Goed voor de weerstand!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even de stad in gaan na het boodschappen doen..
Same here, bah!quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[..]
*denkt terug aan het huis van haar ex...
Het grappige was dan wel weer dat hij bij mij heel netjes en opgeruimd was, netter dan ik en hij wilde dat ik heel veel zou opruimenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Same here, bah!
En dan bij mij thuis ook alles smerig maken en niet opruimen. Maar het was sowieso een sukkel
Duh uiteraard wil ik haar bekijkenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Blaartje!Heet ze ook echt zo? Of ga je nog een andere naam verzinnen?
![]()
[..]
Alle hokken zijn vrij prijzig, en als je overdag niet thuis bent en ze dus niet los kan lopen moeten ze wel redelijk wat ruimte hebbenPlastic binnenhokken zijn wel stukken minder duur dan buitenhokken!
En grazie!
Als je haar een keer wilt bekijken moet je maar gillen
Which reminds me, we zouden nog es B&Ben
Nijntjes kunnen trouwens ook wel herrie maken, Tamina stuitert soms van traliewand naar traliewand (en dan heeft ze nog best de ruimte) of ze gaat met dingen smijten of zo, of keutels strooien als ze de kolder in d'r kop heeft
Het is dus wel aan te raden om óf eraan te wennen dat je dingen hoort 's nachts, óf hem/haar een stukje bij je bed weg te zetten
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:55 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ja! Had vanochtend alleen niet door dat het maandag was, vakantie..
Hema is meestal wel prima, kruidvat meestal rukquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:32 schreef neen het volgende:
Ik had gedroomd dat m'n kamer niet zo'n teringzooi was omdat m'n vader me er zo heenbrengt want hij moet daar toch ergens in de buurt zijn. Maar het is een teringzooi want destijds moesten we het pand snel verlaten
Oh, misschien weet jij dit Chicolate? Maakt het wat uit waar ik foto's laat afdrukken? Is er een heeeel goed, of een heeeel slecht ofzo?
Wat vervelend...quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:12 schreef kwakz0r het volgende:
hoi. keelpijn nog steeds en nieuw is stijve nek! die was bijna over maar is back with a vengeance.
ik begraaf me vandaag even in huis, met de gordijnen dicht, denk ik. toedels.
*denkt aan de studentenkamer van haar vriend...quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[..]
*denkt terug aan het huis van haar ex...
Oke prima, ga ik gewoon lekker bij de Hema wat af laten drukken. Is nog dichterbij ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef Chicolate het volgende:
Hema is meestal wel prima, kruidvat meestal ruk. Vind ik dan. Want kruidvat kan opeens heeeel erg lang erover doen. Verder maakt het niet zoveel uit. Er zijn wel pro websites om te laten afdrukken, maar dat is alleen leuk als je exposities doet of zelf aan de kleuren hebt lopen rommelen.
SPOILER: studiegeklaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sts op 09-08-2010 14:25:42 ]
Hoezo? niet dat ik weet wat dat is ofzo maar goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:16 schreef LadyBlack het volgende:
Het enige waarmee je nooit naar Hema moet gaan zijn foto's die via iPhoto op je pc zijn gezet, dat wordt echt héél lelijk!!!
Wat krijg je eigenlijk extra als je betaalt? Of is het meer een kwestie van doneren? Ik kon het zo snel niet vinden op de site.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:39 schreef LadyBlack het volgende:
NoujazegLast.fm stuurt me een mailtje dat mijn inschrijving is verlopen!!
Ik betáál er voor!!
Volgens mij dan gebruik maken van last.fm radio ofzoiets, met artiesten die aansluiten bij je eigen smaak.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef Sts het volgende:
[..]
Wat krijg je eigenlijk extra als je betaalt? Of is het meer een kwestie van doneren? Ik kon het zo snel niet vinden op de site.
Gezonde geest in een gezond lichaam. Groente erin stouwen, zo nu en dan een rondje lopen, zon vangen en kijken of er een smile op je hoofd komt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:27 schreef neen het volgende:ik heb dus van die muziek opstaan waar je niet zo vrolijk van wordt
nu vind ik mezelf zielig maar moet ik me niet zo aanstellen
En nu ga ik een vrolijk cd'tje opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |