 augustus 2010 12:57 schreef djayzz het volgende:
[ afbeelding ]
3 van de dames in kwestie
Ik vind het leuke vrouwtjes... Vooral die linker heeft een sexy uitstraling. Goed gedaan manquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
en dat
[..]
sgoed, kom maar hierheen
I know... Ga zo mailen met de foto's. Zet erbij dat mijn telefoon doodging, of dat ik hem per ongeluk uit had gezet, en dat ik nog geprobeerd had met een andere telefoon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zag het.. goed kut enzo![]()
mja, zoals ik gister al zei, genoeg vissen in de zee..
sms ze gewoon dat je mobilo lame deed en je nu pas de smsjes kreeg
Weet dat je nu ook op Nouk doelde, maar bedoelde of je dat sowieso altijd vind als iemand 'commentaar' op het uiterlijk heeft op een bepaald persoon.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon Nouk.
En serieus het is helemaal niet gemeen bedoeld. Ik vind het gewoon raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |