abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85042350
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ik denk dat ze even de stad in gaan na het boodschappen doen..
Goed voor de weerstand!

Mijn ex was overigens inderdaad echt bijna nooit ziek. :')
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85043420
Bah ik voel me jankerig. Nog een weekje!
pi_85043868
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[..]

*denkt terug aan het huis van haar ex... :X
Same here, bah!

En dan bij mij thuis ook alles smerig maken en niet opruimen. Maar het was sowieso een sukkel :+
pi_85044043
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Same here, bah!

En dan bij mij thuis ook alles smerig maken en niet opruimen. Maar het was sowieso een sukkel :+
Het grappige was dan wel weer dat hij bij mij heel netjes en opgeruimd was, netter dan ik en hij wilde dat ik heel veel zou opruimen :o

Daar heb ik overigens ook iets van gezegd: het is immers MIJN huis en hij zou die energie beter in zijn eigen woning kunnen stoppen. ):O
pi_85045320
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Blaartje! :P Heet ze ook echt zo? Of ga je nog een andere naam verzinnen? :Y)
[..]

Alle hokken zijn vrij prijzig, en als je overdag niet thuis bent en ze dus niet los kan lopen moeten ze wel redelijk wat ruimte hebben :P Plastic binnenhokken zijn wel stukken minder duur dan buitenhokken! :Y En grazie! O+ Als je haar een keer wilt bekijken moet je maar gillen :+ Which reminds me, we zouden nog es B&Ben :P

Nijntjes kunnen trouwens ook wel herrie maken, Tamina stuitert soms van traliewand naar traliewand (en dan heeft ze nog best de ruimte :P) of ze gaat met dingen smijten of zo, of keutels strooien als ze de kolder in d'r kop heeft :P Het is dus wel aan te raden om óf eraan te wennen dat je dingen hoort 's nachts, óf hem/haar een stukje bij je bed weg te zetten :+
Duh uiteraard wil ik haar bekijken 8-). En klopt ja, wanneer gaan we?

Mijn konijn mag in de andere 'kamer' staan, of misschien buiten. Allergiegevoelig en zulks :Y). Dat moet ik nog maar even bekijken. Ligt ook aan de hoeveelheid herrie dat beest presteert te maken :P.

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 08:55 schreef P.F. het volgende:

[..]

Ja! Had vanochtend alleen niet door dat het maandag was, vakantie..
:D Dan weet je dat je echt vakantie hebt he.

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:32 schreef neen het volgende:
Ik had gedroomd dat m'n kamer niet zo'n teringzooi was omdat m'n vader me er zo heenbrengt want hij moet daar toch ergens in de buurt zijn. Maar het is een teringzooi want destijds moesten we het pand snel verlaten :')

Oh, misschien weet jij dit Chicolate? Maakt het wat uit waar ik foto's laat afdrukken? Is er een heeeel goed, of een heeeel slecht ofzo?
Hema is meestal wel prima, kruidvat meestal ruk :+. Vind ik dan. Want kruidvat kan opeens heeeel erg lang erover doen. Verder maakt het niet zoveel uit. Er zijn wel pro websites om te laten afdrukken, maar dat is alleen leuk als je exposities doet of zelf aan de kleuren hebt lopen rommelen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_85045778
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
hoi. keelpijn nog steeds en nieuw is stijve nek! die was bijna over maar is back with a vengeance.

ik begraaf me vandaag even in huis, met de gordijnen dicht, denk ik. toedels.
Wat vervelend... -O- Beterschap. :*

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[..]

*denkt terug aan het huis van haar ex... :X
*denkt aan de studentenkamer van haar vriend... :X
Hoogopgeleid: nee. Teringzooi: ja.
Hij zegt dat hij het bij ons appartement nu beter aanpakt. Ik ben benieuwd wat ik aantref als ik terugga. :')
Hoewel ik moet toegeven dat mijn studentenkamer ook geen toonbeeld van hygiëne was.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_85045968
ik ben ook heul niet zo hygienisch. t is hier geen ranzig studentenhuis, maar ik heb de schurft aan schoonmaken dus maak me er nogal makkelijk vanaf :@

deur toch maar open en wat frisse lucht erin. t is vet mooi weer! had ik helemaal niet door, zat onder een dekentje...
Kwak
pi_85046491
Oh, mijn huis is zeker niet überschoon. Ik haat schoonmaken. Maar ook niet supervies ofzo, al heb ik de hoop om het ooit nog haarvrij te krijgen opgegeven :') Zolang mijn 2 katten hier rondlopen, zal dat echt niet gebeuren.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ewelina op 09-08-2010 13:50:24 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 13:57:02 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85047122
Hoi!

He bah DaD, ik hoorde vanochtend op mn werk pas over die brand, en ik dacht nog: dat zal toch niet bij DaD zijn?? :o Maar wel dus, jeetje wat eng zeg!! Zeker als je veilige uitweg de brandtrap dus onbegaanbaar is :X
Gelukkig kon je er snel weer in en ben je ongedeerd! ^O^

Ik werd vannacht wakker met knallende koppijn, heb 2 paracetamols genomen bij het ontbijt en die werken wel aardig, maar ik ben vreselijk lusteloos :r Als ik me straks op weet te peppen ga ik denk ik naar het studentenuitzendbureau, ik wil * iets* doen! :X
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:02:15 #210
236335 neen
schone schijn
pi_85047370
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef Chicolate het volgende:

Hema is meestal wel prima, kruidvat meestal ruk :+. Vind ik dan. Want kruidvat kan opeens heeeel erg lang erover doen. Verder maakt het niet zoveel uit. Er zijn wel pro websites om te laten afdrukken, maar dat is alleen leuk als je exposities doet of zelf aan de kleuren hebt lopen rommelen.
Oke prima, ga ik gewoon lekker bij de Hema wat af laten drukken. Is nog dichterbij ook :')

Netjes ben ik trouwens absoluut niet, maar het is niet vies ofzo op m'n kamer :') alleen het ziet er nooit opgeruimd uit maarja, het is ook maar een studentenkamertje.
Bij anderen ben ik veel netter, ik heb altijd een beetje het gevoel dat ik anderen tot last ben dus dan ruim ik iig mijn eigen zooi maar wat op zodat dat meevalt.

Nou, nu even een muziekje opzetten en wat zooi verplaatsen ofzo :') dat is kcal verbranden want ik zie er tegenwoordig uit als een volkszanger.
het lijkt niet wat het is
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:16:59 #211
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85048075
Het enige waarmee je nooit naar Hema moet gaan zijn foto's die via iPhoto op je pc zijn gezet, dat wordt echt héél lelijk!!! :X
pi_85048080
Ik ben niet netjes en ook niet überschoon :') . Het eerste komt doordat ik eigenlijk veel te veel spullen heb voor deze kamer. Het tweede omdat ik poetsen nooit als prioriteit zie. Maar ik laat geen dagen afwas staan ofzo O-) .

SPOILER: studiegeklaag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sts op 09-08-2010 14:25:42 ]
pi_85048155
Mijn vorige huis was 3x groter en daarom netter dan nu, ik heb gewoon veel spullen. Maar het is altijd redelijk schoon. Stofzuigen doe ik maar 1x per week maar de keuken, wc en badkamer wil ik schoon anders kan ik serieus niet slapen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:20:46 #214
236335 neen
schone schijn
pi_85048276
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Het enige waarmee je nooit naar Hema moet gaan zijn foto's die via iPhoto op je pc zijn gezet, dat wordt echt héél lelijk!!! :X
Hoezo? niet dat ik weet wat dat is ofzo maar goed
En waarom zit ik nu allemaal andere dingen te doen dan ik van plan was :') maar goed, last things first ofzo.

Er stond eerst afwas in de keuken van mijn spullen, ik was in de veronderstelling dat iemand anders mijn spullen had gebruikt dus liet het staan :') maar dat was dus niet zo dus dat heeft er een tijdje gestaan toen.
En mijn ervaring is dat vrouwen echt viezer en slordiger zijn dan mannen, bij de mensen die ik ken die samenwonen en waar ik weet hoe de taakverdeling is dan zijn het meestal niet de vrouwen die het doen omdat de mannen vinden dat ze het niet goed genoeg doen. Het zal wel weer zo'n vies spelletje zijn dat vrouwen spelen zodat ze de broek aan hebben in huis. :r vrouwen :r

:')

[ Bericht 39% gewijzigd door neen op 09-08-2010 14:26:03 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:38:21 #215
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85049126
Neen, mijn afstudeerfoto was gemaakt door een vriendin van mij met een macbook. Zij had de foto's dus via iPhoto op haar laptop gezet, en naar mij gemaild. Toen ik die foto bij de Hema liet afdrukken waren de kleuren heel lelijk, vlak en vooral onnatuurlijk :{w echt heel ongenuanceerd ofzo, terwijl de foto echt een mega resolutie had.
Naar de Kruidvat gestuurd en daar werd ie prima :Y

Maarja, mn eigen foto's werden weer minder goed bij de Kruidvat.... :') het is ff testen dus, maar dat van Hema & iPhoto kon ik je vast zeggen :)
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:39:55 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85049215
Noujazeg :o Last.fm stuurt me een mailtje dat mijn inschrijving is verlopen!!
Ik betáál er voor!! :{w
pi_85049772
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
Noujazeg :o Last.fm stuurt me een mailtje dat mijn inschrijving is verlopen!!
Ik betáál er voor!! :{w
Wat krijg je eigenlijk extra als je betaalt? Of is het meer een kwestie van doneren? Ik kon het zo snel niet vinden op de site.
  maandag 9 augustus 2010 @ 14:58:12 #218
236335 neen
schone schijn
pi_85050064
Ah oke, maar goed ik heb toch geen iphoto gedonder dus ik ga er gewoon vanuit dat het goed komt.

Nog even over schoonmaken :') m'n huisgenoot komt toch net thuis met een zooi schoonmaakmiddelen, z'n moeder komt hier voor het eerst langs in 3 jaar ofzo en daarom gaat hij alles opruimen. Hij vertelde ook nog even dat de moeder van meneer tegenover me nog langs is geweest (zonder zoon dus) deze vakantie om z'n kamer te poetsen.
Dat mens is gek joh.

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Sts het volgende:

[..]

Wat krijg je eigenlijk extra als je betaalt? Of is het meer een kwestie van doneren? Ik kon het zo snel niet vinden op de site.
Volgens mij dan gebruik maken van last.fm radio ofzoiets, met artiesten die aansluiten bij je eigen smaak.

*nieuw koffiezetapparaat gekocht :')
En nog steeds niet bezig met m'n kamer :')
pi_85050327
Aha :) Ik gebruik altijd grooveshark, maar ik zag nu net dat je daar ook extra features kunt krijgen door te betalen. Ik vind het zo ook al wel best :9
  maandag 9 augustus 2010 @ 15:27:38 #220
236335 neen
schone schijn
pi_85051477
:') ik heb dus van die muziek opstaan waar je niet zo vrolijk van wordt :') nu vind ik mezelf zielig maar moet ik me niet zo aanstellen :')

En nu ga ik een vrolijk cd'tje opzetten O+
pi_85051895
Beterschap Kwak!
Neen, jaaaa vrolijk muziekje en dan lekker opruimen O+

Ik ben heel netjes en opruimerig en schoonmakerig. Heb net de bank haarvrij proberen te maken :') en de dekens van de hond goed gewassen. Hier moet ik echt om de dag de vloer vegen of zuigen en dweilen, anders wordt je gek van de haren. Heb gisteren het bed uitgezogen, ging goed, zuiger op een lage stand ^O^

Ik hou ook erg van dingen weggooien, heb de koelkast al onder handen genomen en de badkamerkastjes. Mijn moeder heeft een voetentic 8)7 ik heb echt talloze halflege/bijna lege tubes eeltzalf weggemieterd. Zeker toen ik nog twee nieuwe tubes vond :+

Maar ik heb wel zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee-en van tijd nu, vandaar.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_85052025
Overigens heb ik wel al een week dezelfde broek aan :+ die doe ik 's ochtends aan voor het wandelen, bij thuiskomst uit, en dan 's avonds voor het wandelen weer aan. Alleen vorige week zat er een enorme kwijlvlek op van een andere hond, dus toen heb ik 'm ff gewassen. Modderpoten laat ik drogen en veeg ik er dan zo af.

Ben wel blij dat Ozzie niet meer tegen mensen opspringt, het is niet heel leuk :@ maar goed, als je honden gaat aaien loop je dat risico nu eenmaal.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 9 augustus 2010 @ 15:44:09 #223
70532 loveli
N
pi_85052227
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef neen het volgende:
:') ik heb dus van die muziek opstaan waar je niet zo vrolijk van wordt :') nu vind ik mezelf zielig maar moet ik me niet zo aanstellen :')

En nu ga ik een vrolijk cd'tje opzetten O+
Gezonde geest in een gezond lichaam. Groente erin stouwen, zo nu en dan een rondje lopen, zon vangen en kijken of er een smile op je hoofd komt.
crap in = crap out
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:01:57 #224
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85053064
Mijn vriend is super, supernetjes dus ik moet wel, wil hem niet alles laten doen. Maar eerlijk is eerlijk, schoon en netjes in huis, rustiger in mijn hoofd :Y
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85053196
Zucht. Ik wil alleen maar internet en TV, geen digitale meuk en ik wil niet bellen :r Ik blijf voorlopig maar bij Ziggo dan }:| al wordt mijn snelheid binnenkort wel opgehoogd. Naar 5 Mbit :') (en dat van mijn ouders zo te lezen naar 80 Mbit en 120 in het najaar :o ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')