quote:
Een staande ovatie van de hele Royal Albert Hall tot nu toe als dank voor je Awards!quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een staande ovatie van de hele Royal Albert Hall tot nu toe als dank voor je Awards!
In MUZ Trivia sta ik, tot mijn eigen verbazing, momenteel nog 5e...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:39 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
De muzikale kennis is aan je voorbij gegaan.
Rapapa, rapapa...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Selena Gomez Award werd een enorme girlfight tussen vier lieve dames......
[ afbeelding ]
Het kostte enorme moeite om deze dames uit elkaar te houden....
[ afbeelding ]
En het katten en bitchen gaat nog steeds door.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:49 schreef Soempie het volgende:
Tanjaa en PS!![]()
![]()
Ze zijn er niet, dus ik neem de prijzen wel namens de dames aan.
Jij had de Selena Gomez Award willen winnen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!!
Desnoods...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Jij had de Selena Gomez Award willen winnen?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:50 schreef MadMaster het volgende:
Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestoken kaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestoken kaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestoken kaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestoken kaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestoken kaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!! Boehhh!!! Omkoperij!!! Zwendel!!! Corruptie!!! Doorgestokenkaart!!! Ik wil een advocaat!!! Bedrog!!!
Volgende week een live bitch fight in de SC om de definitieve winnares bekend te maken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar nadat het gekrijs was opgehouden en de uitgetrokken haren weer waren opgeveegd hadden we twee winnaressen!
1Tanjaa 6 Puntenslijpsel 6
2 Soempie 5
3 B.ertha 3
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd PS en Tanjaa!![]()
quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgende week een live bitch fight in de SC om de definitieve winnares bekend te maken.
Speech Speech Speech!quote:
Ik kreeg de keuze of MadMaster wint een award of je moet een glas advocaat opdrinken......quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh, ik stel die prijs gewoon beschikbaar aan PhysicsRules.
Ere wie ere toekomt...
Dan zeg ik: PR gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neuh, ik stel die prijs gewoon beschikbaar aan PhysicsRules.
Ere wie ere toekomt...
Dat zijn ernstige bedreigingen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kreeg de keuze of MadMaster wint een award of je moet een glas advocaat opdrinken......
Ja, alleen jammer dat we die categorie niet hebben...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat zijn ernstige bedreigingen.![]()
MM verdient de meest creatieve user award.
Wij zijn straks wel guests of honor op de afterparty!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat we die categorie niet hebben...
Speciaal voor MM:quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat we die categorie niet hebben...
Dat zeggen we allemaal volgend jaar inderdaad!quote:
Ah, 4 consumptiebonnen i.p.v. 2...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wij zijn straks wel guests of honor op de afterparty!
De winnaars betalen voor ons!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, 4 consumptiebonnen i.p.v. 2...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |