Mooiquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:19 schreef RealZeus het volgende:
Zo, weer terug.Autorijden in het rustige Grunninger Land.
Dan moet je vooral genieten van de momenten dat ze dat nog niet weet. Die momenten neemt niemand van je afquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Isambard het volgende:
Ok ... Ik chat nu een paar dagen met een vier jaar jongere meid (ben zelf 22) die ik via een datingsite heb leren kennen. En tegen mijn verwachting in weet ze echt van geen ophouden! Ze heeft me een keer aangesproken met liefje en zet soms subtiel een hartje neer![]()
Ik schrik er wel een beetje van en ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden. We kennen elkaar een paar dagen en we hebben alleen maar gechat. Ze zal er toch een keer achter komen dat ik helemaal niet zo'n leuke interessante jongen ben
Ik vermaak me er wel mee en ik laat het lekker over me heen komenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je vooral genieten van de momenten dat ze dat nog niet weet. Die momenten neemt niemand van je af
ja ga er lekker overheenquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:47 schreef Isambard het volgende:
[..]
Ik vermaak me er wel mee en ik laat het lekker over me heen komen
Ik sta waarschijnlijk zelfs in de top 25quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef Graseter het volgende:
Ik weet het zeker, ik sta vandaag in de top 100.
Oeh nice.... moet ik ook een keer doen... heb alle 3 seizoenen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:56 schreef mahlah het volgende:
Zo .. lekker de hele dag Big Bang Theory gekeken
en hoe was het?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:56 schreef mahlah het volgende:
Zo .. lekker de hele dag Big Bang Theory gekeken
Heerlijk ... maar "heel de dag" is een beetje overdreven. Alleen vanaf vanmiddag. En alleen seizoen 3 ... en zit nu bij aflevering 6, dus ben nog bezigquote:
Hoi Zusje!quote:
Holaquote:
Ja,quote:
ik zou het niet een wetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 00:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja,
Damn gisteren gewoon 249 posts gemaakt. Dat is iets van 175 meer dan gewoonlijk.
Iedereen heeft blijkbaar eenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:03 schreef Lotusss het volgende:
Pffff loopt ook niet hier!
Iedereen ligt voor pampus denk ik.
nee joh gek! ik heb vandaag 10! uur op msn gezetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iedereen heeft blijkbaar eenleven
Ik ook zoiets... was langer geweest als ik niet 2 uur een tukkie gedaan had vanmiddagquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee joh gek! ik heb vandaag 10! uur op msn gezeten![]()
Leven, en werkquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Iedereen heeft blijkbaar eenleven
Dat wordt trakteren!quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leven, en werk![]()
![]()
Ben pas 2 uur thuis ofzo, lekker op de bank tv liggen kijken, en nu in m'n bed met m'n laptop nog heel even bij m'n singles vriendjes en vriendinnetjes kijken, en poochen dat ik meer fooi had vandaag dan m'n paps en de helft van zijn aantal passagiers in de bus
Als ik terug ben van m'n vakantie wil ik je best ergens op trakterenquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik terug ben van m'n vakantie wil ik je best ergens op trakteren![]()
nee, ik dacht dat er niemand wasquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:03 schreef Lotusss het volgende:
Pffff loopt ook niet hier!
Iedereen ligt voor pampus denk ik.
Waarom verwacht ik nu een user/kloon die Niemand als nick heeft?quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik dacht dat er niemand was
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom verwacht ik nu een user/kloon die Niemand als nick heeft?
beetje zout en peperquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 9 augustus 2010 01:52 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik.... voel me flink emo
God, ik zou haast nog een echte vrouw worden....
Welterusten Zusje en J-K!quote:
adiosquote:Op maandag 9 augustus 2010 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trusten bloempje![]()
![]()
En ben ook pleite.. 7 uur weer op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |