Ja dat heb ik hier ook, dat is het probleemquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als je er echt zo mee zit heb ik nog wel wat werk voor je hoor
quote:
Dan gaat er toch ergens iets misquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat heb ik hier ook, dat is het probleem. Ik zie het eigenlijk zo, maandag om half 8 mag ik weer naar huis, en maandag om half 5 vertrek ik weer naar mijn werk!
Het heeft ook voordelen, ik heb een hele werkweek om bij te komen van het weekendquote:Op zondag 8 augustus 2010 10:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan gaat er toch ergens iets mis
Een paar topics geleden vroegen ze zich nog af hoe het met je is.quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:52 schreef Mikkie het volgende:
Een bijzonder goedemorgen allemaal!
Hoe is het hier?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een paar topics geleden vroegen ze zich nog af hoe het met je is.
Vers bloed? Waarquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Er is wel wat "vers" bloed aanwezig, maar het is inderdaad niet veel veranderd
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:26 schreef Bart het volgende:
De conclusie is dat er geen conclusie is aangezien je de tol niet ziet vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:55 schreef Bart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:03 schreef Bart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:10 schreef Bart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Dat kan eventueel ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]Daarom stond het ook in spoilertagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Meen je dat nou? Ik vind 'm erg duidelijk eigenlijkquote:Op zondag 8 augustus 2010 09:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Weer een zieltje erbij.
Maar het einde kan wat vaag zijn als je tijdens de film meer hebt lopen kletsen dan kijken, of het IQ van een kistje tomaten hebt.
quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nem, leek mij ook duidelijk het eind, maar het bleef knagen. Wat was jouw conclusie dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik ook, maar je hoort mensen wel eens praten als ze naar buiten lopenquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind 'm erg duidelijk eigenlijk
quote:Op zondag 8 augustus 2010 12:03 schreef Bart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Dan hangt 'ie scheefquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:13 schreef Bart het volgende:
En twee weken in de WD40 heeft mijn vastgeroeste scharnier weer los gemaakt. Net met veel moeite de pin eruit kunnen krijgen, alles goed doorgesmeerd en hij draait weer als een zonnetje
. Gelijk maar even het slot bijgevijld en gesmeerd, die deur loopt nu zo soepel, als ik er naar kijk valt ie al dicht
.
Nee hoor, want als ie dicht zit en ik kijk ernaar, dan gaat ie weer openquote:
Ik zie het ja, maar met meeste oude bloed is ook gebleven zie ikquote:Op zondag 8 augustus 2010 11:23 schreef iamredleader het volgende:
Er is wel wat "vers" bloed aanwezig, maar het is inderdaad niet veel veranderd
Over het einde van Inception.quote:
Oh dat, dat was toch geen discussie, ik was gewoon wat aan het filosoferen over de mogelijkhedenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Over het einde van Inception..
Niet de discussie tussen jou en Nem over scharnieren
Om wat voor scharnier ging het eigenlijk?quote:Op zondag 8 augustus 2010 14:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh dat, dat was toch geen discussie, ik was gewoon wat aan het filosoferen over de mogelijkheden.
Het onderste van de drie scharnieren van de buitendeur naar mijn balkonquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Om wat voor scharnier ging het eigenlijk?
Wat netjes mên. Ik zou geneigd om gewoon lomp hard aan die deur te sleuren om 'm los te krijgenquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Het onderste van de drie scharnieren van de buitendeur naar mijn balkon. Die zat echt helemaal vastgeroest, ik had hem losgehaald van de deur en het kozijn en ik kon hem niet eens meer bewegen. Twee weken in de WD40 gelegd met af en toe scharnieren met twee tangen, en nu doet ie het weer
.
Dat deden we ook al een paar maanden, en dan gaat ie door de kracht wel draaien hoor. Maar dat scharnier kraakte dan, niet normaal, dan hoorden ze drie appartementen verderop nogquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat netjes mên. Ik zou geneigd om gewoon lomp hard aan die deur te sleuren om 'm los te krijgen
Ah okee, dan begrijp ik het welquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat deden we ook al een paar maanden, en dan gaat ie door de kracht wel draaien hoor. Maar dat scharnier kraakte dan, niet normaal, dan hoorden ze drie appartementen verderop nog. Dus op een gegeven moment was ik het balkon aan het opknappen met een hardhouten vlonder, en toen heb ik dat scharnier er maar gelijk afgehaald.
Ruilen voor een tuin?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah okee, dan begrijp ik het wel. Beetje lullig als het zo hard piept en kraakt dat je er echt last van hebt. Een balkon is wel lekker trouwens zeg, zou ik ook wel willen.
Je mag mijn tuin best hebben. Alleen een voortuin met grind, worteldoek waar allemaal onkruid een meter hoog doorheen groeit en langs een drukke weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |