Ik zit op de loer. Beware.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar kom jij nou ineens weer vandaan?
De VI?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:47 schreef neen het volgende:
Ik moet maar een "knights who say neen" shirt. Hebben ze die wel? Maria ziet er goed uit hoor!
O, ook een foto van uniekhoorn. Ik zag niks zegmaar, make up technisch gezien. Ik heb er dan ook geen verstand van.
Wel al behoorlijk wAt gedaan vandaag, en als ik straks thuis ben ga ik zeker even in bad wat literatuur lezen.
Wat ben je toch mooi, ondanks die korstenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, dikke lul
Nou hier, een brood die ik ooit heb gebakken
[ afbeelding ]
Doei, doei fijne avond slankies!
Nee, Donald Duck. Ik ben een trouw abonnee. Vroeger dacht m'n moeder dat hè naast de winkelprijs een amboneesprijs had en dat ze dan wel korting zou krijgen omdat ze wel voor Ambonees door kan gaan, wat een verhaal als ik dat instuur word ik zeker brief van de week.quote:
Damn, soms wilde ik dat ik jonger was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:55 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, Donald Duck. Ik ben een trouw abonnee. Vroeger dacht m'n moeder dat hè naast de winkelprijs een amboneesprijs had en dat ze dan wel korting zou krijgen omdat ze wel voor Ambonees door kan gaan, wat een verhaal als ik dat instuur word ik zeker brief van de week.
Whehe, ik heb ook nog bramen over. Heb dus yoghurt gemaakt en wil van de week een keer ijs ermee makenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi slankies!
Wat een romantisch dagje heb ik vandaag!
Heb lekkere pasta gekookt en we gaan straks naar de film (inception, what else) en vanmiddag hebben webramen geplukt
morgen ga ik er een taart mee maken, maar we hebben echt veel! Wat kan er meer mee? Jam, saus?
Knap dat je dat kunt, ik zou echt niet weten hoe dat moet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:23 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een stoel die ik van Marktplaats heb gehaald opnieuw gestoffeerd. En het lukte nog aardig ook!Wel met een fleecedekentje gedaan
Want het was een experiment. En nu vind ik het zonde dat ik niet meteen goede kwaliteit stof heb gebruikt. Ben benieuwd hoe lang m'n fleecedekentje het houdt als stoelstof.
Vandaag slecht gegeten, ontbijt én lunch overgeslagenDiner was Mexicaanse wraps (met guacemole, maar zonder kaas en met extra mager gehakt), daarna een stukje chocola en net twee amandelkoekjes. Maar vergeleken met een gemiddelde weekenddag valt dit eigenlijk nog best mee!
Ja ik neem zo misschien nog een bruin broodje met tonijnsaladequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Knap dat je dat kunt, ik zou echt niet weten hoe dat moet.
Heb je wel genoeg gegeten dan? Gaat het weer wat beter dan van de week?
Ik vind het echt knap dat je dat onder ogen ziet terwijl je gevoel nog iets anders wil. Het lijkt me heel moeilijk om dan afstand te nemen, ook al weet je dat dat beter is. Ik hoop voor je dat het makkelijker wordt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik neem zo misschien nog een bruin broodje met tonijnsalade
En het gaat wel oké hoor, lief dat je het vraagt! Er is altijd zo'n sluimerend "ik mis 'm zo"-gevoel op de achtergrond, maar ik weet 100% zeker dat het beter is dat we niet meer samen zijn. Dat moet ik gewoon voor ogen houden.
Het zou ook gemeen tegenover hem zijn om er toch mee door te gaan. Ik hou mezelf voor dat het beter is om nu te stoppen, dan later als het nóg meer verdriet doet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het echt knap dat je dat onder ogen ziet terwijl je gevoel nog iets anders wil. Het lijkt me heel moeilijk om dan afstand te nemen, ook al weet je dat dat beter is. Ik hoop voor je dat het makkelijker wordt.
Daar heb je waarschijnlijk gelijk in ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Het zou ook gemeen tegenover hem zijn om er toch mee door te gaan. Ik hou mezelf voor dat het beter is om nu te stoppen, dan later als het nóg meer verdriet doet.
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huilend buiten staan, omgeven door brandweerwagens, is niet helemaal hoe ik mijn zondagochtend voor me zag.
Waaat?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huilend buiten staan, omgeven door brandweerwagens, is niet helemaal hoe ik mijn zondagochtend voor me zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door neen op 08-08-2010 11:52:48 ]het lijkt niet wat het is
Nee, ik heb wat keelpijn, maar ik weet niet of ik die al had of niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:21 schreef Merel het volgende:
Oh gelukkig maar DaD! Ook geen problemen doordat je door de rook heen moest?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen schade en ben verder op wat trillerigheid na helemaal ok..
Ik was doodsbang.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
Wat zal jij geschrokken zijn!! Had je niet dat je door de adrenaline niet echt bang was? En heeft je huisje ook geen rookschade?
Pardon?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was doodsbang.. Vooral omdat ik aldoor de aanwezigheid van die brandtrap direct voor m'n deur als heel geruststellend heb ervaren, maar als er dus direct daaronder brand is, dan heb je er geen fuck aan. Ik geloof wel dat ik op het moment zelf vrij koelbloedig was, maar toen ik eenmaal veilig buiten stond kwamen de tranen van schrik wel even. Ik was de enige die moest huilen denk ik.
. Mietje.
En ik heb ook geen rookschade. Zolang ik de voordeur dichthoud ruik ik ook niks..
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ik mij helemaal opgemaakt, doe ik niet zo vaak maar had er zin in, toch even leuk erop uit, zegt ie: Wil je een andere man versieren ofzo??
i.p.v. wat zie je er leuk uit... pfff
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:54 schreef uniekhoorn het volgende:
veel vreten en veel bier, berenburg enz.. En toch sjans... Trusgen
Nee precies, dat bedoel ik. dat je door de adrenaline adequaat kan reageren op het moment en pas daarna, als de adrenaline wegvloeit je de trillers in je benen krijgt en moet huilen. En da's heus niet miet-like, want vrij logisch lijkt me.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was doodsbang.. Vooral omdat ik aldoor de aanwezigheid van die brandtrap direct voor m'n deur als heel geruststellend heb ervaren, maar als er dus direct daaronder brand is, dan heb je er geen fuck aan. Ik geloof wel dat ik op het moment zelf vrij koelbloedig was, maar toen ik eenmaal veilig buiten stond kwamen de tranen van schrik wel even. Ik was de enige die moest huilen denk ik.
. Mietje.
En ik heb ook geen rookschade. Zolang ik de voordeur dichthoud ruik ik ook niks..
Ik dacht precies hetzelfde neenquote:
Vecht-vlucht reactie, alle belangrijke dingen werken en pas later bedenk je allerlei 'nutteloze' dingen. Als je een tijger ziet ren je meteen weg, als je uitvoerig nadenkt wat de beste verstopplek is, ben je opgevreten voor je de beslissing hebt genomen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee precies, dat bedoel ik. dat je door de adrenaline adequaat kan reageren op het moment en pas daarna, als de adrenaline wegvloeit je de trillers in je benen krijgt en moet huilen. En da's heus niet miet-like, want vrij logisch lijkt me.
I know. Ik heb een keer de auto tegen de vangrail geparkeerd omdat ik veul te hard een bocht in ging en in de slip raakte. Die seconde max. dat dat duurde leken heel langzaam te gaan, ik was totaal niet bang, superalert en wist zelfs de auto weer op de weg te manouvreren binnen no time. Maar daarna moest ik hem toch even aan de kant zetten, wegens overmatig trillen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Vecht-vlucht reactie, alle belangrijke dingen werken en pas later bedenk je allerlei 'nutteloze' dingen. Als je een tijger ziet ren je meteen weg, als je uitvoerig nadenkt wat de beste verstopplek is, ben je opgevreten voor je de beslissing hebt genomen.
Me too! Ik heb niet eens een brandtrap... Als er bij ons beneden brand uitbreekt zit ik gewoon vast in mijn flat. Kan dan alleen de balkons nog op, en mocht er brand zijn in mijn keuken, dan alleen het achterbalkon, waar geen ladder/brandweerwagen kan komen (kan dan wel naar de buren klimmen en dan via hen door de voordeur naar buiten ofzo).quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Pardon?Heul niet een mietje! Ik krijg van je verhaal alleen al de rillingen
Oh, dat is een andere, maar daar staat 'ie ook op ja. En op deze sta ik zelf blijkbaar ook.quote:
Ja dat dacht ik al te zien jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat is een andere, maar daar staat 'ie ook op ja. En op deze sta ik zelf blijkbaar ook.
Brief van de deurwaarder. Maar echt, ik kan hier gewoon zo boos om worden, iemand is gewoon te lui om iets even af te vinken en het kost mij extra tijd en geldquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:04 schreef Merel het volgende:
Een deurwaarder aan je deur echt? Of gewoon een brief van de deurwaarder? Dat vind ik nogal een verschil.
Vimeo.com het is als youtube maar dan hoge kwaliteit en mooiere filmpjesquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:59 schreef josja het volgende:
Ewelina, morgenochtend direct even bellen en het verhaal nog een keer uitleggen? En wat zijn vimeo filmpjes?
IJzer! Dus XM, het is tijd voor een lekker biefstukje met gebakken aardappeltjes en broccoli met pijnboompitjes!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen
XM, gescheurde mondhoeken... je eet bijna geen groente en fruit dus dat zal wel vitmainegebrek zijn, anders toch maar multivitaminen slikken.
Euh, ik eet (bijna) elke dag een stuk fruit... Groente wel iets minder idd. Zal even weer wat pillen gaan slikken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen
XM, gescheurde mondhoeken... je eet bijna geen groente en fruit dus dat zal wel vitmainegebrek zijn, anders toch maar multivitaminen slikken.
Dat is italiaans.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Change of plans, we gaan naar de Griek, arrividerci![]()
Kale erectiequote:Op zondag 8 augustus 2010 18:57 schreef Viking84 het volgende:
Kali orexi, Maria(en dat is wel Grieks
)
Ja, een kop koffie net. Geen alcohol!quote:
Euh ja..quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:03 schreef neen het volgende:
Kun jij zo snel typen en reageren op je telefoon
Do not likez.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:07 schreef neen het volgende:
Lolz, Ajax is ook een Griek of niet.
Ajax![]()
![]()
FC Groningen_O _
Leuk liedje![]()
O, I Sorry maar te lui om een plaatje met en zielige kat/hond te zoekenquote:
Ik doe anders wel gewoon gek joh, ik doe gewoon meequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanaf morgen ga ik ook weer normaal doen. Vreet me helemaal klem aan allerlei ongezonde meuk. Klaar mee.
Als je een echte Nederlander bent dan vind je het daarna wel lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had in Londen zulke slechte risotto met kabeljauw dat ik er niet voor hoefde te betalen..
Juist! jezelf helemaal klem eten met gezonde dingen!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanaf morgen ga ik ook weer normaal doen. Vreet me helemaal klem aan allerlei ongezonde meuk. Klaar mee.
Nou ik begin sowieso met eentje, twee kan ik nu nog niet betalen en daar is ook helemaal geen ruimte voorquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Trusten Uniekzels!
Leuke dingetjes Coco! Vooral die laatste topKyoot!
Konijntjes!Twee konijntjes, Chico?
Of één en later twee?
Een hamster danquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou ik begin sowieso met eentje, twee kan ik nu nog niet betalen en daar is ook helemaal geen ruimte voor. Een hok wordt al centimeterwerk om dat ergens kwijt te kunnen.
Geloof me, dat beest wil je NIET in dezelfde ruimte hebben staan waar jij slaapt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:42 schreef neen het volgende:
[..]
Een hamster dandat scheelt ruimte
Konijnen kun je uitlaten, dat heb ik wel eens gezien.
Ja maar zijn die hokken niet schreeuwend duur?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je hebt ook twee-verdiepingen-hokken he!Zo één wil ik er misschien voor als Tamina een vriendje krijgt
![]()
Konijn is wel leuker dan hamsters, imo. Ik heb momenteel beide en nijn is meer aanhankelijkHamsters mind their own business
(althans, de mijne). En Tamina hopt ook door het huis idd, vooral op de bank en in de tuin
In de tuin met tuigje.
quote:
wel als je dan niet meer boterhammen en normaal eten gaat eten, want dan blijven er heel erg weinig kcal over...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal m'n best doen. Maar minder snoep en snaai kan echt geen kwaad.
Alle hokken zijn vrij prijzig, en als je overdag niet thuis bent en ze dus niet los kan lopen moeten ze wel redelijk wat ruimte hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar zijn die hokken niet schreeuwend duur?Jouw nijn is wel echt schattig trouwens
.
@neen: nah, liever een konijn. Hamsters maken herrie 's nachts en die krijg ik het nooit afgeleerd dat mijn computerkabel géén lekker hapje is. Konijnen uitlaten heb ik vroeger ook nog wel eens gedaan.
Beterschaap, mademoiselle!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben echt doodmoe, en ik heb keelpijn.... was vandaag bij tante met broertje en t was een lange reis, en ben stiekem al een paar dagen niet zo fit... en beuh...
thanksquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:kwak. Kruip lekker op de bank met een zacht dekentje.
Nee, dit wordt het wel. De andere heet Claartje en dit is een blaarkopje, dus het is niet anders.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Blaartje!Heet ze ook echt zo? Of ga je nog een andere naam verzinnen?
![]()
Oh rijm, awesome! Claartje en Blaartje klinkt lief samenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dit wordt het wel. De andere heet Claartje en dit is een blaarkopje, dus het is niet anders.
We waren vanmorgen idd binnen 45 minuten weer thuisquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef neen het volgende:
Als ik een hond was en uitgelaten zou worden door een vrouw zou ik haar lekker de richting laten kiezen, want met een vrouwelijk richtingsgevoel heb je een heerlijk lange wandeling voor de boeg.
Nou, welterusten jullie he. Ik ga morgen m'n kamertje een beetje proberen te veranderen enzo
Da's dus minder dan de 2 stuks fruit en 200 gram groente die het voedingscentrum aanbeveelt... (Niet dat je de enige bent, 95% van de bevolking haalt het niet)quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Euh, ik eet (bijna) elke dag een stuk fruit... Groente wel iets minder idd. Zal even weer wat pillen gaan slikken.
Biefstuk lust ik echt niet, maar er is vast wel iets anders te bedenken!
Kan ik die dan het beste 's ochtends of 's avonds innemen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's dus minder dan de 2 stuks fruit en 200 gram groente die het voedingscentrum aanbeveelt... (Niet dat je de enige bent, 95% van de bevolking haalt het niet)
Als je troep eet verbruik je meer vitamines dan wanneer je minder troep eet, een goede multi ernaast kan idd geen kwaad.
Ja! Had vanochtend alleen niet door dat het maandag was, vakantie..quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
PF! Waar kan ik je op PM'en? Kom je nog morgen? Vriendje is wel ook in mijn huisjedie denkt dat ik mn bed niet alleen kan monteren.
[..]
Ja maar zijn die hokken niet schreeuwend duur?Jouw nijn is wel echt schattig trouwens
.
@neen: nah, liever een konijn. Hamsters maken herrie 's nachts en die krijg ik het nooit afgeleerd dat mijn computerkabel géén lekker hapje is. Konijnen uitlaten heb ik vroeger ook nog wel eens gedaan.
O, tja dan moet je maar een uitzondering maken he.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! Alleen staat er alweer taart beneden
Oh, wat leuk. een konijntje <3 <3quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou ik begin sowieso met eentje, twee kan ik nu nog niet betalen en daar is ook helemaal geen ruimte voor. Een hok wordt al centimeterwerk om dat ergens kwijt te kunnen.
Thxquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuke dingetjes Coco! Vooral die laatste topKyoot!
Nee, ik neem niks.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef neen het volgende:
[..]
O, tja dan moet je maar een uitzondering maken he.
Maar ik denk het niet.
Oh, waarschijnlijk lees je dit niet meer op tijd, maar hele fijne vakantie, geniet ervan!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef AKnynke het volgende:
terug van het eiland...Morgenvroeg op vakantie! Tot over 2 weken, slankies!
Hadden geen fruit meer in huis. Vanavond boodschappen doen en dan flink fruit inslaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:45 schreef neen het volgende:
[..]
Neem wel iets, maar dan iets gezonds? Dat extra stukje fruit ofzo?
's Ochtends, 's middags en 's avondsquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan ik die dan het beste 's ochtends of 's avonds innemen?
Wut?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb over XM en Duvel gedroomd al heb ik geen idee hoe hij eruit ziet
Ik ben het meeste al weer kwijt want er gebeurde heel veel dus het is een brij. Maar ik was bij jullie in huis, tenminste, het was het huis van mijn oom en tante maar nu was dat dan van jullie. En ik logeerde daar dan. Er was nog iets met een reep chocola en jij moest naar je werk. Das het enige dat ik me kan herinneren. Duvel was er wel en ik kon hem ook zien maar weet niet hoe ik me hem voorsteldequote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:49 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ben het meeste al weer kwijt want er gebeurde heel veel dus het is een brij. Maar ik was bij jullie in huis, tenminste, het was het huis van mijn oom en tante maar nu was dat dan van jullie. En ik logeerde daar dan. Er was nog iets met een reep chocola en jij moest naar je werk. Das het enige dat ik me kan herinneren. Duvel was er wel en ik kon hem ook zien maar weet niet hoe ik me hem voorstelde
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerels ook weer he!!
*denkt terug aan het huis van haar ex...quote:Opvallend is dat veel hoogopgeleide mannen het niet zo nauw nemen met hygiëne.
Nou, dat lukt mij ook hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En er ook een úúr over doen om je boodschappen ff op te ruimen![]()
. Hoe krijg je het voor mekaar!
Ik denk dat ze even de stad in gaan na het boodschappen doen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En er ook een úúr over doen om je boodschappen ff op te ruimen![]()
. Hoe krijg je het voor mekaar!
Goed voor de weerstand!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even de stad in gaan na het boodschappen doen..
Same here, bah!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[..]
*denkt terug aan het huis van haar ex...
Het grappige was dan wel weer dat hij bij mij heel netjes en opgeruimd was, netter dan ik en hij wilde dat ik heel veel zou opruimenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Same here, bah!
En dan bij mij thuis ook alles smerig maken en niet opruimen. Maar het was sowieso een sukkel
Duh uiteraard wil ik haar bekijkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Blaartje!Heet ze ook echt zo? Of ga je nog een andere naam verzinnen?
![]()
[..]
Alle hokken zijn vrij prijzig, en als je overdag niet thuis bent en ze dus niet los kan lopen moeten ze wel redelijk wat ruimte hebbenPlastic binnenhokken zijn wel stukken minder duur dan buitenhokken!
En grazie!
Als je haar een keer wilt bekijken moet je maar gillen
Which reminds me, we zouden nog es B&Ben
Nijntjes kunnen trouwens ook wel herrie maken, Tamina stuitert soms van traliewand naar traliewand (en dan heeft ze nog best de ruimte) of ze gaat met dingen smijten of zo, of keutels strooien als ze de kolder in d'r kop heeft
Het is dus wel aan te raden om óf eraan te wennen dat je dingen hoort 's nachts, óf hem/haar een stukje bij je bed weg te zetten
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:55 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ja! Had vanochtend alleen niet door dat het maandag was, vakantie..
Hema is meestal wel prima, kruidvat meestal rukquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:32 schreef neen het volgende:
Ik had gedroomd dat m'n kamer niet zo'n teringzooi was omdat m'n vader me er zo heenbrengt want hij moet daar toch ergens in de buurt zijn. Maar het is een teringzooi want destijds moesten we het pand snel verlaten
Oh, misschien weet jij dit Chicolate? Maakt het wat uit waar ik foto's laat afdrukken? Is er een heeeel goed, of een heeeel slecht ofzo?
Wat vervelend...quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
hoi. keelpijn nog steeds en nieuw is stijve nek! die was bijna over maar is back with a vengeance.
ik begraaf me vandaag even in huis, met de gordijnen dicht, denk ik. toedels.
*denkt aan de studentenkamer van haar vriend...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[..]
*denkt terug aan het huis van haar ex...
Oke prima, ga ik gewoon lekker bij de Hema wat af laten drukken. Is nog dichterbij ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef Chicolate het volgende:
Hema is meestal wel prima, kruidvat meestal ruk. Vind ik dan. Want kruidvat kan opeens heeeel erg lang erover doen. Verder maakt het niet zoveel uit. Er zijn wel pro websites om te laten afdrukken, maar dat is alleen leuk als je exposities doet of zelf aan de kleuren hebt lopen rommelen.
SPOILER: studiegeklaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sts op 09-08-2010 14:25:42 ]
Hoezo? niet dat ik weet wat dat is ofzo maar goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Het enige waarmee je nooit naar Hema moet gaan zijn foto's die via iPhoto op je pc zijn gezet, dat wordt echt héél lelijk!!!
Wat krijg je eigenlijk extra als je betaalt? Of is het meer een kwestie van doneren? Ik kon het zo snel niet vinden op de site.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
NoujazegLast.fm stuurt me een mailtje dat mijn inschrijving is verlopen!!
Ik betáál er voor!!
Volgens mij dan gebruik maken van last.fm radio ofzoiets, met artiesten die aansluiten bij je eigen smaak.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Sts het volgende:
[..]
Wat krijg je eigenlijk extra als je betaalt? Of is het meer een kwestie van doneren? Ik kon het zo snel niet vinden op de site.
Gezonde geest in een gezond lichaam. Groente erin stouwen, zo nu en dan een rondje lopen, zon vangen en kijken of er een smile op je hoofd komt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef neen het volgende:ik heb dus van die muziek opstaan waar je niet zo vrolijk van wordt
nu vind ik mezelf zielig maar moet ik me niet zo aanstellen
En nu ga ik een vrolijk cd'tje opzetten
Whøt!?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb over XM en Duvel gedroomd al heb ik geen idee hoe hij eruit ziet
Hier staat nu iets over bosbranden in Moskou!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerels ook weer he!!
Ja, dat klopt zeker. Maar iedere keer kom ik wel weer met een smoesje om er vanaf te stappen echt geen ruggegraat jeweets.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Gezonde geest in een gezond lichaam. Groente erin stouwen, zo nu en dan een rondje lopen, zon vangen en kijken of er een smile op je hoofd komt.
Toen ik keek iets over campings, nu iets over pakistanquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hier staat nu iets over bosbranden in Moskou!
Nu over rioolbelasting.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef neen het volgende:
Toen ik keek iets over campings, nu iets over pakistan
Da's de pest, juist als het lekker gaat lukt het makkelijker om de goede lijn vast te houden.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:29 schreef neen het volgende:
[..]
Ja, dat klopt zeker. Maar iedere keer kom ik wel weer met een smoesje om er vanaf te stappen echt geen ruggegraat jeweets.
En inmiddels over de brand in Rotterdam.quote:Toen ik keek iets over campings, nu iets over pakistan
ik was voor totaalpakket incl. bellen (bij zigg) minder geld kwijt dat los kabeltv en los internet... heb alleen toen pakket van 10 euro per maand meer genomen, omdat je daar tien keer zo snel internet bij had... plus wilde kabel bij ziggo want wil gewoon BBC ontvangen... én ik vind digitaal heel relaxed en fijn.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:05 schreef Syrena het volgende:
Zucht. Ik wil alleen maar internet en TV, geen digitale meuk en ik wil niet bellenIk blijf voorlopig maar bij Ziggo dan
al wordt mijn snelheid binnenkort wel opgehoogd. Naar 5 Mbit
(en dat van mijn ouders zo te lezen naar 80 Mbit en 120 in het najaar
).
Ja, kan ook...quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:56 schreef sigme het volgende:
KI, kalven, beetje melken, kalf opeten, Klaartje&Blaartje houden. Da capo al fine.
Oh, dat duurt nog drie jaar, over twee jaar kunnen ze op z'n vroegst een klaf hebben, en dat kalf moet eerst groot. Vraag het tegen die tijd nog eens, dan mag je vast wel wat komen halen. Mooi endje wandelenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, kan ook...
Als je het kalf laat slachten, eet je dan ook lever en tong?? Zoniet dan wil ik dat dan wel van je overkopen.
I know maar dan zijn we toch nog steeds BFF?quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, dat duurt nog drie jaar, over twee jaar kunnen ze op z'n vroegst een klaf hebben, en dat kalf moet eerst groot. Vraag het tegen die tijd nog eens, dan mag je vast wel wat komen halen. Mooi endje wandelen.
Tegen die tijd durven we het misschien wel aan, elkaar echt ontmoetenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
I know maar dan zijn we toch nog steeds BFF?
Ja maar in zo'n lijn komen is me toch een partij lastig. Ik zit nu wel allemaal dingen gewoon in te plannen zodat ik me er enigszins op kan voorbereiden ofzo, maar dat heeft blijkbaar ook geen zin want alles loopt toch nooit volgens planning.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's de pest, juist als het lekker gaat lukt het makkelijker om de goede lijn vast te houden.
[..]
En inmiddels over de brand in Rotterdam.
probleem is dat ik niet trots ben en alleen maar moe en chagerijnig, moe van het vechten en van het ziekig/niet lekker zijn, en chagerijnig van het feit dat ik niet toegeef aan mn vreet-impuls.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Haha, zal dan wel moeten he?
Kwak, wat nou buh?? Wees verdorie eens trots op jezelf, dat doe je maar weer goed.
Draai het nou eens om, niet vreten en daarna ook niet schuldig maar wel goed eten en daar trots op zijn, veel beter gevoel
Een vaatwasserquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:20 schreef motorbloempje het volgende:
Nederland-vind-post![]()
nog enkele tientallen km's tot huis, eigen bed en vaatwasser
Jezelf erin luizen. Dag van te voren sleutel onder de mat, sportschoenen naase je bed, gaan slapen in je trainingspak, briefje op de wekker dat je naar buiten moet en dan jezelf buitensluiten, rondje lopen, sleutel onder de mat vandaan vissen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:19 schreef neen het volgende:
[..]
Ja maar in zo'n lijn komen is me toch een partij lastig. Ik zit nu wel allemaal dingen gewoon in te plannen zodat ik me er enigszins op kan voorbereiden ofzo, maar dat heeft blijkbaar ook geen zin want alles loopt toch nooit volgens planning.
Ik heb een mobiel abbo van 7.95. 250 belminuten en 75 sms en dat krijg ik nooit op per maand (het is nu zelfs standaard 500 minuten en 150 smsquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:57 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik was voor totaalpakket incl. bellen (bij zigg) minder geld kwijt dat los kabeltv en los internet... heb alleen toen pakket van 10 euro per maand meer genomen, omdat je daar tien keer zo snel internet bij had... plus wilde kabel bij ziggo want wil gewoon BBC ontvangen... én ik vind digitaal heel relaxed en fijn.
ik bel nu lekker gratis met mn moeder!scheelt me wel op mn mobiele tel. kosten hoor...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb een mobiel abbo van 7.95. 250 belminuten en 75 sms en dat krijg ik nooit op per maand (het is nu zelfs standaard 500 minuten en 150 sms). Het goedkoopst voor mij is Ziggo kabel en het langzaamste Ziggo internetpakket. Als ik naar een ander wil overstappen wordt het ADSL en moet ik overal bijbetalen voor de telefoonlijn
(varieet van 5 euro tot 10 euro per maand extra erbij).
TV kijk ik niet heel veel, eigenlijk alleen teletekst en alle US comedy's die rond etenstijd erop zijn. En downloaden van mijn series doe ik op het werk, de verbinding is daar heel erg snel. Het is alleen dat Ziggo afgelopen zomer echt contstant uitval had zodra de temperatuur boven de 28 graden kwam![]()
Mijn ouders hebben bellen van Ziggo (draaaaamaaaaaaa eer dat eindelijk werkte en bleef werken) en ook digitale TV. Maar ik kijk bij hen dus alleen analoog, dat gekloot met die andere afstandsbdiening, teletekst die weer met een andere afstandsbediening moet(weet niet of dat standaard is, of weer iets van mijn vader. Hij heeft ook een surroundsound ding en echt een ENORME TV).
Naja, Ziggo it is voorlopigBen er ook te gierig voor
quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:15 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb mezelf vandaag wel twintig keer tegengehouden om naar de winkel te gaan en dingen te kopen om mn face te stuffen.
het is vermoeiend
maar ik heb niks gehaald en gewoon gegeten (crackers met pindakaas, boterhammetjes met kip, worteltjes en vanavond karbonade met aardappeltjes en salade...)
beuh....
Bokszak, stoom afblazen, onkruid wieden, schoonmaken?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:01 schreef kwakz0r het volgende:
ik kan wel GILLEN zo boos en chagerijnig voel ik me. gatverdegatver. t bubbelt in mn buik van de boosheid en ik weet mijn god niet op wat/wie
Whehe, ik moet bij het aanzetten van de TV nog analoog kiezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef kwakz0r het volgende:
[..]bellen ging bij mij meteen goed (telefoon inpluggen en gaan) maar ik had dan ook nog geen telefoon in huis.
ik kijk met 1 aftsandsbediening, van t digitale kastje, en daar zit ook een teletekst knop op ?? denk dat je vader t weer ingewikkelder heeft gemaakt dan t is.
analoog beeld is wel echt veel slechter, zeker op zo'n grote tv...
als t goed is springt de tv op t moment dat je t digitale kastje aanzet vanzelf op t externe kanaal en dan zou je gewoon makkelijk moeten kunnen zappen én teletekst enzo...
ik heb oiok gewoon de één-na-goedkoopste optie genomen hoordigitaal kostte niks extra...
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Bokszak, stoom afblazen, onkruid wieden, schoonmaken?
Er zitten een paar behoorlijke misbaksels bij, maar volgens mij zit het met de smaak wel goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, zijn ze uiteindelijk gelukt Maria?
Ik ga richting de sportschool, bis später
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
ik weet niet zo goed wat de situatie precies is, heb denk ik een paar dingen gemist, dus ik kan je niet zo goed raad geven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh![]()
Herpakkingsplan één (zo door), lijkt te mislukken, want daar voel ik me te slecht voor nu.
Iemand een idee voor plan twee?
Voel je je slecht omdat iemand dat zei, omdat doen wat je doet je niet goed afgaat of om andere reden?quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh![]()
Herpakkingsplan één (zo door), lijkt te mislukken, want daar voel ik me te slecht voor nu.
Iemand een idee voor plan twee?
Fijn dat je je best gedaan hebt op de keuringquote:
Ik doe het graagquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Fijn dat je je best gedaan hebt op de keuring.
Hoi PFjequote:
Die eerste twee, hangen sterk samen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Voel je je slecht omdat iemand dat zei, omdat doen wat je doet je niet goed afgaat of om andere reden?
Verder, wat kwak zegt. En maak een Plan. Dan heb je iets om in te bijten.
Als je echt advies wil kan je beter de situatie samenvatten. Met aanloop, probleem, alternatieven, wat je d'r zoal van vindt en waarom etc. Hier, of in een apart topic. Dan kunnen we meedenken en zaken belichten waar je misschien zelf niet aan gedacht hebt. Ik heb in elk geval heel weinig beeld bij het hoe en waarom, al heb ik denk ik alles wel gelezen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die eerste twee, hangen sterk samen.
En ik probeer maar te beginnen aan mn cv en als ik die heb brieven schrijven.
Snel de hoop opgeven is geen goede eigenschap, ik weet t
Dan ga ik morgen maar eens die supplementen scoren, wie weet helpt het wat mee. Voor of na het hardlopenquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Jezelf erin luizen. Dag van te voren sleutel onder de mat, sportschoenen naase je bed, gaan slapen in je trainingspak, briefje op de wekker dat je naar buiten moet en dan jezelf buitensluiten, rondje lopen, sleutel onder de mat vandaan vissen.
Wat bij mij heeft gewerkt is op een gegeven moment stug de dag beginnen met ontbijt plus wat supplementen (visolie voor de concentratie, magnesium voor vanalles en nog wat dingetjes). Opeens lukte vanalles wat ervoor niet lukte.
Of je schakelt vrienden in, samen is het makkelijker ergens aan te beginnen dan in je upje. Ik weet er alles van dat het lastgi is om te beginnen, heb er zelf ook vreselijk last van. Maar als je eenmaal op dreef bent, lukt het opeens een stuk makkelijker. Vicieuze cirkel enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sympathiekquote:en wat GB vraagt
Oh GB, ik heb geen duidelijke foto met lelijk cambuur promotie shirtheb je geluk
het lijkt niet wat het is
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:47 schreef Viking84 het volgende:
Dit is echt even te lief om niet te delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Als ik dàt nou eens kon, dan zou ik een heel eind zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je echt advies wil kan je beter de situatie samenvatten. Met aanloop, probleem, alternatieven, wat je d'r zoal van vindt en waarom etc. Hier, of in een apart topic. Dan kunnen we meedenken en zaken belichten waar je misschien zelf niet aan gedacht hebt. Ik heb in elk geval heel weinig beeld bij het hoe en waarom, al heb ik denk ik alles wel gelezen.
Oh, en kraak jezelf niet zo bij voorbaat af. Nergens voor nodig, voegt niks toe, doet je vast niet beter voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door MevrouwPuff op 09-08-2010 19:57:30 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder: moblo WB! Dat aangekomen valt vast wel mee. Ik dacht ook dat ik was aangekomen, maar heb nog steeds hetzelfde gewicht. Wel meer spekjes, dus minder spier.
En nu twijfel ik, zal ik nog gaan trainen vandaag of gun ik mezelf een avondje op de bank?
Daglijstje
o. weetabix met melk
t. nectarine
t. bakje worteltjes + bakje tomaatjes
l. geitenkaas + salade + 2 boterhammen met pindakaas
t. 3 snackkomkommers + 5 bokkenpootjes (mijn verslaving, nooit meer kopen)
d. sugarsnaps met bacon, zalm en tomaten-koriandersalade, gegarneerd met diverse soorten olijven
Afgezien van de bokkenpootjes helemaal niet ontevreden.Geen zorgen voor de dag van morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Eh, nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:20 schreef Ewelina het volgende:
Succes!
Ik denk dat jij mijn paper niet eens voor me kán schrijvenJe bent niet in het Chernobylmuseum geweest, of wel soms?
Het viel te proberenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Thanks!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef Phaidra het volgende:
Puff, hoever ben je met je studie nu dan? Al helemaal afgerond? Wat is/wordt de uiteindelijke beoordeling van deze stage? Zo negatief dat je niet verder kan of het invloed zal hebben op sollicitaties?
GB, solliciteren ís ook spannend! Wil je meer kwijt? Ben wel benieuwd. Alvast heel veel succes (mocht ik het tegen die tijd vergeten te zeggen)!!
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:21 schreef Phaidra het volgende:
Puff, hoever ben je met je studie nu dan? Al helemaal afgerond? Wat is/wordt de uiteindelijke beoordeling van deze stage? Zo negatief dat je niet verder kan of het invloed zal hebben op sollicitaties? En wat zeiden andere begeleiders? Ik neem aan dat je meerdere stages hebt gehad?
GB, solliciteren ís ook spannend! Wil je meer kwijt? Ben wel benieuwd. Ik zie het al
. Alvast heel veel succes (mocht ik het tegen die tijd vergeten te zeggen)!!
En bedankt héquote:
Klinkt wel goed! En bij sollicitaties is het altijd een beetje afwachten wie je voor je krijgt. Ik heb echt heel leuke gesprekken gehad, waar je niet echt meer het idee had dat je 'ondervraagd' werd, maar er echt een gesprek ontstond over inhoudelijk zaken. Klikte echt goed, maar helaas toch niets geworden. Terwijl het gesprek voor mijn huidige baan veel stroever verliep, het ging een heel andere kant op dan ik van tevoren had gedacht... Maar toch aangenomenquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks!Nou, de functie omschrijving is vrij magertjes, dus ik weet zelf ook nog niet zoveel. Ik ga er vanuit dat het een administratieve baan is die vrij eenvoudig op te pakken is. Ik schat in ieder geval dat ik het niveau wel prima aankan
Het is voor mij ook echt van belang dat ik gewoon wil leren. Ze maken gebruik van een systeem wat belangrijk is binnen mijn (toekomstige) vakgebied, dus dat wil ik graag onder de knie krijgen. Sowieso zit ik dan ook op een afdeling P&O, dus wie weet kan ik doorstromen
![]()
Ik vind het vooral zo spannend omdat solliciteren niet echt mijn sterkste kant is, daar moet ik nog echt aan werken/mee oefenen.
Ik ga het zo goed voorbereiden als ik kan en verder zien we wel. Maar toch spannend!quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Klinkt wel goed! En bij sollicitaties is het altijd een beetje afwachten wie je voor je krijgt. Ik heb echt heel leuke gesprekken gehad, waar je niet echt meer het idee had dat je 'ondervraagd' werd, maar er echt een gesprek ontstond over inhoudelijk zaken. Klikte echt goed, maar helaas toch niets geworden. Terwijl het gesprek voor mijn huidige baan veel stroever verliep, het ging een heel andere kant op dan ik van tevoren had gedacht... Maar toch aangenomen. Zo lastig om in te schatten. Het ligt natuurlijk ook nog aan je concurrentie.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Ik vond het enger om te gaan slapen dan ik had verwacht, ik schoot bij elk raar geluid in de stress.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:44 schreef Phaidra het volgende:
En Mootje, welcome back! Klinkt wel als een heerlijke vakantie.
DaD! Heb je een beetje kunnen slapen vannacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |