quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:39 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja dat zou ook zomaar kunnen. Ach, als ik daarmee hun relatie verder helpt dan doe ik dat graag.
Voor jou wel hoor, maar dat kan ook op twitterquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een onzin! Voor ons maak je gewoon tijd!
Klopt, maar het verbaasde me toch een beetje.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je kat toch aan het snoepen is geweest.
Ja indd. Eerst de eerste spannende weken doorkomen. Maar dit op zich moet al heel fijn gevoel geven zeg maar (understatement waarschijnlijk). Hopelijk blijft het helemaal goed gaan en ben je over een maand of 8 moeder.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja4 en half jaar later kan ik dan eindelijk een kinderkamertje gaan klaar maken
Maar eerst de 10 weken doorkomen![]()
Dank je wel!
En Rupsebeest ook bedankt
Ik had alweer vakantie, eerst weekje denemarken, 2 dagen werken, nu net 5 dagen Ameland gehad. Gisteren terug gekomen. Vandaag alweer aan het werk geweest in Assenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo. En heb je alweer vakantie?
En dat laatste lijkt me een goed voornemen.
Ah zo. Vandaar dat je hier weinig weer was.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had alweer vakantie, eerst weekje denemarken, 2 dagen werken, nu net 5 dagen Ameland gehad. Gisteren terug gekomen. Vandaag alweer aan het werk geweest in Assen
Echt wel. Zeker als je ouders betalen en je hebt een indoor zwembad bij het huisjequote:Op maandag 9 augustus 2010 18:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo. Vandaar dat je hier weinig weer was.
Denemarken is wel relaxed.
Hoeveel het er zijn? Er is nu zeker een grotere kans dat het meerlingen zijn?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef Tally het volgende:
Dank jullie. Ik zweef op een roze wolk op het moment. Maar kan net zo goed een blauwe zijn hoor!
30 augustus hoop ik te horen hoeveel het er zijn
Mijn tante wil een meisje of een homootje![]()
Vrouwen vinden dat niet erg om zichzelf tekort te doen. Als je als vent er maar een beetje goed uitziet vinden ze het niet erg om gebruikt te worden. Zodra ze hun verstand krijgen, katten zijn niet zo duur meer tegenwoordigquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dan doe je jezelf best wel tekort.
Oh dat is zeker wel relaxed.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel. Zeker als je ouders betalen en je hebt een indoor zwembad bij het huisje
Tally, gefeliciteerd trouwens
Ja er zijn 2 bevruchte eitjes terug geplaatst. Dus het kunnen er 2 zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeveel het er zijn? Er is nu zeker een grotere kans dat het meerlingen zijn?
Ah zo. Dat zou wat zijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja er zijn 2 bevruchte eitjes terug geplaatst. Dus het kunnen er 2 zijn
Lijkt me wel zwaar. Niet het opvoeden maar het dragen. Mijn baarmoeder is een stukje kleiner dan normaalquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah zo. Dat zou wat zijn.Dubbel zoveel plezier.
Even de posts nagelezen of je wel echt blij bent, maar volgens mij welquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:48 schreef Tally het volgende:
Dank jullie. Ik zweef op een roze wolk op het moment. Maar kan net zo goed een blauwe zijn hoor!
30 augustus hoop ik te horen hoeveel het er zijn
Mijn tante wil een meisje of een homootje![]()
Haha, sure het is wel anders dan 1tje. Maar als je dan toch na veel proberen zwanger bent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Lijkt me wel zwaar. Niet het opvoeden maar het dragen. Mijn baarmoeder is een stukje kleiner dan normaalmaar hej mot kennuh zou mijn Oma zeggen
Als je 4 en half jaar bezig ben geweest. En je grote droom komt eindelijk uit... Dan ben je echt zielsgelukkigquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:54 schreef FreelanceMessias het volgende:
[..]
Even de posts nagelezen of je wel echt blij bent, maar volgens mij wel
Gefeliciteerd!
Daarom! In 1 klap dr vanafquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, sure het is wel anders dan 1tje. Maar als je dan toch na veel proberen zwanger bent.
Maar ff zien dan.
Overigens hoop ik niet dat je kinders van die mietjes worden als mijn buurkinderen. Die krijsen, schreeuwen en janken wat af.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je 4 en half jaar bezig ben geweest. En je grote droom komt eindelijk uit... Dan ben je echt zielsgelukkigDank je
[..]
Daarom! In 1 klap dr vanaf
Jaah, ik werk en zulks, kan niet rijden en fokken tegelijk weet jequote:
En toch wou je nog ff inhaken op het feit dat Lotusss versierd wilde worden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, ik werk en zulks, kan niet rijden en fokken tegelijk weet je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |