Heeft met gisteravond te makenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch wou je nog ff inhaken op het feit dat Lotusss versierd wilde worden?
Nou, een tweeling opvoeden is ook knap lastig. Dat zie ik bij mijn stiefzus wel. Want als de één wat uitvreet moet de ander dat natuurlijk ook. En als er één huilt kan de ander dat nog veel harder natuurlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Lijkt me wel zwaar. Niet het opvoeden maar het dragen. Mijn baarmoeder is een stukje kleiner dan normaalmaar hej mot kennuh zou mijn Oma zeggen
Mijn eigen geluk gaat toch echt voor dat van anderen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tja.. heb liever dat ze weer gelukkig zijn dan dat ik een relatie kapot maak.
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik terug ben van m'n vakantie wil ik je best ergens op trakteren![]()
Allemaal terug te vinden in [Singles] Feel good food!quote:
Gefeliciteerd Tal!quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef Tally het volgende:
Dank jullie. Ik zweef op een roze wolk op het moment. Maar kan net zo goed een blauwe zijn hoor!
30 augustus hoop ik te horen hoeveel het er zijn
Mijn tante wil een meisje of een homootje![]()
Mensen zoals jullie gun ik het op de één of andere manier ook meer dan bijvoorbeeld mensen die zo maar even besluiten een kind te nemen. Om de relatie te redden of om er bij te horen. Jullie hebben echt bewust voor kinderen gekozen en dat kun je van die andere mensen niet zeggen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je 4 en half jaar bezig ben geweest. En je grote droom komt eindelijk uit... Dan ben je echt zielsgelukkigDank je
[..]
zoals mijn oma altijd zegt:quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn eigen geluk gaat toch echt voor dat van anderen.
Vreemdgangers niet. Maar je kunt ook elkaar ook tegen komen en dan verliefd worden, of je een relatie hebt of niet. En dat kan iedereen overkomen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zoals mijn oma altijd zegt:
Hoe je eraan komt, kom je er ook weer vanaf. Vreemdgangers zijn niet te vertrouwen.
Maar ik ken zo'n jongen dan helemaal niet verder, ja ik ken z'n leuke kanten. Straks gaat het bij hem en mij ook uit en dan is zijn andere relatie voor niks kapot gegaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn eigen geluk gaat toch echt voor dat van anderen.
Dan kan ie eerst de ander uitzwaaien voor ie op verder onderzoek uit gaatquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vreemdgangers niet. Maar je kunt ook elkaar ook tegen komen en dan verliefd worden, of je een relatie hebt of niet. En dat kan iedereen overkomen.
Vreemdgaande mannen moet je al het geluk van de wereld gunnen inderdaad, ze hebben het al zo zwaar..quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Tja.. heb liever dat ze weer gelukkig zijn dan dat ik een relatie kapot maak.
Haha, okequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je 4 en half jaar bezig ben geweest. En je grote droom komt eindelijk uit... Dan ben je echt zielsgelukkigDank je
Dat natuurlijk wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan kan ie eerst de ander uitzwaaien voor ie op verder onderzoek uit gaat![]()
wel zo netjes lijkt me
Nee, je leert er namelijk altijd wat van.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Maar ik ken zo'n jongen dan helemaal niet verder, ja ik ken z'n leuke kanten. Straks gaat het bij hem en mij ook uit en dan is zijn andere relatie voor niks kapot gegaan.
Ik heb ooit ook die fout gemaakt. Nooit meerquote:
Hoezo vreemdgaande? Dat ze lol hebben met mij en horney stuff zeggen betekent toch niet dat ze vreemdgaan. Ik zoen niet met die jongens en doe verder ook niks met ze behalve lol hebben.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Vreemdgaande mannen moet je al het geluk van de wereld gunnen inderdaad, ze hebben het al zo zwaar..![]()
[..]
Haha, oke. Heel fijn voor je dan
Niet dat het zo was van "Ik ben zwanger!" "Gefeliciteerd" "JA MAAR DAT WOU IK HELEMAAL NIET :$"
Oke, daar heb je een punt. Maar hoop toch niet dat je vantevoren weet dat hij vreemdgaat?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:13 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Maar ik ken zo'n jongen dan helemaal niet verder, ja ik ken z'n leuke kanten. Straks gaat het bij hem en mij ook uit en dan is zijn andere relatie voor niks kapot gegaan.
en voor zn vriendin is het ook niet helemaal eerlijk natuurlijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je leert er namelijk altijd wat van.
ik zou totally not amused zijn wanneer mijn vent bij een ander horny stuff aan het melden is. sterker nog. Ik denk dat ie op kan flikkerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hoezo vreemdgaande? Dat ze lol hebben met mij en horney stuff zeggen betekent toch niet dat ze vreemdgaan. Ik zoen niet met die jongens en doe verder ook niks met ze behalve lol hebben.
Maar ze weet het helemaal niet. Hij was bij mij geweest (gewoon vriendschappelijk) en toen gaf hij me een knuffel op het strand en een andere jongen die mee was maakte daar foto van en ik mocht die foto niet openbaar op m'n hyves zetten omdat die meid er anders achter zou komen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou totally not amused zijn wanneer mijn vent bij een ander horny stuff aan het melden is. sterker nog. Ik denk dat ie op kan flikkeren
Ohhh, oke.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hoezo vreemdgaande? Dat ze lol hebben met mij en horney stuff zeggen betekent toch niet dat ze vreemdgaan. Ik zoen niet met die jongens en doe verder ook niks met ze behalve lol hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |