niet echt want heb 5 weken onbetaald..quote:
Trek een kerstboompak aan.quote:
mn zus had de schijt kunnen krijgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Kutbroertje, viert ie zijn verjaardag weer eens, tijdens Lowlands. Kaartje maar verkocht...
Volgende week vrijgenomen....
Serieus? Heb je al een andere baan dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet echt want heb 5 weken onbetaald..
zit nu in week 4 en moet donderdag wel werken.. en dan gelijk mn ontslag indienen
Sja, ik twijfelde toch al of ik zou gaan hoor. Maar dit was de druppel zeg maar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn zus had de schijt kunnen krijgen
Ik hoor het nu te hebben. Maar moet 8 dagen werken in mijn vakantie om dat kloteproject af te ronden. Volgende week gelukkig wel vrij (13-23).quote:
Dehradun, 2e keer. Nu 3 weken lang. Alleen. Kut. Heel erg kut. En langzaam internet. En liegende mensen. En vies. En... nah ja, genoeg tijd om films te kijken iig.quote:
En ik wil zo graag een kaartje en nou heb je jouw kaartje gewoon verkochtquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik twijfelde toch al of ik zou gaan hoor. Maar dit was de druppel zeg maar.
waar en wanneer?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hai sexie, kom jy naar die braai?
Heb een kaartje voor je te koop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik wil zo graag een kaartje en nou heb je jouw kaartje gewoon verkocht
Aan een fokster nog welquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik wil zo graag een kaartje en nou heb je jouw kaartje gewoon verkocht
Dat is wel balen inderdaad. En maar 1 weekje vrij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:23 schreef El_Matador het volgende:
Ik hoor het nu te hebben. Maar moet 8 dagen werken in mijn vakantie om dat kloteproject af te ronden. Volgende week gelukkig wel vrij (13-23).
Donequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb een kaartje voor je te koop.
Als je serieuze interesse hebt, stuur een PB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |