quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, vanavond lekker op de bank een aantal voetbalwedstrijden kijken
Succes!quote:
Dat schijnt volgend jaar het geval te zijn...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
![]()
als Pasen en Pinksteren op een dag vallen WG
Ik neem altijd de jongstequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je twee kinderen ziet...
ALTIJD de linker
Dan neem ik ze allebeiquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben er vandoor.
tot morgen ofzo
Toch wel vrij inconsequent dat god dan priesters die kleine jongetjes van een jaar of 7 de anus uitscheuren ongemoeid laat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, alleen deze nog even
![]()
![]()
'Loveparade was een zonde'
![]()
![]()
Weer een beetje nuchter?quote:
hmmmmsoortvanquote:
Nou ja, zo lang je maar weet dat een baby niet kan vliegenquote:
Er is maar 1 manier om snel te ontnuchteren en dat is beweging. Dansen, rennen, druk maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand een tip om snel te ontnuchteren?
Ik zal zo dan even een rondje Amsterdam in hoog tempo doen dan. Ikke en bier is geenm goede combinatie...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om snel te ontnuchteren en dat is beweging. Dansen, rennen, druk maken.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo dan even een rondje Amsterdam in hoog tempo doen dan. Ikke en bier is geenm goede combinatie...
Kom anders ff een bakkie halen hier in Alkmaar. Als je dat lopend doet, dan ben je wel weer soberquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo dan even een rondje Amsterdam in hoog tempo doen dan. Ikke en bier is geenm goede combinatie...
Doe je bril opquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh zojuist mijn volledig uitgedroogde contactlens op mijn toetsenbord gevonden. Zocht m al. Maar in mijn mond gestopt om m weer zacht te makensuper oud truukje
niet bij mequote:
Niet aan te raden na het eten van pittig voer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh zojuist mijn volledig uitgedroogde contactlens op mijn toetsenbord gevonden. Zocht m al. Maar in mijn mond gestopt om m weer zacht te makensuper oud truukje
quote:
lol neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet aan te raden na het eten van pittig voer.
quote:
quote:
Stemmingswisselingen ftw!quote:
quote:
Welnee, je bent gewoon schattig als je dronken bentquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en nu weer echt nuchterjezus wat ben ik stom
Ja, want dat is een typische vrouwen-stemmingswisseling. Eerst een vent lekker maken, en daarna afwijzen.quote:
dat geloof ik zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, je bent gewoon schattig als je dronken bent.
Stemmingswisselen zijn inderdaad wel een heel typisch vrouwelijk trekje!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, want dat is een typische vrouwen-stemmingswisseling. Eerst een vent lekker maken, en daarna afwijzen.
Niet allemaal hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:12 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Stemmingswisselen zijn inderdaad wel een heel typisch vrouwelijk trekje!
Heb ik geen last van anders.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:12 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Stemmingswisselen zijn inderdaad wel een heel typisch vrouwelijk trekje!
Nee, maar iedereen om je heen welquote:
Ach, dat houdt een relatie wel spannendquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb meer borderline stemmingswisselingen
welke?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, dat houdt een relatie wel spannend.
Ik had die alleen na 19:00 's avonds toen ik nog Ritalin sliktequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb meer borderline stemmingswisselingen
die tussen mij en mezelf?quote:
Een hypothetischequote:
quote:
Alleen 69 zit er niet inquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kunnen weinig anderen tussen komen lijkt me zo. Het heeft zn voordelen.
ik zat wel in het circus hequote:
Als dat je lukt, kan je bij de freakshow.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik zat wel in het circus he
Dat is geen 69, dat is 0.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik zat wel in het circus he
In nederland kun je er ook dichter bij huis geld mee verdienen hoor.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als dat je lukt, kan je bij de freakshow.
Na een middag oefenen heb ik het voor elkaar gekregen een noot te buigen op mijn mondharmonica. Iets met mondtechniek, tongoefening, veel lucht verplaatsen en heel veel proberen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef De_Hertog het volgende:
Goedenavond iedereenHier nog iets gebeurd?
PS past dronken op een baby en MM is dronken hardlopen langs de grachten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:08 schreef De_Hertog het volgende:
Goedenavond iedereenHier nog iets gebeurd?
Geen verrassende dingen dus.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef Bart het volgende:
[..]
PS past dronken op een baby en MM is dronken hardlopen langs de grachten.
Ik vroeg gisteren nog of ik met je mee kan carpoolen in de lada naar de uitwedstrijd van PSV in de Europa Leaguequote:
quote:
Welnee, lekker met een wodka-jus Dexter kijken, da's veel leukerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
so damn delightful om in bed te liggen
wehe domkopquote:
Daar hoef je niet naar benieuwd te zijn, iedereen vindt hem vetquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar serieus, ben heel benieuwd wat je er van vindt
Geniet ervanquote:
Ik laat het wetenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
maar serieus, ben heel benieuwd wat je er van vindt
Dan is er een grotere kans dat ik hem niet vet vindquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar hoef je niet naar benieuwd te zijn, iedereen vindt hem vet.
[..]
Ik doe mijn bestquote:Geniet ervan. Wel je aandacht erbij houden, het verhaal gaat snel
.
Ik twijfel nog tussen kroeg en bed. Denk dat het toch maar het laatste gaat worden. De gaapfrequentie ligt momenteen zo rond de 1g/minquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, ik denk dat jullie dan in jullie bedjes liggen trouwens. Hij begint om 23:50 (en dat is voor jullie 00:50)
Dat ligt niet aan Inception!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vond inception niet zo geweldig vet als iedereen hoor
Wat als je tegelijkertijd dronken op een baby past en hardloopt langs de grachten rent?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:15 schreef Bart het volgende:
[..]
PS past dronken op een baby en MM is dronken hardlopen langs de grachten.
arme babyquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat als je tegelijkertijd dronken op een baby past en hardloopt langs de grachten rent?
Ah, het is iemand anders dus ook opgevallenquote:
Ik vind het dus wel een vette filmquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik vond inception niet zo geweldig vet als iedereen hoor
quote:Op zondag 8 augustus 2010 04:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel een vette film
Alleen hoorde ik een hoop mensen discussieren over het einde terwijl me dat toch duidelijk leek
Maar erg vermaakt tijdens de film
Oja, ik ben begonnen met True Blood en ik snap wel waarom je het zo'n goede serie vindt.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, ik ben begonnen met True Blood en ik snap wel waarom je het zo'n goede serie vindt.![]()
quote:
Ik zal aan mijn oma doorgeven dat nu het moment is haar ondergoed op marktplaats te zetten.quote:ROTTERDAM - Vrouwen dumpen massaal hun strings, en kiezen weer voor grote(re) onderbroeken, die vaak ook het figuur corrigeren. Daarmee lijkt het summiere stukje textiel zijn beste tijd wel te hebben gehad.
Het dilemma werd als eerste besproken in de film Bridget Jones Diaries: draag je een sexy string, voor het geval er iets zou gebeuren in de slaapkamer, of draag je die grote, comfortabele, figuurcorrigende onderbroek die je buik platter maakt en je rondingen beter doet uitkomen?
Maar het is dankzij de alom geprezen Joan Holloway, de sexy secretaresse uit de serie Mad Men (rol van Christina Hendricks) die de trend werkelijk heeft gelanceerd.
Einde stringtijdperk
Hendricks is een grote, voluptueuze dame, met rondingen op alle juiste plaatsen. De jaren '50 en '60-mode flatteert haar, en vrouwen willen er uitzien als zij. Dus trekken ze naar lingeriewinkels en vragen ze om de beruchte onderbroeken. Tegelijkertijd is de verkoop van de string de laatste vier jaar in elkaar gezakt.
Toeval? Niet echt. De laatste jaren kwam de string onder vuur te liggen, omdat hij te pas en (vooral) te onpas werd getoond door celebs en wags. Daar kwam veel kritiek op, en stijlgoeroes begonnen af te geven op de string.
Oma's
De laatste maanden toonden trendy zangeressen zoals Lily Allen en Lady Gaga dan weer zonder schaamte hun 'grote' onderbroek, liefst op een podium. De 'omaonderbroek', zoals de onderbroek ook wordt genoemd, is ondertussen dan ook gemoderniseerd. Je vindt ze met kant, ruches en andere accessoires die net een bepaalde ronding accentueren. Vrouwen willen zowel glamour als comfort, en dan is er gewoon geen plaats meer voor de string.
Lekker helemaal niks.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:30 schreef TradeMarkie het volgende:
en wat zijn verder de plannen voor vandaag?
Nog minder en waarschijnlijk vanavond een etentjequote:Op zondag 8 augustus 2010 09:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker helemaal niks.![]()
En jouw plannen?
Lekker zo'n dag vrij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nog minder en waarschijnlijk vanavond een etentje
Weer een zieltje erbijquote:Op zondag 8 augustus 2010 04:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het dus wel een vette film
Alleen hoorde ik een hoop mensen discussieren over het einde terwijl me dat toch duidelijk leek
Maar erg vermaakt tijdens de film
Je moet hem ook niet uitleggenquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gister nog de film aangeraden aan iemand. Hij vroeg waar de film over ging en als je dat dan uitlegt klinkt het helemaal niet als een goede film.Hij stond me ook echt aan te kijken van: jaja
Daar heb ik ook nog twee seizoenen van liggen, binnenkort maar eens aan beginnen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 09:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, ik ben begonnen met True Blood en ik snap wel waarom je het zo'n goede serie vindt.![]()
Ja, was ik wel aan toe ookquote:
Walgelijkquote:
Als je er echt zo mee zit heb ik nog wel wat werk voor je hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik ben blij dat ik morgen om 8 uur weer aan het werk mag
. Nu alleen nog deze dag doorkomen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |