niet echt want heb 5 weken onbetaald..quote:
Trek een kerstboompak aan.quote:
mn zus had de schijt kunnen krijgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:20 schreef HeatWave het volgende:
Kutbroertje, viert ie zijn verjaardag weer eens, tijdens Lowlands. Kaartje maar verkocht...
Volgende week vrijgenomen....
Serieus? Heb je al een andere baan dan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet echt want heb 5 weken onbetaald..
zit nu in week 4 en moet donderdag wel werken.. en dan gelijk mn ontslag indienen
Sja, ik twijfelde toch al of ik zou gaan hoor. Maar dit was de druppel zeg maar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mn zus had de schijt kunnen krijgen
Ik hoor het nu te hebben. Maar moet 8 dagen werken in mijn vakantie om dat kloteproject af te ronden. Volgende week gelukkig wel vrij (13-23).quote:
Dehradun, 2e keer. Nu 3 weken lang. Alleen. Kut. Heel erg kut. En langzaam internet. En liegende mensen. En vies. En... nah ja, genoeg tijd om films te kijken iig.quote:
En ik wil zo graag een kaartje en nou heb je jouw kaartje gewoon verkochtquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik twijfelde toch al of ik zou gaan hoor. Maar dit was de druppel zeg maar.
waar en wanneer?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:21 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Hai sexie, kom jy naar die braai?
Heb een kaartje voor je te koop.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik wil zo graag een kaartje en nou heb je jouw kaartje gewoon verkocht
Aan een fokster nog welquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik wil zo graag een kaartje en nou heb je jouw kaartje gewoon verkocht
Dat is wel balen inderdaad. En maar 1 weekje vrij?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:23 schreef El_Matador het volgende:
Ik hoor het nu te hebben. Maar moet 8 dagen werken in mijn vakantie om dat kloteproject af te ronden. Volgende week gelukkig wel vrij (13-23).
Donequote:Op maandag 9 augustus 2010 16:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb een kaartje voor je te koop.
Als je serieuze interesse hebt, stuur een PB.
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is wel balen inderdaad. En maar 1 weekje vrij?
Nee dat niet, maar dat heb ik zo geregeld en heb nog een buffer. maar kan het gewoon niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieus? Heb je al een andere baan dan?![]()
Huh, waarom 5 weken onbetaald dan?? Vanwege je verhuizing?
Ik ga morgen stevig praten met de baas. Krijg ik het geld, dan blijf ik. Krijg ik het niet, dan zoek ik ook wat anders. Het is een keertje genoeg geweest.
waarom twijfel?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ik twijfelde toch al of ik zou gaan hoor. Maar dit was de druppel zeg maar.
Hmm, hoop dat het verstandig is wat je doet, maar ook dat het beter wordt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dat heb ik zo geregeld en heb nog een buffer. maar kan het gewoon niet meer![]()
nee, omdat ik zo dom ben geweest om een stupid contract te tekenen waarbij mn vakantiedagen afgekocht werden
Er gaan opzich wel mensen heen die ik ken (heb het kaartje vorige week in een opwelling gekocht) maar niet echt vrienden ofzo, dus had al geen zin om me 3 dagen bij onbekenden te moeten voegenquote:
Mag je die lekker tussen het stof gaan opvissen uit de zakquote:
quote:
Kloptquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:30 schreef Isambard het volgende:
[..]
Mag je moeder die lekker tussen het stof gaan opvissen uit de zak
verstandig? waarschijnlijk nietquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, hoop dat het verstandig is wat je doet, maar ook dat het beter wordt.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik wist niet eens dat dat mocht!
Ik weet niets van stofzuigers. Ik ben namelijk geen vrouw. Straks onsoktploft onze veel te oude stofzuiger!quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Ja, of je laat die sok gewoon lekker zitten, who cares?.
ja, kan van het geld dus wel voorstellenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er gaan opzich wel mensen heen die ik ken (heb het kaartje vorige week in een opwelling gekocht) maar niet echt vrienden ofzo, dus had al geen zin om me 3 dagen bij onbekenden te moeten voegen.
En ik heb al een iPad gekocht deze maand, geld telt ook mee. En dit meisje zeurt me al de hele week aan mijn kop (IRL ook) dus nu dit ook nog voorbij kwam was het wel mooi..
Ja, maar ik stink naar rookquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wacht daar nu gewoon een 3 kwartier mee!
quote:
Matchquote:
ja. klap m open. steek je vingers in de zak en trekken maarquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet niets van stofzuigers. Ik ben namelijk geen vrouw. Straks onsoktploft onze veel te oude stofzuiger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |