Ik heb ook bij de helft niet gestemdquote:Op maandag 26 juli 2010 18:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik zeggen dat ik vind dat er veel te veel awards zijn en ik dus ook geen idee heb op wie allemaal te stemmen en waarom?
Dus diequote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Soumia Abalhaya Award
1 Yankee
2 tomtomaat
3 De_Hertog
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:39 schreef iamredleader het volgende:
Emile Ratelband Award
1 Nembrionic
2 mr_anonymous
3 X
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met transseksueel anonimous?
Ik weet wel wat het isquote:
Ik heb in elke categorie gestemd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
In sommige categorieën wordt nauwelijks gestemd. Ik hoop niet dat het zo blijft anders is het erg sneu voor MadMaster die dan icons voor niks ontwerpt. Anders schrap ik sommige al bij voorbaat....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Dan wacht ik nog even met invullen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk toch maar dat ik ga snijden in de awards. Scheelt voor MadMaster in werk en ook voor mij en Cobra met nakijken.
Kan alvast wel. Alleen de kennisawards zouden dan over blijven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:21 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even met invullen...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk toch maar dat ik ga snijden in de awards. Scheelt voor MadMaster in werk en ook voor mij en Cobra met nakijken.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan er wel mee leven.
Soempie ook denk ik...
Ik kan alleen mijn titels niet prolongeren nu.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan er wel mee leven.
Soempie ook denk ik...
Ik ook niet, maar dat kon ik hiervoor ook al niet en ik heb er zelfs niet eens van kunnen genieten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan alleen mijn titels niet prolongeren nu.....
Het icoontje van je award is er nog dus je kan hem nog gebruiken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kon ik hiervoor ook al niet en ik heb er zelfs niet eens van kunnen genieten.
Maar de beauty en de hunk-award komen dus ook te vervallen? Met al die achterlijke namen heb ik soms geen idee welke award wat is...
In de regels staat het niet, dus ik denk dat het magquote:
Ach, ieder zo zijn hobby. Heb je er dan last van?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Weer zo'n Eppo die het leuk vind om mazen in de regels te zoeken.......![]()
Zolang het bij retorische vragen blijft niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, ieder zo zijn hobby. Heb je er dan last van?
Zie jij hier dan nog meer mensen met dezelfde stemlijst als ik? Beetje gelijk mij voor eppo gaan uitmakenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zolang het bij retorische vragen blijft niet.
Nee. En ik dacht dat jij Eppo wel als eretitel zou beschouwen......quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Zie jij hier dan nog meer mensen met dezelfde stemlijst als ik? Beetje gelijk mij voor eppo gaan uitmaken.
Welnee, dat is een belediging aangezien ik Klootzak, Asociale Hond en Hufter al in de wacht heb gesleept...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. En ik dacht dat jij Eppo wel als eretitel zou beschouwen......![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, dat is een belediging aangezien ik Klootzak, Asociale Hond en Hufter al in de wacht heb gesleept...
Hier gaat het vanavond allemaal om:quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[ afbeelding ]
Als iedereen zijn plek wil gaan opzoeken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |