quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Soempie kruipt nu vast in een taart...
Ongeduld!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Tijd voor de afterparty! Bar is open!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Soempie het volgende:
Ik wil graag nog twee awards uitreiken aan twee heel toffe heren.Ze hebben veel tijd en energie gestoken in deze hele verkiezing en er iets heel moois van gemaakt. Petje af!
![]()
Allereerst een award voor een groot organisatietalent. Hij heeft ervoor gezorgd dat de awards niet in de kast bleven staan dit jaar en wist AKQers enthousiast te maken voor de verkiezing. Mensen een groot applaus voor mr_anonimous!![]()
[ afbeelding ]
En waar zouden de AKQ-awards zijn zonder ons photoshoptalent? Hij heeft ontzettend mooie en gave awards in elkaar geknutseld en de CREABEA-Award dik verdiend! MM kom maar naar voren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloemen voor de heren!
En nu is het tijd voor de afterparty! De bar is geopend.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef mr_anonimous het volgende:
Tijd voor de afterparty! Bar is open!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme Soemp, ik word er helemaal emosioneel er van...quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Soempie het volgende:
Ik wil graag nog twee awards uitreiken aan twee heel toffe heren.Ze hebben veel tijd en energie gestoken in deze hele verkiezing en er iets heel moois van gemaakt. Petje af!
![]()
Allereerst een award voor een groot organisatietalent. Hij heeft ervoor gezorgd dat de awards niet in de kast bleven staan dit jaar en wist AKQers enthousiast te maken voor de verkiezing. Mensen een groot applaus voor mr_anonimous!![]()
[ afbeelding ]
En waar zouden de AKQ-awards zijn zonder ons photoshoptalent? Hij heeft ontzettend mooie en gave awards in elkaar geknutseld en de CREABEA-Award dik verdiend! MM kom maar naar voren!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloemen voor de heren!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in, daar moet een piemel in...
Sorry Soemp, ik liet me even gaan in dit heugelijke moment...
Dank je wel Soemp!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:57 schreef Soempie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bloemen voor de heren!
[ afbeelding ]
Dank je wel.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
We gaan zo hard feesten dat ze 3 subfora's verder nog last van ons hebben dames en heren!
Geen nood ik heb even wat maatjes gevraag op te letten.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus sport en voetbal gaan last van ons krijgen!? Ik hoop het niet. Dan krijgen we al die hooligans hier.
Ik denk dat het gelukt is! MMquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu voor alle winnaars/winnaressen: Het UI wissel momentje!!!!
Done.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:12 schreef MadMaster het volgende:
En dan nu voor alle winnaars/winnaressen: Het UI wissel momentje!!!!
Weltrusten Soempie.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef Soempie het volgende:
Mensen, het was een lange avond. Voor ik dronken word ga ik de afterparty verlaten.![]()
Slaap lekker zo!
Dit is het ei-heinde, dat doet de deur dicht,quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:15 schreef Soempie het volgende:
Mensen, het was een lange avond. Voor ik dronken word ga ik de afterparty verlaten.![]()
Slaap lekker zo!
Eigenlijk zou ik best graag zien dat dat programma weer op de tv zou komen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is het ei-heinde, dat doet de deur dicht,
Er zijn geen woorden voor, ja dat is tra-la-la-lalala-laaa,
la-la-la-lala-la-la-laaahhhhh....
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik best graag zien dat dat programma weer op de tv zou komen.
Ik zal niet verklappen wie hem gemaakt heeft....quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Dank Soempie voor deze enorme mooie UI die ik van je heb mogen ontvangen!!!
Wiebel? Kun je mijn UI zo maken dat ook mijn C4 UI er in te zien is? Thx.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal niet verklappen wie hem gemaakt heeft....
In GC zit een icons klaar terwijl u wacht topic.....quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef Yankee het volgende:
Hoe regel ik zo'n mooi combo van m'n oude icon met de gewonnen awards?
ah meer mensen met die vraag![]()
Zeker weten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
Cobra ga je straks nog mee stappen met Kyra en Soumia?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PM me even, dan maak ik dat binnenkort in orde a la die van Soempie...quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:23 schreef Yankee het volgende:
Hoe regel ik zo'n mooi combo van m'n oude icon met de gewonnen awards?
ah meer mensen met die vraag![]()
Ah gezellig!quote:
Thanx!quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PM me even, dan maak ik dat binnenkort in orde a la die van Soempie...
Moeten we knokken over wie met wie gaat?quote:
Excuses voor de banaanvraagquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
In GC zit een icons klaar terwijl u wacht topic.....
Ik heb het al even in dat door mr_a genoemde topic gevraagd, bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
PM me even, dan maak ik dat binnenkort in orde a la die van Soempie...
Wie heb jij op het oog dan?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moeten we knokken over wie met wie gaat?
Kyra.quote:
Geen banaanvraag. Ik had die link eigenlijk wel moeten posten.quote:
Is goed. Ik val toch op 'kassameisjes'.quote:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is goed. Ik val toch op 'kassameisjes'.
En ik dacht, ik maak het even in orde...quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:34 schreef Yankee het volgende:
Ik heb het al even in dat door mr_a genoemde topic gevraagd, bedankt voor het aanbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |