quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hij gaat t je bewijzen. Be prepared Soemp
Heeft denk ik niet zozeer met het seksleven van je ouders te maken maar meer met een soort vertrouwenskwestie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet tof om er zo achter te komen.Het seksleven van ouders wil je sowieso niks van weten, maar helemaal als het gaat om een open huwelijk.
Nee, dat zou oneerlijk zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Daar heb ik niets tegenin te brengen.
quote:
En honden zijn dom / goed van vertrouwenquote:
Ik sta er heel rustig op tochquote:
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuckfuckfuck canal pride gekeken (kennelijk vlakbij MM) en nu super aangeschoten en moet oppassen binnen een uur
Niet vergeten dat je nog geen melk geeft he?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
fuckfuckfuck canal pride gekeken (kennelijk vlakbij MM) en nu super aangeschoten en moet oppassen binnen een uur
In sommige winkels wil het personeel nog wel eens wat harder lopen voor een leuk blond meisje met een strak jurkje dan voor een vrachtwagenchauffeur die meurt naar verlepte gehaktballen uit de automatiek van een tankstation.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 01:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Spijkerbroek, rood hemdje, zwart vest, leren jasje, suede laarzen met hakken, voornamelijk onder de spijkerbroek. Hoezo?
Niet altijd. Vaak wel. Mevrouw Bart met bril (een van de foto's van laatst) valt iig wel in die categoriequote:
'4 kilometer kabel, 1200 deelnemers...'quote:
Ik heb hier nog een boek 'kater killers'. Pak hem dr even bij, moment.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand een tip om snel te ontnuchteren?
ik geloof je. Ga ik meteen doen.quote:
quote:Eet een boterham met pindakaas, honing en banaan.Honing en bananen bevatten kalium en glucose. Bananen zijn bovendien rijk aan magnesium, dat de kloppende aderen in je hoofd ontspant, en bevatten natuurlijke antaciden die je maag kalmeren. En het nut van pindakaas is onduidelijk... maar lekker is het wel
Zat je ook op een boot?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Je kan ook een 'nadorstlesser' drinken. Voorbeeldje:quote:Drink isotone sportdrankjes. Deze drankjes worden gewoonlijk gedronken door sporters die snel de door transpiratie verloren zouten en suikers willen aanvullen en werken om dezelfde reden goed tegen een kater. Vermijd de koolzuurhoudende varianten, want die geven je alleen maar een opgeblazen gevoel.
Klint.. ehm.. goorquote:'RED EYE'
schenk gelijke delen bier en tomatensap in een bierglas. Breek een ei in het drankje en drink het op.
Ik vermoed dat het het aantal kabel is wat de org zelf heeft neergelegd, dus exclusief netwerkkabels/stroomkabels van deelnemersquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:08 schreef Whiteguy het volgende:
'4 kilometer kabel, 1200 deelnemers...'
3m kabel per deelnemer? Lijkt me wat kort
ik stond aan de kant en heb ze allemaal gezienquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat je ook op een boot?
Heb half 'celebrity' en politiek Nederland voorbij zien komen, die zich kennelijk maar wat graag associeren met de gay-scene als het ze uitkomt.
Zelfs Rita Verdonk had d'r eigen TON-boot, Derek Ogilvie was 'in the navy', Patricia Paay was bijna onherkenbaar tussen de dragqueens en Nick en Simon stonden in boerinnenkleding op de boot van BNN. Carnaval in Amsterdam, het bestaat nog...
Het gaat juist om de honing en banaan hequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik stond aan de kant en heb ze allemaal gezien
heb gedoucht. nu dus boterham meet pindakas eten. had helemala niet door dat de drankjes o'n invloed op me hadden
Nee oke, mijn oma is met bril ook niet sexyquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
In sommige winkels wil het personeel nog wel eens wat harder lopen voor een leuk blond meisje met een strak jurkje dan voor een vrachtwagenchauffeur die meurt naar verlepte gehaktballen uit de automatiek van een tankstation.
[..]
Niet altijd. Vaak wel. Mevrouw Bart met bril (een van de foto's van laatst) valt iig wel in die categorie![]()
Lijk me niet zo heel kort. Als je her en der routers neerzet waarvandaan iedereen nog zijn eigen netwerkkabel van 20m moet gebruiken, dan kan je best als organisatie op 3m/deelnemer komen...quote:[..]
'4 kilometer kabel, 1200 deelnemers...'
3m kabel per deelnemer? Lijkt me wat kort
Seks.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand een tip om snel te ontnuchteren?
Dat ligt uiteraard aan de kleine toetsjes!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh wauw, dat is ook wel heel erg netjes Nederlands
was het maar zo'n feestquote:
Er is vanaf 'HQ' fiber getrokken naar de verschillende velden en op de velden liggen er switches waar deelnemers hun eigen UTP in moeten stoppen om netwerk te kunnen hebbenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:22 schreef Bart het volgende:
Lijk me niet zo heel kort. Als je her en der routers neerzet waarvandaan iedereen nog zijn eigen netwerkkabel van 20m moet gebruiken, dan kan je best als organisatie op 3m/deelnemer komen...
Ik moet dat beamen, heb ruim een half uur live naar die bril mogen kijken...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:08 schreef Whiteguy het volgende:
Niet altijd. Vaak wel. Mevrouw Bart met bril (een van de foto's van laatst) valt iig wel in die categorie![]()
Mag ook met jezelf hoorquote:
Wat een stel hypocriete spijtoptanten alweer...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zat je ook op een boot?
Heb half 'celebrity' en politiek Nederland voorbij zien komen, die zich kennelijk maar wat graag associeren met de gay-scene als het ze uitkomt.
De nieuwe vriend van Patricia Paay durft niet uit de kast te komen, daarom bedrijft hij necrofilie...quote:Zelfs Rita Verdonk had d'r eigen TON-boot, Derek Ogilvie was 'in the navy', Patricia Paay was bijna onherkenbaar tussen de dragqueens en Nick en Simon stonden in boerinnenkleding op de boot van BNN. Carnaval in Amsterdam, het bestaat nog...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een stel hypocriete spijtoptanten alweer...
[..]
De nieuwe vriend van Patricia Paay durft niet uit de kast te komen, daarom bedrijft hij necrofilie...
Volgens mij is het al zo ver dat een hoop 'echte' homo's er al niets meer van moeten hebben en thuis blijven...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een stel hypocriete spijtoptanten alweer...
[..]
De nieuwe vriend van Patricia Paay durft niet uit de kast te komen, daarom bedrijft hij necrofilie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |