Als hij nou al die klonen voorziet van de award weet je tenminste wie je tegenover je hebt...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef Cobra4 het volgende:
Dat je die Award op mag bergen op een plek waar de zon nooit schijnt en weg mag blijven.
* Bekijkt inhoud van portemonneequote:
Banaan is niet je grootste vriend hequote:Op zondag 8 augustus 2010 22:28 schreef mr_anonimous het volgende:
En een mooie tweede plek voor ons Banaantje! Hulde!
Ach hij is geen kwaaie hoor maar ik word soms moe van zijn vragen die met beter lezen niet gesteld hoeven te worden.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:32 schreef Yankee het volgende:
[..]
Banaan is niet je grootste vriend he
De bar gaat zo open na de laatste award. We zijn er al haast door heen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand zin in a wee dram of Highland Park?
Waar we tijdens deze uitreiking weer een mooi voorbeeld van hebben mogen zien.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach hij is geen kwaaie hoor maar ik word soms moe van zijn vragen die met beter lezen niet gesteld hoeven te worden.
Dan haal ik de fles vast uit de kast.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De bar gaat zo open na de laatste award. We zijn er al haast door heen.
Ik heb net een Lipton Ice Tea gepakt...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Iemand zin in a wee dram of Highland Park?
Zuipen!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De bar gaat zo open na de laatste award. We zijn er al haast door heen.
Inderdaad! Nog bedankt voor het beschikbaar stellen van het ducttape!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar we tijdens deze uitreiking weer een mooi voorbeeld van hebben mogen zien.
Tja, wat je wilt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net een Lipton Ice Tea gepakt...
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:40 schreef MadMaster het volgende:
De spanning stijgt naar een hoogtepunt waar Bart nog een puntje aan zou willen zuigen...
JAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nelson Mandela Award voor grootste feel good poster is gewonnen door iemand die met haar blunders en bloopers zelfs bij Johan Derksen een lach op zijn smoel kan toveren! Dames en heren een applaus voor:
1 Soempie 10
2 BanaantjeEE 8
3 Diaan73 7
Soemp gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Waar is de award eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Nelson Mandela Award voor grootste feel good poster is gewonnen door iemand die met haar blunders en bloopers zelfs bij Johan Derksen een lach op zijn smoel kan toveren! Dames en heren een applaus voor:
1 Soempie 10
2 BanaantjeEE 8
3 Diaan73 7
Soemp gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Nelson staat er al!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar is de award eigenlijk
Of moet ze het met die baardaap met dat kudt-naampje onderin doen het komende jaar?
Een speech mag altijd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Soempie het volgende:
IEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Was dit de laatste award? Want voor er over wordt gegaan op de bitterballen (mept op MM z'n vingers!) wil ik nog een speech houden natuurlijk!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
1 Soempie 10
2 BanaantjeEE 8
3 Diaan73 7
Soemp gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hulde!!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
De overall Number One in het klassement van de AKQ tot en met deeltje 2000 is.....
[ afbeelding ]
Yankee
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:46 schreef mr_anonimous het volgende:
De overall Number One in het klassement van de AKQ tot en met deeltje 2000 is.....
[ afbeelding ]
Yankee
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Zo, Ice Tea is op, pass die whisky maar door...
Ik hou me nog even in, de bitterballen zijn toch nog te heet...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:45 schreef Soempie het volgende:
IEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Was dit de laatste award? Want voor er over wordt gegaan op de bitterballen (mept op MM z'n vingers!) wil ik nog een speech houden natuurlijk!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
En dan nu voor ons masterpiece!
De uitverkiezing van meeste algemene kennis door uw medespelers!
Asmodian Award gaat dit jaar naar onze altijd en immer sympathieke.....
1Tomtomaat 17
2 Yankee 10
3 ScottTracy 5
[ afbeelding ]
Tommie gefeliciteerd jongen!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef Soempie het volgende:
Ik wil natuurlijk alle mensen hartelijk bedanken voor de stemmen.![]()
En na al deze prachtige awards heb ik nog een verrassing!
Hoezee!!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
1Tomtomaat 17
2 Yankee 10
3 ScottTracy 5
[ afbeelding ]
Die verlies ik graag van tomaat! Absoluut de terechte winnaarquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:49 schreef mr_anonimous het volgende:
1Tomtomaat 17
2 Yankee 10
3 ScottTracy 5
[ afbeelding ]
Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in...quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Dames en heren dank u wel voor het mogelijk maken van deze mooie awardsceremonie! Zonder jullie stemmen was het niet gelukt! Verder nogmaals een applaus voor onze award designer MadMaster en ook voor de extra teller Cobra4! Dank u en tot volgend jaar!
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in...
Sorry Soemp, ik liet me even gaan in dit heugelijke moment...
ik zit er klaar voor...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:50 schreef Soempie het volgende:
Ik wil natuurlijk alle mensen hartelijk bedanken voor de stemmen.![]()
En na al deze prachtige awards heb ik nog een verrassing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |