Heeft jouw leven nog wel zin?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wederom.. dit is ook 1 van de 1001 redenen waarom het niet werkt tussen ons..
SLUIT RAMEN EN DEUREN!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nationale ramp mensen,
mijn cola is op. Ik herhaal, mijn cola is op!!!!!!
Code rood! iedereen red jezelf!
zorg dat je voldoende drinkwater in huis hebt!quote:
Oh ja!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zeker wel Q. Zeker!!!
Eigenlijk ben jij jaloers op mij..
Ohnee, ik vergeet steeds dat een ieder die zich op fok! wil aanmelden persoonlijk bij jou langs moet gaan, en jij derhalve iedereen gezien hebt.quote:
Ik moest zelfs bij Q in bed slapen!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohnee, ik vergeet steeds dat een ieder die zich op fok! wil aanmelden persoonlijk bij jou langs moet gaan, en jij derhalve iedereen gezien hebt.
Maar ze vinden hem leukquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Pup, je sig, veranderen, kom op nu!
Als jij nou langs de winkel gaat om voor mij cola te halen, krijg jij van mij een pakje appelsapquote:
Ik voel me ineens heel erg onprettig hier.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik moest zelfs bij Q in bed slapen!!!
Luisteren naar L-Equote:
en hebben tietenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Wij niet. Wij zijn cooler. En mooier.
Ik heb een bijzonder comfortabel bed hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik voel me ineens heel erg onprettig hier.
IE-DER-EEN. En daarom kan die meet op 11 september ook niet doorgaan. Ik ben er immers niet bij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohnee, ik vergeet steeds dat een ieder die zich op fok! wil aanmelden persoonlijk bij jou langs moet gaan, en jij derhalve iedereen gezien hebt.
Ga bij Q. in bed liggen dan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:05 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga nu echt even een tukkie doen. Alleen
ik heb me niet bij jou gemeldquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
IE-DER-EEN. En daarom kan die meet op 11 september ook niet doorgaan. Ik ben er immers niet bij.
Nog niet, nog niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb me niet bij jou gemeld![]()
*buuuzzzz*quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:06 schreef Q. het volgende:
[..]
IE-DER-EEN. En daarom kan die meet op 11 september ook niet doorgaan. Ik ben er immers niet bij.
Maar Q, dat was geen jaloezie. Ze wil niet alleen in bed liggen, en jouw bed is haar bekend. Het leek me voor iedereen een fijne oplossing. Sorry hoor.quote:
Ik wil best gaan maar dan weet ik niet zeker of ik mijn pakje appelsap wel krijg.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als jij nou langs de winkel gaat om voor mij cola te halen, krijg jij van mij een pakje appelsap
Er zijn incidenteel uitzonderingen, damequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je kent de mannen op fok?
Need I say more?
30 augustus is op een maandag!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:12 schreef djayzz het volgende:
Ticket naar NL wordt nu geboekt voor 30 augustus, kan ik nog mooi een weekend meepikken
quote:
Ik naarquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
30 augustus is op een maandag!en dan ga ik naar aedm!
het gaat gebeuren?quote:
Appelsap kon je krijgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef Graseter het volgende:
GvE ik haal cola voor jou als jij mijn kamer stofzuigt.
Bewijs?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Er zijn incidenteel uitzonderingen, dame
Alsjeblieftquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het gaat gebeuren?
[..]
Appelsap kon je krijgen![]()
[..]
Bewijs?
ik wil alleen geen cola halen omdat ik dan de deur uit moet en me dus moet aankleden en fatsoeneren enzulks..quote:
Vakantie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil alleen geen cola halen omdat ik dan de deur uit moet en me dus moet aankleden en fatsoeneren enzulks..
waarom zou ik jouw kamer dan wel willen stofzuigen?
nog steedsquote:
Mazzelkutje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |