Hmmm, nu krijg ik hongerquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:10 schreef TradeMarkie het volgende:
De vetpan staat aan, zometeen maar eens wat patat in laten zakken
Ik heb er nu net een kroket en een frikandel uitgevistquote:
Was je die al lang kwijt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er nu net een kroket en een frikandel uitgevist
Respectievelijk 6 en 4 minutenquote:
Klinkt als degelijke tijden voor die snacks. Eet smakelijk!quote:
Ik vind die 2 zwarte strepen maar niksquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
Als iemand mij patat voorschotelt, vraag ik doorgaans of er ook iets lekkerders te krijgen is
* Whiteguy heeft net de wok maar weer eens uit de kast getrokken.
Ook snel, wel lekkerder.
De shirtsponsor van AZ was trouwens wel cool vandaag:
[ afbeelding ]
AZ zoekt nog steeds een sponsor, tot die tijd heeft die club van de KNVB toestemming gekregen een vraagteken op de shirts te drukken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
Als iemand mij patat voorschotelt, vraag ik doorgaans of er ook iets lekkerders te krijgen is
* Whiteguy heeft net de wok maar weer eens uit de kast getrokken.
Ook snel, wel lekkerder.
De shirtsponsor van AZ was trouwens wel cool vandaag:
[ afbeelding ]
Vorige week ben ik in slaap gevallen en heb ik de helft gemist.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Luister je überhaupt wel naar wat die lui zeggen?
Er komt alleen een compilatie vanavond.
Volgende keer koffie/energiedrank op voorraad kopen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vorige week ben ik in slaap gevallen en heb ik de helft gemist.
En je etentje dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er nu net een kroket en een frikandel uitgevist
Ik neem aan en hoop dat de stemmen van Bart wel geschrapt worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
De uitreiking gaat zo plaatsvinden....
AKQ/AKQ SC Awards 2010: Het stemtopic
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik neem aan en hoop dat de stemmen van Bart wel geschrapt worden.
Oke, anders had ik straks allemaal negatieve awards aan m'n broek.quote:
Als het goed is krijg ik volgende week wel een koffiezetapparaat. M'n senseo geef ik dan mooi weg aan een vriend.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgende keer koffie/energiedrank op voorraad kopen...
Wacht maar tot je de uitslag hoort.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef Soempie het volgende:
Ik moet zeggen trouwens dat het ook wel een belediging is voor Nem dat IARL op mij stemt bij 'meest digitale kennis'. Ik weet echt totaal niks van computers en leen altijd de kennis van Sven en Nem.![]()
Wel grappig van die misverstanden.
cancelledquote:
Spannend! Maar de babe award gaat toch altijd aan m'n neus voorbij.quote:
Jammer.quote:
a.s. vrijdag ga ik wel uit etenquote:
Troost je, ook aan die van mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spannend! Maar de babe award gaat toch altijd aan m'n neus voorbij.
En vandaag zou je met een date gaan? Of met vrienden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
a.s. vrijdag ga ik wel uit eten
Maar dan gewoon met het gezin
Misschien omdat je je benen niet scheert.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik volgende week wel een koffiezetapparaat. M'n senseo geef ik dan mooi weg aan een vriend.
jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
En vandaag zou je met een date gaan? Of met vrienden?
Bij jou en jojo lukt het nooit duidelijkheid te krijgen over dates en relaties.quote:
Doe jij dat dan ook niet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien omdat je je benen niet scheert.
Niet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien omdat je je benen niet scheert.
wat wil je weten dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij jou en jojo lukt het nooit duidelijkheid te krijgen over dates en relaties.
Welke koffie raad je aan?quote:
Hoe het met je liefdesleven is. Je had laatst dat je aan het daten was, maar we hebben er niks meer over gehoord?quote:
Hoezo dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, het zou een date zijn, maar ik heb het afgezegd.
De laatste keer dat ik jouw benen zag waren ze harig!quote:
Ik denk dat het aan m'n neushaar ligt. Vraag maar aan MM.quote:
Leuk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daten is geslaagd
Mag geloof ik wel zeggen dat ik een vriendin heb
Zegge Nemmie, het is zondagavond 8 augustus. Was er dan niet iets bijzonders?quote:
Na er nog eens goed over te hebben nagedacht had ik gewoon geen zin om te daten, ik ben dat hele daten wel een beetje zat eigenlijk.quote:
Precies! Waarom ben je haar niet aan het doen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Wat doe je dan nu achter de computer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |