Was je die al lang kwijt?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er nu net een kroket en een frikandel uitgevist
Respectievelijk 6 en 4 minutenquote:
Klinkt als degelijke tijden voor die snacks. Eet smakelijk!quote:
Ik vind die 2 zwarte strepen maar niksquote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
Als iemand mij patat voorschotelt, vraag ik doorgaans of er ook iets lekkerders te krijgen is
* Whiteguy heeft net de wok maar weer eens uit de kast getrokken.
Ook snel, wel lekkerder.
De shirtsponsor van AZ was trouwens wel cool vandaag:
[ afbeelding ]
AZ zoekt nog steeds een sponsor, tot die tijd heeft die club van de KNVB toestemming gekregen een vraagteken op de shirts te drukken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
Als iemand mij patat voorschotelt, vraag ik doorgaans of er ook iets lekkerders te krijgen is
* Whiteguy heeft net de wok maar weer eens uit de kast getrokken.
Ook snel, wel lekkerder.
De shirtsponsor van AZ was trouwens wel cool vandaag:
[ afbeelding ]
Vorige week ben ik in slaap gevallen en heb ik de helft gemist.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Luister je überhaupt wel naar wat die lui zeggen?
Er komt alleen een compilatie vanavond.
Volgende keer koffie/energiedrank op voorraad kopen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vorige week ben ik in slaap gevallen en heb ik de helft gemist.
En je etentje dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb er nu net een kroket en een frikandel uitgevist
Ik neem aan en hoop dat de stemmen van Bart wel geschrapt worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Goedenavond
De uitreiking gaat zo plaatsvinden....
AKQ/AKQ SC Awards 2010: Het stemtopic
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik neem aan en hoop dat de stemmen van Bart wel geschrapt worden.
Oke, anders had ik straks allemaal negatieve awards aan m'n broek.quote:
Als het goed is krijg ik volgende week wel een koffiezetapparaat. M'n senseo geef ik dan mooi weg aan een vriend.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgende keer koffie/energiedrank op voorraad kopen...
Wacht maar tot je de uitslag hoort.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:41 schreef Soempie het volgende:
Ik moet zeggen trouwens dat het ook wel een belediging is voor Nem dat IARL op mij stemt bij 'meest digitale kennis'. Ik weet echt totaal niks van computers en leen altijd de kennis van Sven en Nem.![]()
Wel grappig van die misverstanden.
cancelledquote:
Spannend! Maar de babe award gaat toch altijd aan m'n neus voorbij.quote:
Jammer.quote:
a.s. vrijdag ga ik wel uit etenquote:
Troost je, ook aan die van mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Spannend! Maar de babe award gaat toch altijd aan m'n neus voorbij.
En vandaag zou je met een date gaan? Of met vrienden?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
a.s. vrijdag ga ik wel uit eten
Maar dan gewoon met het gezin
Misschien omdat je je benen niet scheert.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik volgende week wel een koffiezetapparaat. M'n senseo geef ik dan mooi weg aan een vriend.
jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
En vandaag zou je met een date gaan? Of met vrienden?
Bij jou en jojo lukt het nooit duidelijkheid te krijgen over dates en relaties.quote:
Doe jij dat dan ook niet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien omdat je je benen niet scheert.
Niet?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien omdat je je benen niet scheert.
wat wil je weten dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij jou en jojo lukt het nooit duidelijkheid te krijgen over dates en relaties.
Welke koffie raad je aan?quote:
Hoe het met je liefdesleven is. Je had laatst dat je aan het daten was, maar we hebben er niks meer over gehoord?quote:
Hoezo dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, het zou een date zijn, maar ik heb het afgezegd.
De laatste keer dat ik jouw benen zag waren ze harig!quote:
Ik denk dat het aan m'n neushaar ligt. Vraag maar aan MM.quote:
Leuk!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daten is geslaagd
Mag geloof ik wel zeggen dat ik een vriendin heb
Zegge Nemmie, het is zondagavond 8 augustus. Was er dan niet iets bijzonders?quote:
Na er nog eens goed over te hebben nagedacht had ik gewoon geen zin om te daten, ik ben dat hele daten wel een beetje zat eigenlijk.quote:
Precies! Waarom ben je haar niet aan het doen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Wat doe je dan nu achter de computer?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies! Waarom ben je haar niet aan het doen?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zulke slechte dates gehad?quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Na er nog eens goed over te hebben nagedacht had ik gewoon geen zin om te daten, ik ben dat hele daten wel een beetje zat eigenlijk.
Ik wilde het niet zo zeggen, maar inderdaad.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jaquote:
Wat was de ergste date?quote:
Volgens mij ben ik voor mijn doen zo wel weer openhartig genoeg geweestquote:
Waar zit je ongeveer?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
Voor diegenen die een TV hebben: vanavond op TV -> 1 Tegen 100. Wie weet zie je mij nog
Ja, 't was te proberen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik voor mijn doen zo wel weer openhartig genoeg geweest
Sven heeft de tv bezet en ik krijg m'n internet tv niet aan de praat.quote:
Heb je het AKQ SC shirt aan?quote:
Mocht nietquote:
De rotzakken.quote:
Kijk je toch lekker Uitzendig Gemistquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven heeft de tv bezet en ik krijg m'n internet tv niet aan de praat.
Morgen kijken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk je toch lekker Uitzendig Gemist
Moet je je browser wel verbouwen...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk je toch lekker Uitzendig Gemist
Gefeliciteerd Ofyles.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet je je browser wel verbouwen...
Had Robert Palmer een tintje?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
Het verschil niet zien tussen Bryan Ferry en Robert Palmer.
Nee.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet welke prijs, maar kom op.
Ik wel hoorquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:19 schreef Cobra4 het volgende:
Het verschil niet zien tussen Bryan Ferry en Robert Palmer.
Oja, dat heb ik op tv gezien.quote:
Onee, ik heb dus de serieuze docu gezien.quote:
Dat valt wel erg op ja.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wel hoor
Maar je staat er echt van te kijken hoeveel mensen er bij een paar hele simpele vragen uitvliegen.
Ik ben allang blij dat er dus wel een serieuze docu isquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Onee, ik heb dus de serieuze docu gezien.
Man met clownsmasker op?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mocht niet
Maar als je volgende week goed oplet dan zie je wel iets herkenbaars
jojo zei ditquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom denk je dat ik gisteravond niet hier was?
Nou, vertel...quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom denk je dat ik gisteravond niet hier was?
Ik ben er heel blij mee.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Ondanks een fiks lagere opkomst qua stemmen toch weer een geslaagde editie van de AKQ/AKQ SC awards! Met nog een fantastische slot dankzij Soempie!
Nee het was een grote surprise voor mij.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was een mooie verrassing. Maar jij wist dat vast al.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee het was een grote surprise voor mij.
Inderdaad!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan nog maar een diepe buiging voor Soempie en Wiebel.
Wellicht volgend jaar rond deze tijd.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
'avond
Na gewerkt te moeten hebben vandaag(er was ergens een server kassiewijlen gegaan) kom ik nog even mijn awards ophalen. Waar kan dat?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
'avond
Na gewerkt te moeten hebben vandaag(er was ergens een server kassiewijlen gegaan) kom ik nog even mijn awards ophalen. Waar kan dat?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier AKQ/AKQ SC Awards 2010: Het stemtopic
Whiteguy was toch dit jaar niet in de prijzen gevallen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef Cobra4 het volgende:
Tegenstrijdige berichten in de SC!? Hoe bedoel je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |