quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, vanavond lekker op de bank een aantal voetbalwedstrijden kijken

Succes!quote:

Dat schijnt volgend jaar het geval te zijn...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:

als Pasen en Pinksteren op een dag vallen WG

Ik neem altijd de jongstequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je twee kinderen ziet...
ALTIJD de linker
 .
.

Dan neem ik ze allebeiquote:
 .
.

quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ben er vandoor.
tot morgen ofzo

Toch wel vrij inconsequent dat god dan priesters die kleine jongetjes van een jaar of 7 de anus uitscheuren ongemoeid laat.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, alleen deze nog even

'Loveparade was een zonde'

I have one
 I have one  I
 I  it
 it  

Weer een beetje nuchter?quote:

hmmmmsoortvanquote:

Nou ja, zo lang je maar weet dat een baby niet kan vliegenquote:
 .
.

Er is maar 1 manier om snel te ontnuchteren en dat is beweging. Dansen, rennen, druk maken.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iemand een tip om snel te ontnuchteren?

Ik zal zo dan even een rondje Amsterdam in hoog tempo doen dan. Ikke en bier is geenm goede combinatie...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om snel te ontnuchteren en dat is beweging. Dansen, rennen, druk maken.

quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo dan even een rondje Amsterdam in hoog tempo doen dan. Ikke en bier is geenm goede combinatie...

Kom anders ff een bakkie halen hier in Alkmaar. Als je dat lopend doet, dan ben je wel weer soberquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal zo dan even een rondje Amsterdam in hoog tempo doen dan. Ikke en bier is geenm goede combinatie...
 .
.

super oud truukje
 super oud truukje

Doe je bril opquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh zojuist mijn volledig uitgedroogde contactlens op mijn toetsenbord gevonden. Zocht m al. Maar in mijn mond gestopt om m weer zacht te makensuper oud truukje
 .
.

niet bij mequote:

Niet aan te raden na het eten van pittig voer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh zojuist mijn volledig uitgedroogde contactlens op mijn toetsenbord gevonden. Zocht m al. Maar in mijn mond gestopt om m weer zacht te makensuper oud truukje

quote:

lol neequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet aan te raden na het eten van pittig voer.

quote:

jezus wat ben ik stom
 jezus wat ben ik stom  

quote:
Stemmingswisselingen ftw!quote:

quote:

Welnee, je bent gewoon schattig als je dronken bentquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en nu weer echt nuchterjezus wat ben ik stom
 .
.

Ja, want dat is een typische vrouwen-stemmingswisseling. Eerst een vent lekker maken, en daarna afwijzen.quote:

dat geloof ik zoquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, je bent gewoon schattig als je dronken bent.

Stemmingswisselen zijn inderdaad wel een heel typisch vrouwelijk trekje!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 20:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, want dat is een typische vrouwen-stemmingswisseling. Eerst een vent lekker maken, en daarna afwijzen.

Niet allemaal hoorquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:12 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Stemmingswisselen zijn inderdaad wel een heel typisch vrouwelijk trekje!
 .
.   
   komt bijvoorbeeld voornamelijk bij mannen voor, vooral met bier.
  komt bijvoorbeeld voornamelijk bij mannen voor, vooral met bier.

Heb ik geen last van anders.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:12 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Stemmingswisselen zijn inderdaad wel een heel typisch vrouwelijk trekje!

Nee, maar iedereen om je heen welquote:
 .
.

Ach, dat houdt een relatie wel spannendquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb meer borderline stemmingswisselingen
 .
.

welke?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, dat houdt een relatie wel spannend.

Ik had die alleen na 19:00 's avonds toen ik nog Ritalin sliktequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 21:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb meer borderline stemmingswisselingen
 echt zwaar kut is dat, ben je eindelijk thuis, klaar met werk, klaar met eten, afwas is weg, en dan zit je stiksjagrijnig op de bank te morren
 echt zwaar kut is dat, ben je eindelijk thuis, klaar met werk, klaar met eten, afwas is weg, en dan zit je stiksjagrijnig op de bank te morren  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |