Ach ik denk dat de Ratelband eigenlijk nu al weggeven kan worden......quote:
een aantal staan al wel vast inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik denk dat de Ratelband eigenlijk nu al weggeven kan worden......
Lees de vetgedrukte tekst in de OP eens.quote:
Ik had niet tot beneden gescroldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lees de vetgedrukte tekst in de OP eens.
quote:
Je had er nog één op de plank staan om weg te geven?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:39 schreef mr_anonimous het volgende:
De winnaar van de WInkler Prins is inmiddels bekend......
We zijn onlangs met een nieuwe telling van de punten begonnen. Diegene die bij topic 2000 boven aanstond wint hem.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had er nog één op de plank staan om weg te geven?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:08 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik sta nergens tussen![]()
Wat een vriendjespolitiek
Och, okéquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er heeft pas één iemand gestemd, jouw kans kan altijd nog komen...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:20 schreef Yankee het volgende:
[..]
![]()
ik neem iedereen die niet op mij stemt gewoon nooit meer serieus
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:24 schreef MadMaster het volgende:
En ik neem iedereen die op mij stemt gewoon nooit meer serieus
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar er mogen best meer mensen stemmen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik neem de vrijheid om tot 7 augustus nog wat aanpassingen te mogen doen...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Qonmann hier dit jaar nou wel of niet gepost?
Ik mag niet op me zelf stemmen.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik merk dat velen de Badr Hari Award niet durven in te vullen
Das wel flauw hoor!
Ik zou niet weten wie ik moet nomineren...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:54 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik merk dat velen de Badr Hari Award niet durven in te vullen
Das wel flauw hoor!
Ik heb ook bij de helft niet gestemdquote:Op maandag 26 juli 2010 18:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Mag ik zeggen dat ik vind dat er veel te veel awards zijn en ik dus ook geen idee heb op wie allemaal te stemmen en waarom?
Dus diequote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:48 schreef banaantjeEE het volgende:
Soumia Abalhaya Award
1 Yankee
2 tomtomaat
3 De_Hertog
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:39 schreef iamredleader het volgende:
Emile Ratelband Award
1 Nembrionic
2 mr_anonymous
3 X
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:47 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met transseksueel anonimous?
Ik weet wel wat het isquote:
Ik heb in elke categorie gestemd!quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:06 schreef mr_anonimous het volgende:
In sommige categorieën wordt nauwelijks gestemd. Ik hoop niet dat het zo blijft anders is het erg sneu voor MadMaster die dan icons voor niks ontwerpt. Anders schrap ik sommige al bij voorbaat....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Dan wacht ik nog even met invullen...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk toch maar dat ik ga snijden in de awards. Scheelt voor MadMaster in werk en ook voor mij en Cobra met nakijken.
Kan alvast wel. Alleen de kennisawards zouden dan over blijven.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:21 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog even met invullen...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk toch maar dat ik ga snijden in de awards. Scheelt voor MadMaster in werk en ook voor mij en Cobra met nakijken.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan er wel mee leven.
Soempie ook denk ik...
Ik kan alleen mijn titels niet prolongeren nu.....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan er wel mee leven.
Soempie ook denk ik...
Ik ook niet, maar dat kon ik hiervoor ook al niet en ik heb er zelfs niet eens van kunnen genieten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan alleen mijn titels niet prolongeren nu.....
Het icoontje van je award is er nog dus je kan hem nog gebruiken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kon ik hiervoor ook al niet en ik heb er zelfs niet eens van kunnen genieten.
Maar de beauty en de hunk-award komen dus ook te vervallen? Met al die achterlijke namen heb ik soms geen idee welke award wat is...
In de regels staat het niet, dus ik denk dat het magquote:
Ach, ieder zo zijn hobby. Heb je er dan last van?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Weer zo'n Eppo die het leuk vind om mazen in de regels te zoeken.......![]()
Zolang het bij retorische vragen blijft niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ach, ieder zo zijn hobby. Heb je er dan last van?
Zie jij hier dan nog meer mensen met dezelfde stemlijst als ik? Beetje gelijk mij voor eppo gaan uitmakenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zolang het bij retorische vragen blijft niet.
Nee. En ik dacht dat jij Eppo wel als eretitel zou beschouwen......quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Zie jij hier dan nog meer mensen met dezelfde stemlijst als ik? Beetje gelijk mij voor eppo gaan uitmaken.
Welnee, dat is een belediging aangezien ik Klootzak, Asociale Hond en Hufter al in de wacht heb gesleept...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee. En ik dacht dat jij Eppo wel als eretitel zou beschouwen......![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, dat is een belediging aangezien ik Klootzak, Asociale Hond en Hufter al in de wacht heb gesleept...
Hier gaat het vanavond allemaal om:quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[ afbeelding ]
Als iedereen zijn plek wil gaan opzoeken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Dus toch SBS6.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ondervind af en toe technical difficulties....
Nee aan Film1quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
Andy heeft zeker de uitzendrechten aan SBS6 verkocht. Nu al 10 minuten pauze.
Of je kijkt even 2 pagina's terug.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Zeg er ook nog eventjes bij, wat die award weer inhoudt
Security verwijder deze Eppo even......quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:52 schreef banaantjeEE het volgende:
Zeg er ook nog eventjes bij, wat die award weer inhoudt
laffer en Cynix zijn onderweg.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Security verwijder deze Eppo even......
We verzoeken u dringend doch dwingend de zaal te verlaten!quote:
Kon ook niet anders! Gefeliciteerd!quote:
Ik blijf zittenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We verzoeken u dringend doch dwingend de zaal te verlaten!
Vooruit dan maar....Laatste kans. Knar houden en opletten!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:58 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik blijf zitten
Mijn kaartje is betaald.
*kuch*quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
*kuch*
Dames en Heren,
Ik wil u graag bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen.
Ik zal u het komende jaar niet teleurstellen.
* klapklapklapklapklapquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
*kuch*
Dames en Heren,
Ik wil u graag bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen.
Ik zal u het komende jaar niet teleurstellen.
quote:
Een staande ovatie van de hele Royal Albert Hall tot nu toe als dank voor je Awards!quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een staande ovatie van de hele Royal Albert Hall tot nu toe als dank voor je Awards!
In MUZ Trivia sta ik, tot mijn eigen verbazing, momenteel nog 5e...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
De muzikale kennis is aan je voorbij gegaan.
Rapapa, rapapa...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Selena Gomez Award werd een enorme girlfight tussen vier lieve dames......
[ afbeelding ]
Het kostte enorme moeite om deze dames uit elkaar te houden....
[ afbeelding ]
En het katten en bitchen gaat nog steeds door.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef Soempie het volgende:
Tanjaa en PS!![]()
![]()
Ze zijn er niet, dus ik neem de prijzen wel namens de dames aan.
Jij had de Selena Gomez Award willen winnen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!!
Desnoods...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij had de Selena Gomez Award willen winnen?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestoken kaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestoken kaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestoken kaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestoken kaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestoken kaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!!
Volgende week een live bitch fight in de SC om de definitieve winnares bekend te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar nadat het gekrijs was opgehouden en de uitgetrokken haren weer waren opgeveegd hadden we twee winnaressen!
1Tanjaa 6 Puntenslijpsel 6
2 Soempie 5
3 B.ertha 3
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd PS en Tanjaa!![]()
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgende week een live bitch fight in de SC om de definitieve winnares bekend te maken.
Speech Speech Speech!quote:
Ik kreeg de keuze of MadMaster wint een award of je moet een glas advocaat opdrinken......quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh, ik stel die prijs gewoon beschikbaar aan PhysicsRules.
Ere wie ere toekomt...
Dan zeg ik: PR gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh, ik stel die prijs gewoon beschikbaar aan PhysicsRules.
Ere wie ere toekomt...
Dat zijn ernstige bedreigingen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kreeg de keuze of MadMaster wint een award of je moet een glas advocaat opdrinken......
Ja, alleen jammer dat we die categorie niet hebben...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zijn ernstige bedreigingen.![]()
MM verdient de meest creatieve user award.
Wij zijn straks wel guests of honor op de afterparty!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat we die categorie niet hebben...
Speciaal voor MM:quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat we die categorie niet hebben...
Dat zeggen we allemaal volgend jaar inderdaad!quote:
Ah, 4 consumptiebonnen i.p.v. 2...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wij zijn straks wel guests of honor op de afterparty!
De winnaars betalen voor ons!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, 4 consumptiebonnen i.p.v. 2...
Als hij nou al die klonen voorziet van de award weet je tenminste wie je tegenover je hebt...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
Dat je die Award op mag bergen op een plek waar de zon nooit schijnt en weg mag blijven.
* Bekijkt inhoud van portemonneequote:
Banaan is niet je grootste vriend hequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
En een mooie tweede plek voor ons Banaantje! Hulde!
Ach hij is geen kwaaie hoor maar ik word soms moe van zijn vragen die met beter lezen niet gesteld hoeven te worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
Banaan is niet je grootste vriend he
De bar gaat zo open na de laatste award. We zijn er al haast door heen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand zin in a wee dram of Highland Park?
Waar we tijdens deze uitreiking weer een mooi voorbeeld van hebben mogen zien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach hij is geen kwaaie hoor maar ik word soms moe van zijn vragen die met beter lezen niet gesteld hoeven te worden.
Dan haal ik de fles vast uit de kast.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De bar gaat zo open na de laatste award. We zijn er al haast door heen.
Ik heb net een Lipton Ice Tea gepakt...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand zin in a wee dram of Highland Park?
Zuipen!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De bar gaat zo open na de laatste award. We zijn er al haast door heen.
Inderdaad! Nog bedankt voor het beschikbaar stellen van het ducttape!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar we tijdens deze uitreiking weer een mooi voorbeeld van hebben mogen zien.
Tja, wat je wilt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net een Lipton Ice Tea gepakt...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
De spanning stijgt naar een hoogtepunt waar Bart nog een puntje aan zou willen zuigen...
JAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nelson Mandela Award voor grootste feel good poster is gewonnen door iemand die met haar blunders en bloopers zelfs bij Johan Derksen een lach op zijn smoel kan toveren! Dames en heren een applaus voor:
1 Soempie 10
2 BanaantjeEE 8
3 Diaan73 7
Soemp gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Waar is de award eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nelson Mandela Award voor grootste feel good poster is gewonnen door iemand die met haar blunders en bloopers zelfs bij Johan Derksen een lach op zijn smoel kan toveren! Dames en heren een applaus voor:
1 Soempie 10
2 BanaantjeEE 8
3 Diaan73 7
Soemp gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Nelson staat er al!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is de award eigenlijk
Of moet ze het met die baardaap met dat kudt-naampje onderin doen het komende jaar?
Een speech mag altijd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Soempie het volgende:
IEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Was dit de laatste award? Want voor er over wordt gegaan op de bitterballen (mept op MM z'n vingers!) wil ik nog een speech houden natuurlijk!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
1 Soempie 10
2 BanaantjeEE 8
3 Diaan73 7
Soemp gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hulde!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
De overall Number One in het klassement van de AKQ tot en met deeltje 2000 is.....
[ afbeelding ]
Yankee
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
De overall Number One in het klassement van de AKQ tot en met deeltje 2000 is.....
[ afbeelding ]
Yankee
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Zo, Ice Tea is op, pass die whisky maar door...
Ik hou me nog even in, de bitterballen zijn toch nog te heet...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Soempie het volgende:
IEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Was dit de laatste award? Want voor er over wordt gegaan op de bitterballen (mept op MM z'n vingers!) wil ik nog een speech houden natuurlijk!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
En dan nu voor ons masterpiece!
De uitverkiezing van meeste algemene kennis door uw medespelers!
Asmodian Award gaat dit jaar naar onze altijd en immer sympathieke.....
1Tomtomaat 17
2 Yankee 10
3 ScottTracy 5
[ afbeelding ]
Tommie gefeliciteerd jongen!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef Soempie het volgende:
Ik wil natuurlijk alle mensen hartelijk bedanken voor de stemmen.![]()
En na al deze prachtige awards heb ik nog een verrassing!
Hoezee!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
1Tomtomaat 17
2 Yankee 10
3 ScottTracy 5
[ afbeelding ]
Die verlies ik graag van tomaat! Absoluut de terechte winnaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
1Tomtomaat 17
2 Yankee 10
3 ScottTracy 5
[ afbeelding ]
Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in...quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Dames en heren dank u wel voor het mogelijk maken van deze mooie awardsceremonie! Zonder jullie stemmen was het niet gelukt! Verder nogmaals een applaus voor onze award designer MadMaster en ook voor de extra teller Cobra4! Dank u en tot volgend jaar!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in...
Sorry Soemp, ik liet me even gaan in dit heugelijke moment...
ik zit er klaar voor...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef Soempie het volgende:
Ik wil natuurlijk alle mensen hartelijk bedanken voor de stemmen.![]()
En na al deze prachtige awards heb ik nog een verrassing!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Soempie kruipt nu vast in een taart...
Ongeduld!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Tijd voor de afterparty! Bar is open!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Soempie het volgende:
Ik wil graag nog twee awards uitreiken aan twee heel toffe heren.Ze hebben veel tijd en energie gestoken in deze hele verkiezing en er iets heel moois van gemaakt. Petje af!
![]()
Allereerst een award voor een groot organisatietalent. Hij heeft ervoor gezorgd dat de awards niet in de kast bleven staan dit jaar en wist AKQers enthousiast te maken voor de verkiezing. Mensen een groot applaus voor mr_anonimous!![]()
[ afbeelding ]
En waar zouden de AKQ-awards zijn zonder ons photoshoptalent? Hij heeft ontzettend mooie en gave awards in elkaar geknutseld en de CREABEA-Award dik verdiend! MM kom maar naar voren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloemen voor de heren!
En nu is het tijd voor de afterparty! De bar is geopend.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Tijd voor de afterparty! Bar is open!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme Soemp, ik word er helemaal emosioneel er van...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Soempie het volgende:
Ik wil graag nog twee awards uitreiken aan twee heel toffe heren.Ze hebben veel tijd en energie gestoken in deze hele verkiezing en er iets heel moois van gemaakt. Petje af!
![]()
Allereerst een award voor een groot organisatietalent. Hij heeft ervoor gezorgd dat de awards niet in de kast bleven staan dit jaar en wist AKQers enthousiast te maken voor de verkiezing. Mensen een groot applaus voor mr_anonimous!![]()
[ afbeelding ]
En waar zouden de AKQ-awards zijn zonder ons photoshoptalent? Hij heeft ontzettend mooie en gave awards in elkaar geknutseld en de CREABEA-Award dik verdiend! MM kom maar naar voren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloemen voor de heren!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in...
Sorry Soemp, ik liet me even gaan in dit heugelijke moment...
Dank je wel Soemp!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Soempie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloemen voor de heren!
[ afbeelding ]
Dank je wel.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
We gaan zo hard feesten dat ze 3 subfora's verder nog last van ons hebben dames en heren!
Geen nood ik heb even wat maatjes gevraag op te letten.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus sport en voetbal gaan last van ons krijgen!? Ik hoop het niet. Dan krijgen we al die hooligans hier.
Ik denk dat het gelukt is! MMquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu voor alle winnaars/winnaressen: Het UI wissel momentje!!!!
Done.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu voor alle winnaars/winnaressen: Het UI wissel momentje!!!!
Weltrusten Soempie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef Soempie het volgende:
Mensen, het was een lange avond. Voor ik dronken word ga ik de afterparty verlaten.![]()
Slaap lekker zo!
Dit is het ei-heinde, dat doet de deur dicht,quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef Soempie het volgende:
Mensen, het was een lange avond. Voor ik dronken word ga ik de afterparty verlaten.![]()
Slaap lekker zo!
Eigenlijk zou ik best graag zien dat dat programma weer op de tv zou komen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is het ei-heinde, dat doet de deur dicht,
Er zijn geen woorden voor, ja dat is tra-la-la-lalala-laaa,
la-la-la-lala-la-la-laaahhhhh....
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik best graag zien dat dat programma weer op de tv zou komen.
Ik zal niet verklappen wie hem gemaakt heeft....quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Dank Soempie voor deze enorme mooie UI die ik van je heb mogen ontvangen!!!
Wiebel? Kun je mijn UI zo maken dat ook mijn C4 UI er in te zien is? Thx.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal niet verklappen wie hem gemaakt heeft....
In GC zit een icons klaar terwijl u wacht topic.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef Yankee het volgende:
Hoe regel ik zo'n mooi combo van m'n oude icon met de gewonnen awards?
ah meer mensen met die vraag![]()
Zeker weten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra ga je straks nog mee stappen met Kyra en Soumia?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PM me even, dan maak ik dat binnenkort in orde a la die van Soempie...quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef Yankee het volgende:
Hoe regel ik zo'n mooi combo van m'n oude icon met de gewonnen awards?
ah meer mensen met die vraag![]()
Ah gezellig!quote:
Thanx!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PM me even, dan maak ik dat binnenkort in orde a la die van Soempie...
Moeten we knokken over wie met wie gaat?quote:
Excuses voor de banaanvraagquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In GC zit een icons klaar terwijl u wacht topic.....
Ik heb het al even in dat door mr_a genoemde topic gevraagd, bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PM me even, dan maak ik dat binnenkort in orde a la die van Soempie...
Wie heb jij op het oog dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moeten we knokken over wie met wie gaat?
Kyra.quote:
Geen banaanvraag. Ik had die link eigenlijk wel moeten posten.quote:
Is goed. Ik val toch op 'kassameisjes'.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is goed. Ik val toch op 'kassameisjes'.
En ik dacht, ik maak het even in orde...quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:34 schreef Yankee het volgende:
Ik heb het al even in dat door mr_a genoemde topic gevraagd, bedankt voor het aanbod
En ook voor Cobra uiteraard:quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wiebel? Kun je mijn UI zo maken dat ook mijn C4 UI er in te zien is? Thx.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |