De kippen kunnen hem opetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Whut? Dus hem alleen naar de kinderboerderij laten gaan is een slecht idee?
Hamstertje donderde van de eettafel.quote:
juist, stel je voor.. een relatie, dan ben je geen single meer.. ben je net zo een infidel als L-Equote:
Je kent de mannen op fok?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je bent een vrouw op fok.
Need I say more?
Nah ja, het heet natuurlijk niet voor niets Kinderboerderij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Whut? Dus hem alleen naar de kinderboerderij laten gaan is een slecht idee?
Ouch. Zo heb ik ooit een cavia vermoord toen ik nog heul klein was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Lily-Ella het volgende:
Hamstertje donderde van de eettafel.Als je heul klein bent, is dat een flinke afstand. Maar hij doet het nog.
Dat woord relatie geeft me de kriebels, mafcase.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
juist, stel je voor.. een relatie, dan ben je geen single meer.. ben je net zo een infidel als L-E
Hoe meer hoe beter!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Seks zonder relatie is altijd goed!
Kijk, dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, het heet natuurlijk niet voor niets Kinderboerderij.
Nee! STOP! IT HURTS! DON'T DO IT!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
juist, stel je voor.. een relatie, dan ben je geen single meer..
Kriebels van verliefdheid of jeuk aan die aambeien?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat woord relatie geeft me de kriebels, mafcase.
Jij onmens!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ouch. Zo heb ik ooit een cavia vermoord toen ik nog heul klein was.
Oh noes!!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
juist, stel je voor.. een relatie, dan ben je geen single meer.. ben je net zo een infidel als L-E
Ik wil tegenwoordig alleen maar seks IN een relatie..quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik dmv de deur opendoen terwijl meneer hamster onder de deurkier zat te snuffelen, gaf mooie patronen op de vloerbedekking, dat dan weer wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ouch. Zo heb ik ooit een cavia vermoord toen ik nog heul klein was.
Dat van die aambeien zou tussen ons blijven!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kriebels van verliefdheid of jeuk aan die aambeien?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ik dmv de deur opendoen terwijl meneer hamster onder de deurkier zat te snuffelen, gaf mooie patronen op de vloerbedekking, dat dan weer wel.
Heb soms wat moeite om mijn Snuit te houden.. Zulk soort dingen moet je ook niet in het geheim tegen mij vertellen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat van die aambeien zou tussen ons blijven!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je stelt me hevig teleur.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb soms wat moeite om mijn Snuit te houden.. Zulk soort dingen moet je ook niet in het geheim tegen mij vertellen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |