och, we zetten je wel op je plaats als het niet helemaal luktquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:28 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets, niemand reageerd ooit op mijn posts.
Sociaal ben ik geen held, maar dacht dat ik fora inmiddels wel aan zou kunnen.
Ahh, oke. Klinkt logisch en het is geeneens mijn eigen theoriequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat hij haar niet 100% vertrouwt, of iig de jongens die ze tegen zou kunnen komen niet. En nee dat niet, hij is zelf namelijk ook onwijs knap.
Dank je wel, dat kan ik wel gebruikenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, we zetten je wel op je plaats als het niet helemaal lukt
Haha en zelfs dan kan het logisch klinken!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ahh, oke. Klinkt logisch en het is geeneens mijn eigen theorie
Daar voel je niks vanquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sowieso niet, hij woont 200 km verderop.
Nee, ik heb niet op die manier van hem gedroomdquote:
Dank jequote:
Dank jequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mensen zoals jullie gun ik het op de één of andere manier ook meer dan bijvoorbeeld mensen die zo maar even besluiten een kind te nemen. Om de relatie te redden of om er bij te horen. Jullie hebben echt bewust voor kinderen gekozen en dat kun je van die andere mensen niet zeggen.
Dank jequote:Op maandag 9 augustus 2010 19:11 schreef El_Matador het volgende:
Tally, felicidades! Je hebt er lang genoeg voor gewerkt.
Ik ben er al klaar voor sinds we een paar jaar bij elkaar waren. Maar manlief wilde wachten tot we getrouwd warenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Haha, oke. Heel fijn voor je dan
Niet dat het zo was van "Ik ben zwanger!" "Gefeliciteerd" "JA MAAR DAT WOU IK HELEMAAL NIET :$"
Haha, na al mijn lange afstands relaties heb ik besloten het dit keer een beetje in de buurt te doen, tenzij hij echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk is.quote:
dat ie die dudes niet vertrouwt, oke.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:26 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat hij haar niet 100% vertrouwt, of iig de jongens die ze tegen zou kunnen komen niet. En nee dat niet, hij is zelf namelijk ook onwijs knap.
Dat is goed voor je relatie.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:27 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Sowieso niet, hij woont 200 km verderop.
Werd ie bloederig afgemaakt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet op die manier van hem gedroomd
kan ik het niet helemaal mee eens zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is goed voor je relatie.
Serieus.
Ik merk het. mijn grote complottheorie van "iedereen gaat vreemd, relaties is op elkaar parasiteren en verliefdheid is een soort downsyndroom met seks" klopt niet. Ik sta nu open voor suggesties van wat normaal is enzoquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:32 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha en zelfs dan kan het logisch klinken!
Ja inderdaad, I don't know, ik praat niet zo graag over haar met hem. XDquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ie die dudes niet vertrouwt, oke.
maar dan nog.. er zijn twee personen (of meer) voor nodig om vreemd te gaan![]()
dus hij vertrouwt haar ook gewoon niet
Haha I know.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is goed voor je relatie.
Serieus.
Haha, ik ben nog nooit vreemdgegaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:36 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Ik merk het. mijn grote complottheorie van "iedereen gaat vreemd, relaties is op elkaar parasiteren en verliefdheid is een soort downsyndroom met seks" klopt niet. Ik sta nu open voor suggesties van wat normaal is enzo
haha, nee oke snap ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:36 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja inderdaad, I don't know, ik praat niet zo graag over haar met hem. XD
[..]
Haha I know.
Mooi.quote:
Maarja ik weet het ook niet zo goed. Ze is ook pas 16, weinig ervaring met relaties (hij is 18).quote:
Sja. tegenwoordig hebben die 16jarigen ook veel ervaring hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Maarja ik weet het ook niet zo goed. Ze is ook pas 16, weinig ervaring met relaties (hij is 18).
Hallo Ang3l!quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Ang3l het volgende:
Daaag snoezelepoezeltjes van me! Ik ben weer boven water, letterlijk en figuurlijk
Klopt, maar op je 16e kun je niet echt spreken van veel serieuze relaties achter de rug hebben. Op je 23e is dat wel mogelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja. tegenwoordig hebben die 16jarigen ook veel ervaring hoor
ik ben 23 en heb ook niet veel relatieervaring.. leeftijd zegt niks daarin
Dat dus.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha, ik ben nog nooit vreemdgegaan.
ja.. maar wat is de definitie van serieuze relatie?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:41 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Klopt, maar op je 16e kun je niet echt spreken van veel serieuze relaties achter de rug hebben. Op je 23e is dat wel mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |