quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, vanavond lekker op de bank een aantal voetbalwedstrijden kijken
Succes!quote:
Dat schijnt volgend jaar het geval te zijn...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
als Pasen en Pinksteren op een dag vallen WG
Ik neem altijd de jongstequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je twee kinderen ziet...
ALTIJD de linker
Dan neem ik ze allebeiquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben er vandoor.
tot morgen ofzo
Toch wel vrij inconsequent dat god dan priesters die kleine jongetjes van een jaar of 7 de anus uitscheuren ongemoeid laat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, alleen deze nog even
![]()
![]()
'Loveparade was een zonde'
![]()
![]()
Weer een beetje nuchter?quote:
hmmmmsoortvanquote:
Nou ja, zo lang je maar weet dat een baby niet kan vliegenquote:
Er is maar 1 manier om snel te ontnuchteren en dat is beweging. Dansen, rennen, druk maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand een tip om snel te ontnuchteren?
Ik zal zo dan even een rondje Amsterdam in hoog tempo doen dan. Ikke en bier is geenm goede combinatie...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om snel te ontnuchteren en dat is beweging. Dansen, rennen, druk maken.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo dan even een rondje Amsterdam in hoog tempo doen dan. Ikke en bier is geenm goede combinatie...
Kom anders ff een bakkie halen hier in Alkmaar. Als je dat lopend doet, dan ben je wel weer soberquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo dan even een rondje Amsterdam in hoog tempo doen dan. Ikke en bier is geenm goede combinatie...
Doe je bril opquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh zojuist mijn volledig uitgedroogde contactlens op mijn toetsenbord gevonden. Zocht m al. Maar in mijn mond gestopt om m weer zacht te makensuper oud truukje
niet bij mequote:
Niet aan te raden na het eten van pittig voer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh zojuist mijn volledig uitgedroogde contactlens op mijn toetsenbord gevonden. Zocht m al. Maar in mijn mond gestopt om m weer zacht te makensuper oud truukje
quote:
lol neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet aan te raden na het eten van pittig voer.
quote:
quote:
Stemmingswisselingen ftw!quote:
quote:
Welnee, je bent gewoon schattig als je dronken bentquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en nu weer echt nuchterjezus wat ben ik stom
Ja, want dat is een typische vrouwen-stemmingswisseling. Eerst een vent lekker maken, en daarna afwijzen.quote:
dat geloof ik zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, je bent gewoon schattig als je dronken bent.
Stemmingswisselen zijn inderdaad wel een heel typisch vrouwelijk trekje!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, want dat is een typische vrouwen-stemmingswisseling. Eerst een vent lekker maken, en daarna afwijzen.
Niet allemaal hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:12 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Stemmingswisselen zijn inderdaad wel een heel typisch vrouwelijk trekje!
Heb ik geen last van anders.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:12 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Stemmingswisselen zijn inderdaad wel een heel typisch vrouwelijk trekje!
Nee, maar iedereen om je heen welquote:
Ach, dat houdt een relatie wel spannendquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb meer borderline stemmingswisselingen
welke?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, dat houdt een relatie wel spannend.
Ik had die alleen na 19:00 's avonds toen ik nog Ritalin sliktequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb meer borderline stemmingswisselingen
die tussen mij en mezelf?quote:
Een hypothetischequote:
quote:
Alleen 69 zit er niet inquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen weinig anderen tussen komen lijkt me zo. Het heeft zn voordelen.
ik zat wel in het circus hequote:
Als dat je lukt, kan je bij de freakshow.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik zat wel in het circus he
Dat is geen 69, dat is 0.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik zat wel in het circus he
In nederland kun je er ook dichter bij huis geld mee verdienen hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als dat je lukt, kan je bij de freakshow.
Na een middag oefenen heb ik het voor elkaar gekregen een noot te buigen op mijn mondharmonica. Iets met mondtechniek, tongoefening, veel lucht verplaatsen en heel veel proberen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef De_Hertog het volgende:
Goedenavond iedereenHier nog iets gebeurd?
PS past dronken op een baby en MM is dronken hardlopen langs de grachten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef De_Hertog het volgende:
Goedenavond iedereenHier nog iets gebeurd?
Geen verrassende dingen dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef Bart het volgende:
[..]
PS past dronken op een baby en MM is dronken hardlopen langs de grachten.
Ik vroeg gisteren nog of ik met je mee kan carpoolen in de lada naar de uitwedstrijd van PSV in de Europa Leaguequote:
quote:
Welnee, lekker met een wodka-jus Dexter kijken, da's veel leukerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
so damn delightful om in bed te liggen
wehe domkopquote:
Daar hoef je niet naar benieuwd te zijn, iedereen vindt hem vetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar serieus, ben heel benieuwd wat je er van vindt
Geniet ervanquote:
Ik laat het wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar serieus, ben heel benieuwd wat je er van vindt
Dan is er een grotere kans dat ik hem niet vet vindquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar hoef je niet naar benieuwd te zijn, iedereen vindt hem vet.
[..]
Ik doe mijn bestquote:Geniet ervan. Wel je aandacht erbij houden, het verhaal gaat snel
.
Ik twijfel nog tussen kroeg en bed. Denk dat het toch maar het laatste gaat worden. De gaapfrequentie ligt momenteen zo rond de 1g/minquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, ik denk dat jullie dan in jullie bedjes liggen trouwens. Hij begint om 23:50 (en dat is voor jullie 00:50)
Dat ligt niet aan Inception!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vond inception niet zo geweldig vet als iedereen hoor
Wat als je tegelijkertijd dronken op een baby past en hardloopt langs de grachten rent?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef Bart het volgende:
[..]
PS past dronken op een baby en MM is dronken hardlopen langs de grachten.
arme babyquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat als je tegelijkertijd dronken op een baby past en hardloopt langs de grachten rent?
Ah, het is iemand anders dus ook opgevallenquote:
Ik vind het dus wel een vette filmquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vond inception niet zo geweldig vet als iedereen hoor
quote:Op zondag 8 augustus 2010 04:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel een vette film
Alleen hoorde ik een hoop mensen discussieren over het einde terwijl me dat toch duidelijk leek
Maar erg vermaakt tijdens de film
Oja, ik ben begonnen met True Blood en ik snap wel waarom je het zo'n goede serie vindt.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, ik ben begonnen met True Blood en ik snap wel waarom je het zo'n goede serie vindt.![]()
quote:
Ik zal aan mijn oma doorgeven dat nu het moment is haar ondergoed op marktplaats te zetten.quote:ROTTERDAM - Vrouwen dumpen massaal hun strings, en kiezen weer voor grote(re) onderbroeken, die vaak ook het figuur corrigeren. Daarmee lijkt het summiere stukje textiel zijn beste tijd wel te hebben gehad.
Het dilemma werd als eerste besproken in de film Bridget Jones Diaries: draag je een sexy string, voor het geval er iets zou gebeuren in de slaapkamer, of draag je die grote, comfortabele, figuurcorrigende onderbroek die je buik platter maakt en je rondingen beter doet uitkomen?
Maar het is dankzij de alom geprezen Joan Holloway, de sexy secretaresse uit de serie Mad Men (rol van Christina Hendricks) die de trend werkelijk heeft gelanceerd.
Einde stringtijdperk
Hendricks is een grote, voluptueuze dame, met rondingen op alle juiste plaatsen. De jaren '50 en '60-mode flatteert haar, en vrouwen willen er uitzien als zij. Dus trekken ze naar lingeriewinkels en vragen ze om de beruchte onderbroeken. Tegelijkertijd is de verkoop van de string de laatste vier jaar in elkaar gezakt.
Toeval? Niet echt. De laatste jaren kwam de string onder vuur te liggen, omdat hij te pas en (vooral) te onpas werd getoond door celebs en wags. Daar kwam veel kritiek op, en stijlgoeroes begonnen af te geven op de string.
Oma's
De laatste maanden toonden trendy zangeressen zoals Lily Allen en Lady Gaga dan weer zonder schaamte hun 'grote' onderbroek, liefst op een podium. De 'omaonderbroek', zoals de onderbroek ook wordt genoemd, is ondertussen dan ook gemoderniseerd. Je vindt ze met kant, ruches en andere accessoires die net een bepaalde ronding accentueren. Vrouwen willen zowel glamour als comfort, en dan is er gewoon geen plaats meer voor de string.
Lekker helemaal niks.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
en wat zijn verder de plannen voor vandaag?
Nog minder en waarschijnlijk vanavond een etentjequote:Op zondag 8 augustus 2010 09:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker helemaal niks.![]()
En jouw plannen?
Lekker zo'n dag vrij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog minder en waarschijnlijk vanavond een etentje
Weer een zieltje erbijquote:Op zondag 8 augustus 2010 04:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel een vette film
Alleen hoorde ik een hoop mensen discussieren over het einde terwijl me dat toch duidelijk leek
Maar erg vermaakt tijdens de film
Je moet hem ook niet uitleggenquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gister nog de film aangeraden aan iemand. Hij vroeg waar de film over ging en als je dat dan uitlegt klinkt het helemaal niet als een goede film.Hij stond me ook echt aan te kijken van: jaja
Daar heb ik ook nog twee seizoenen van liggen, binnenkort maar eens aan beginnen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, ik ben begonnen met True Blood en ik snap wel waarom je het zo'n goede serie vindt.![]()
Ja, was ik wel aan toe ookquote:
Walgelijkquote:
Als je er echt zo mee zit heb ik nog wel wat werk voor je hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik ben blij dat ik morgen om 8 uur weer aan het werk mag
. Nu alleen nog deze dag doorkomen
.
Ja dat heb ik hier ook, dat is het probleemquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je er echt zo mee zit heb ik nog wel wat werk voor je hoor
quote:
Dan gaat er toch ergens iets misquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat heb ik hier ook, dat is het probleem. Ik zie het eigenlijk zo, maandag om half 8 mag ik weer naar huis, en maandag om half 5 vertrek ik weer naar mijn werk!
Het heeft ook voordelen, ik heb een hele werkweek om bij te komen van het weekendquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan gaat er toch ergens iets mis
Een paar topics geleden vroegen ze zich nog af hoe het met je is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Een bijzonder goedemorgen allemaal!
Hoe is het hier?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een paar topics geleden vroegen ze zich nog af hoe het met je is.
Vers bloed? Waarquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Er is wel wat "vers" bloed aanwezig, maar het is inderdaad niet veel veranderd
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:26 schreef Bart het volgende:
De conclusie is dat er geen conclusie is aangezien je de tol niet ziet vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef Bart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:03 schreef Bart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:10 schreef Bart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Dat kan eventueel ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]Daarom stond het ook in spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Meen je dat nou? Ik vind 'm erg duidelijk eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Weer een zieltje erbij.
Maar het einde kan wat vaag zijn als je tijdens de film meer hebt lopen kletsen dan kijken, of het IQ van een kistje tomaten hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nem, leek mij ook duidelijk het eind, maar het bleef knagen. Wat was jouw conclusie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik ook, maar je hoort mensen wel eens praten als ze naar buiten lopenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind 'm erg duidelijk eigenlijk
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:03 schreef Bart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dan hangt 'ie scheefquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:13 schreef Bart het volgende:
En twee weken in de WD40 heeft mijn vastgeroeste scharnier weer los gemaakt. Net met veel moeite de pin eruit kunnen krijgen, alles goed doorgesmeerd en hij draait weer als een zonnetje
. Gelijk maar even het slot bijgevijld en gesmeerd, die deur loopt nu zo soepel, als ik er naar kijk valt ie al dicht
.
Nee hoor, want als ie dicht zit en ik kijk ernaar, dan gaat ie weer openquote:
Ik zie het ja, maar met meeste oude bloed is ook gebleven zie ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Er is wel wat "vers" bloed aanwezig, maar het is inderdaad niet veel veranderd
Over het einde van Inception.quote:
Oh dat, dat was toch geen discussie, ik was gewoon wat aan het filosoferen over de mogelijkhedenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Over het einde van Inception..
Niet de discussie tussen jou en Nem over scharnieren
Om wat voor scharnier ging het eigenlijk?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dat, dat was toch geen discussie, ik was gewoon wat aan het filosoferen over de mogelijkheden.
Het onderste van de drie scharnieren van de buitendeur naar mijn balkonquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Om wat voor scharnier ging het eigenlijk?
Wat netjes mên. Ik zou geneigd om gewoon lomp hard aan die deur te sleuren om 'm los te krijgenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Het onderste van de drie scharnieren van de buitendeur naar mijn balkon. Die zat echt helemaal vastgeroest, ik had hem losgehaald van de deur en het kozijn en ik kon hem niet eens meer bewegen. Twee weken in de WD40 gelegd met af en toe scharnieren met twee tangen, en nu doet ie het weer
.
Dat deden we ook al een paar maanden, en dan gaat ie door de kracht wel draaien hoor. Maar dat scharnier kraakte dan, niet normaal, dan hoorden ze drie appartementen verderop nogquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat netjes mên. Ik zou geneigd om gewoon lomp hard aan die deur te sleuren om 'm los te krijgen
Ah okee, dan begrijp ik het welquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat deden we ook al een paar maanden, en dan gaat ie door de kracht wel draaien hoor. Maar dat scharnier kraakte dan, niet normaal, dan hoorden ze drie appartementen verderop nog. Dus op een gegeven moment was ik het balkon aan het opknappen met een hardhouten vlonder, en toen heb ik dat scharnier er maar gelijk afgehaald.
Ruilen voor een tuin?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah okee, dan begrijp ik het wel. Beetje lullig als het zo hard piept en kraakt dat je er echt last van hebt. Een balkon is wel lekker trouwens zeg, zou ik ook wel willen.
Je mag mijn tuin best hebben. Alleen een voortuin met grind, worteldoek waar allemaal onkruid een meter hoog doorheen groeit en langs een drukke weg.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:02 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een geïntegreerde Brabander. Patat vind ik tegenwoordig zo raar klinken.
De tering, een importbrabo met pretentiesquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:02 schreef Soempie het volgende:
Patatjes zijn van die kleffe dingen die afgekoeld en slap zijn doordat ze in te veel saus hebben gelegenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind patat prima klinken, friet ook, frietjes heb ik geen moeite mee, maar de term 'patatjes' vind ik maar niks
Patatjes zeg je alleen tegen kleuters.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vind patat prima klinken, friet ook, frietjes heb ik geen moeite mee, maar de term 'patatjes' vind ik maar niks
Het is patat, dat weet jij ook welquote:
Sven heeft de strijd gewonnen vrees ik.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is patat, dat weet jij ook wel
Als je maar weet dat dat dan de enige reden is om het friet te noemenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:14 schreef Soempie het volgende:
Want als ik patat zeg, weigert hij het te halen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Voluit is het, zoals bekend, patates frites. Hierbij slaat patates op het product (aardappel) en frites op de bereidingswijze (frituren).
Als je zegt: 'Ik wil patat', bedoel je dus dat je een aardappelgerecht wilt.
Als je zegt: 'Ik wil friet', bedoel je dat je een gefrituurd gerecht wilt.
Aangezien in een snackbar vrijwel alle producten gefrituurd worden, geef je met 'Ik wil friet' dus te weinig informatie. Je kunt dan in feite van alles bedoelen wat gefrituurd is, van nasiballen tot mexicano's.
Zeg je daarentegen 'Ik wil patat', dan zijn er eigenlijk nog maar twee mogelijkheden over: patates frites of aardappelsalade. Meestal blijkt uit de context ('met', 'oorlog' enz.) wel welke je bedoelt.
Het vele malen logischer om de productnaam als onderscheidend element te gebruiken in plaats van de bereidingswijze. Patatzeggers hebben dus gelijk.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je maar weet dat dat dan de enige reden is om het friet te noemen
Frites slaat op de gesneden reepjes, niet op het gebruik van frituurvet, er word immers ook friet gemaakt zonder frituren, bv dmv een oven.quote:
Lees de wikipagina er anders nog eens op na.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:23 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Frites slaat op de gesneden reepjes, niet op het gebruik van frituurvet, er word immers ook friet gemaakt zonder frituren, bv dmv een oven.
In zijn sig staat: trek eens aan mijn vinger?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Kakker uit Noord Holland meldt zich.
Calex heeft volgens mij een leuke sig. over dit onderwerp, de uitslag laat zich raden...
http://en.wikipedia.org/wiki/French_friesquote:French fries (North American English, sometimes capitalized[1]), fries,[2] or french-fried potatoes or, in the United Kingdom, Australia, Ireland and New Zealand, chips[3] are thin strips of deep-fried potato. North Americans often refer to any elongated pieces of fried potatoes as fries, while in other parts of the world, long slices of fried potatoes are sometimes called fries to contrast them with the thickly cut strips, which are often referred to as chips especially in the United Kingdom.[4] French fries are known as frites or pommes frites in many parts of Europe, and have names that mean "fried potatoes" or "french potatoes" in others.
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Chasse patate vind ik nog de mooiste eigenlijk
Dat is een term uit het wielrennen, een achtervolging die hopeloos isquote:
Weet je wat pas raar klinkt? Een frietje oorlog. Dat zeg je toch nietquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:02 schreef Soempie het volgende:
Maar French betekent dat de aardappel in reepjes is gesneden en het Fries slaat op het frituren.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/French_fries
En dan haal ik in het specifiek dikgedrukt 'pommes frites' aan. 'Aardappelfrieten'. M.a.w. je kunt daar gewoon 'frieten' bestellen. Je kunt ook aardappels bestellen, dan krijg je gewoon patatten.
Patates frites dus, zoals vroeger in Nederland gezegd werd. Maar omdat patatten in Nederland al een andere betekenis had, is frieten gewoon onderscheidend en dus handiger.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is een term uit het wielrennen, een achtervolging die hopeloos is
Ik heb jouw patat geruild tegen mijn concullega, en er word niet teruggeruildquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar French betekent dat de aardappel in reepjes is gesneden en het Fries slaat op het frituren.En sowieso wordt er maar in 3 provincies het woord frieten gebruikt.
![]()
Maar ga nu maar naar de snackbar!
Oja, dat was ik alweer vergeten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:36 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ik heb jouw patat geruild tegen mijn concullega, en er word niet teruggeruild
Hmmm, dan is het waarschijnlijk The_Chosen_1 die een Google fight tussen 'patat' en 'friet' in z'n sig heeft als link...quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
In zijn sig staat: trek eens aan mijn vinger?
Tegen kleuters al helemaal niet. Je moet ze goed opvoedenquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Patatjes zeg je alleen tegen kleuters.![]()
Maar ik zeg wel: patatje mét!
Het seizoen was toch na vorige week afgelopenquote:
* Ofyles2 weer een medestander heeft gevonden in de strijd tegen onnodig Engels taalgebruik. Heeft het gebruik van Engelse woorden nut als jeugdzenders hun programma's nasynchroniseren?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:18 schreef Wiebelkont het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Friet
We hebben de term van de belgen/fransen overgenomen, die het over aardappelfrietjes hebben, letterlijk vertaald. De 'patat' zoals wij dat kennen is gewoon een ander woord voor 'aardappel'.
We eten aardappel vanavond ja, maar het is in frietjes gesneden en gefrituurd, ergo, we eten friet.
Dat de noordkant van nederland te beroerd is om een leenwoord van de fransen te gebruiken terwijl die kakkers zich wel van engelse leenwoorden bedienen kan ik niks aan doen
* Ofyles2 geregeld Vlaamse woorden en uitdrukkingen gebruikt. Heeft zichzelf ingeburgerd door vaak naar Belgische TV- en radiozenders te luisteren...quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:02 schreef Soempie het volgende:
Echt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het seizoen was toch na vorige week afgelopen
Luister je überhaupt wel naar wat die lui zeggen?quote:
In plat Vlaams 'sjas petate', daarnaast ook 'patattenjacht'.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is een term uit het wielrennen, een achtervolging die hopeloos is
'Concullega' is gewoon nichterig...quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, dat was ik alweer vergeten.'Concullega' is dan ook wel erger dan 'frietjes'.
Pommes zijn dan weer appelen, ook al gebruik je in het Duits ook pommes om aan je bakje friet te komen. En als je pommes gratin bestelt krijg je gegratineerde aardappelen. Aardappelen zijn dan eigenlijk weer pommes de terre, maar blijkbaar is dat weer te lang. Wat gelijk ook verklaart waarom mensen het hebben over óf patat, óf friet en zelden over patates frites, ook al is dat misschien beter. Zoals het misschien ook best frikadel kan zijn in plaats van frikandel, maar toch beide gebruikt worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:31 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/French_fries
En dan haal ik in het specifiek dikgedrukt 'pommes frites' aan. 'Aardappelfrieten'. M.a.w. je kunt daar gewoon 'frieten' bestellen. Je kunt ook aardappels bestellen, dan krijg je gewoon patatten.
Patates frites dus, zoals vroeger in Nederland gezegd werd. Maar omdat patatten in Nederland al een andere betekenis had, is frieten gewoon onderscheidend en dus handiger.
Je bent weer ouderwets goed bezig...quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 weer een medestander heeft gevonden in de strijd tegen onnodig Engels taalgebruik. Heeft het gebruik van Engelse woorden nut als jeugdzenders hun programma's nasynchroniseren?
Klopt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent weer ouderwets goed bezig...
Was jij niet degene die aan een 'app' aan het werken was?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het is patat, dat weet jij ook wel
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:58 schreef Frollo het volgende:
Voluit is het, zoals bekend, patates frites. Hierbij slaat patates op het product (aardappel) en frites op de bereidingswijze (frituren).
Als je zegt: 'Ik wil patat', bedoel je dus dat je een aardappelgerecht wilt.
Als je zegt: 'Ik wil friet', bedoel je dat je een gefrituurd gerecht wilt.
Aangezien in een snackbar vrijwel alle producten gefrituurd worden, geef je met 'Ik wil friet' dus te weinig informatie. Je kunt dan in feite van alles bedoelen wat gefrituurd is, van nasiballen tot mexicano's.
Zeg je daarentegen 'Ik wil patat', dan zijn er eigenlijk nog maar twee mogelijkheden over: patates frites of aardappelsalade. Meestal blijkt uit de context ('met', 'oorlog' enz.) wel welke je bedoelt.
Het vele malen logischer om de productnaam als onderscheidend element te gebruiken in plaats van de bereidingswijze. Patatzeggers hebben dus gelijk.
Die uitspraak heeft daar dus geen fuck mee te makenquote:Melkreclame Albert Heijn is misleidend
Uitgegeven: 6 augustus 2010 14:37
Laatst gewijzigd: 6 augustus 2010 14:36
AMSTERDAM - Albert Heijn maakt misleidende reclame voor halfvolle melk, oordeelt de Reclame Code Commissie (RCC) in een zaak die was aangespannen door een biologische boerin.
İ ANP
Het stoorde haar dat Albert Heijn op de verpakking meldt dat het gaat om melk van Hollandse weide, terwijl die ook van koeien kan komen die voortdurend op stal staan.
Volgens de commissie kan door de reclame de onjuiste indruk ontstaan dat de melk geheel afkomstig is van koeien die ten minste een deel van het jaar in de wei staan.
Volgens de supermarktketen komt een ''aanzienlijk percentage'' van de melk van koeien met weidegang.
Wakker Dier is blij met de uitspraak. Deze actiegroep voert al jaren campagne om dieren in de wei te houden en wil dat supermarkten ophouden met de verkoop van ''stalmelk''.
En dit was wederom niet het antwoord in de context die ik bedoelde...quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb die applicatie even laten verwateren ten gunste van een ander programma...
Doe dat! Dan ga ik verder met mijn extra grote gehaktballenquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
De vetpan staat aan, zometeen maar eens wat patat in laten zakken
Hmmm, nu krijg ik hongerquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
De vetpan staat aan, zometeen maar eens wat patat in laten zakken
Ik heb er nu net een kroket en een frikandel uitgevistquote:
Was je die al lang kwijt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er nu net een kroket en een frikandel uitgevist
Respectievelijk 6 en 4 minutenquote:
Klinkt als degelijke tijden voor die snacks. Eet smakelijk!quote:
Ik vind die 2 zwarte strepen maar niksquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
Als iemand mij patat voorschotelt, vraag ik doorgaans of er ook iets lekkerders te krijgen is
* Whiteguy heeft net de wok maar weer eens uit de kast getrokken.
Ook snel, wel lekkerder.
De shirtsponsor van AZ was trouwens wel cool vandaag:
[ afbeelding ]
AZ zoekt nog steeds een sponsor, tot die tijd heeft die club van de KNVB toestemming gekregen een vraagteken op de shirts te drukken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
Als iemand mij patat voorschotelt, vraag ik doorgaans of er ook iets lekkerders te krijgen is
* Whiteguy heeft net de wok maar weer eens uit de kast getrokken.
Ook snel, wel lekkerder.
De shirtsponsor van AZ was trouwens wel cool vandaag:
[ afbeelding ]
Vorige week ben ik in slaap gevallen en heb ik de helft gemist.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Luister je überhaupt wel naar wat die lui zeggen?
Er komt alleen een compilatie vanavond.
Volgende keer koffie/energiedrank op voorraad kopen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vorige week ben ik in slaap gevallen en heb ik de helft gemist.
En je etentje dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er nu net een kroket en een frikandel uitgevist
Ik neem aan en hoop dat de stemmen van Bart wel geschrapt worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
De uitreiking gaat zo plaatsvinden....
AKQ/AKQ SC Awards 2010: Het stemtopic
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik neem aan en hoop dat de stemmen van Bart wel geschrapt worden.
Oke, anders had ik straks allemaal negatieve awards aan m'n broek.quote:
Als het goed is krijg ik volgende week wel een koffiezetapparaat. M'n senseo geef ik dan mooi weg aan een vriend.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgende keer koffie/energiedrank op voorraad kopen...
Wacht maar tot je de uitslag hoort.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef Soempie het volgende:
Ik moet zeggen trouwens dat het ook wel een belediging is voor Nem dat IARL op mij stemt bij 'meest digitale kennis'. Ik weet echt totaal niks van computers en leen altijd de kennis van Sven en Nem.![]()
Wel grappig van die misverstanden.
cancelledquote:
Spannend! Maar de babe award gaat toch altijd aan m'n neus voorbij.quote:
Jammer.quote:
a.s. vrijdag ga ik wel uit etenquote:
Troost je, ook aan die van mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spannend! Maar de babe award gaat toch altijd aan m'n neus voorbij.
En vandaag zou je met een date gaan? Of met vrienden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
a.s. vrijdag ga ik wel uit eten
Maar dan gewoon met het gezin
Misschien omdat je je benen niet scheert.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik volgende week wel een koffiezetapparaat. M'n senseo geef ik dan mooi weg aan een vriend.
jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
En vandaag zou je met een date gaan? Of met vrienden?
Bij jou en jojo lukt het nooit duidelijkheid te krijgen over dates en relaties.quote:
Doe jij dat dan ook niet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien omdat je je benen niet scheert.
Niet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien omdat je je benen niet scheert.
wat wil je weten dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij jou en jojo lukt het nooit duidelijkheid te krijgen over dates en relaties.
Welke koffie raad je aan?quote:
Hoe het met je liefdesleven is. Je had laatst dat je aan het daten was, maar we hebben er niks meer over gehoord?quote:
Hoezo dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, het zou een date zijn, maar ik heb het afgezegd.
De laatste keer dat ik jouw benen zag waren ze harig!quote:
Ik denk dat het aan m'n neushaar ligt. Vraag maar aan MM.quote:
Leuk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daten is geslaagd
Mag geloof ik wel zeggen dat ik een vriendin heb
Zegge Nemmie, het is zondagavond 8 augustus. Was er dan niet iets bijzonders?quote:
Na er nog eens goed over te hebben nagedacht had ik gewoon geen zin om te daten, ik ben dat hele daten wel een beetje zat eigenlijk.quote:
Precies! Waarom ben je haar niet aan het doen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Wat doe je dan nu achter de computer?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies! Waarom ben je haar niet aan het doen?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zulke slechte dates gehad?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Na er nog eens goed over te hebben nagedacht had ik gewoon geen zin om te daten, ik ben dat hele daten wel een beetje zat eigenlijk.
Ik wilde het niet zo zeggen, maar inderdaad.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jaquote:
Wat was de ergste date?quote:
Volgens mij ben ik voor mijn doen zo wel weer openhartig genoeg geweestquote:
Waar zit je ongeveer?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
Voor diegenen die een TV hebben: vanavond op TV -> 1 Tegen 100. Wie weet zie je mij nog
Ja, 't was te proberen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik voor mijn doen zo wel weer openhartig genoeg geweest
Sven heeft de tv bezet en ik krijg m'n internet tv niet aan de praat.quote:
Heb je het AKQ SC shirt aan?quote:
Mocht nietquote:
De rotzakken.quote:
Kijk je toch lekker Uitzendig Gemistquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven heeft de tv bezet en ik krijg m'n internet tv niet aan de praat.
Morgen kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk je toch lekker Uitzendig Gemist
Moet je je browser wel verbouwen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk je toch lekker Uitzendig Gemist
Gefeliciteerd Ofyles.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet je je browser wel verbouwen...
Had Robert Palmer een tintje?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
Het verschil niet zien tussen Bryan Ferry en Robert Palmer.
Nee.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke prijs, maar kom op.
Ik wel hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
Het verschil niet zien tussen Bryan Ferry en Robert Palmer.
Oja, dat heb ik op tv gezien.quote:
Onee, ik heb dus de serieuze docu gezien.quote:
Dat valt wel erg op ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Maar je staat er echt van te kijken hoeveel mensen er bij een paar hele simpele vragen uitvliegen.
Ik ben allang blij dat er dus wel een serieuze docu isquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onee, ik heb dus de serieuze docu gezien.
Man met clownsmasker op?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mocht niet
Maar als je volgende week goed oplet dan zie je wel iets herkenbaars
jojo zei ditquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom denk je dat ik gisteravond niet hier was?
Nou, vertel...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom denk je dat ik gisteravond niet hier was?
Ik ben er heel blij mee.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ondanks een fiks lagere opkomst qua stemmen toch weer een geslaagde editie van de AKQ/AKQ SC awards! Met nog een fantastische slot dankzij Soempie!
Nee het was een grote surprise voor mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was een mooie verrassing. Maar jij wist dat vast al.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee het was een grote surprise voor mij.
Inderdaad!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan nog maar een diepe buiging voor Soempie en Wiebel.
Wellicht volgend jaar rond deze tijd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
'avond
Na gewerkt te moeten hebben vandaag(er was ergens een server kassiewijlen gegaan) kom ik nog even mijn awards ophalen. Waar kan dat?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
'avond
Na gewerkt te moeten hebben vandaag(er was ergens een server kassiewijlen gegaan) kom ik nog even mijn awards ophalen. Waar kan dat?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier AKQ/AKQ SC Awards 2010: Het stemtopic
Whiteguy was toch dit jaar niet in de prijzen gevallen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Tegenstrijdige berichten in de SC!? Hoe bedoel je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |