wel als je dan niet meer boterhammen en normaal eten gaat eten, want dan blijven er heel erg weinig kcal over...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal m'n best doen. Maar minder snoep en snaai kan echt geen kwaad.

Heet ze ook echt zo? Of ga je nog een andere naam verzinnen?
 Heet ze ook echt zo? Of ga je nog een andere naam verzinnen?   
 Alle hokken zijn vrij prijzig, en als je overdag niet thuis bent en ze dus niet los kan lopen moeten ze wel redelijk wat ruimte hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar zijn die hokken niet schreeuwend duur?Jouw nijn is wel echt schattig trouwens
.
@neen: nah, liever een konijn. Hamsters maken herrie 's nachts en die krijg ik het nooit afgeleerd dat mijn computerkabel géén lekker hapje is. Konijnen uitlaten heb ik vroeger ook nog wel eens gedaan.
 Plastic binnenhokken zijn wel stukken minder duur dan buitenhokken!
 Plastic binnenhokken zijn wel stukken minder duur dan buitenhokken!   En grazie!
 En grazie!   Als je haar een keer wilt bekijken moet je maar gillen
 Als je haar een keer wilt bekijken moet je maar gillen   Which reminds me, we zouden nog es B&Ben
 Which reminds me, we zouden nog es B&Ben 
 ) of ze gaat met dingen smijten of zo, of keutels strooien als ze de kolder in d'r kop heeft
) of ze gaat met dingen smijten of zo, of keutels strooien als ze de kolder in d'r kop heeft   Het is dus wel aan te raden om óf eraan te wennen dat je dingen hoort 's nachts, óf hem/haar een stukje bij je bed weg te zetten
 Het is dus wel aan te raden om óf eraan te wennen dat je dingen hoort 's nachts, óf hem/haar een stukje bij je bed weg te zetten   

Beterschaap, mademoiselle!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben echt doodmoe, en ik heb keelpijn.... was vandaag bij tante met broertje en t was een lange reis, en ben stiekem al een paar dagen niet zo fit... en beuh...

thanksquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:kwak. Kruip lekker op de bank met een zacht dekentje.
 ik ben nu even aan t chatten met leuke mensen... op bank met warme laptop op mn benen
 ik ben nu even aan t chatten met leuke mensen... op bank met warme laptop op mn benen en dat gaat met golfjes...ging vandaag heel goed, maar nu even minder... morgen weer beter...
 en dat gaat met golfjes...ging vandaag heel goed, maar nu even minder... morgen weer beter...

Nee, dit wordt het wel. De andere heet Claartje en dit is een blaarkopje, dus het is niet anders.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Blaartje!Heet ze ook echt zo? Of ga je nog een andere naam verzinnen?

Oh rijm, awesome! Claartje en Blaartje klinkt lief samenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dit wordt het wel. De andere heet Claartje en dit is een blaarkopje, dus het is niet anders.

.
. .
.

En oe, voor het eerst naar je nieuwe baan? Succes!
 En oe, voor het eerst naar je nieuwe baan? Succes!   

Mannen, ze krijgen allemaal genoeg van me na verloop van tijd
 Mannen, ze krijgen allemaal genoeg van me na verloop van tijd   
  Ik heb echt geen packleaderskillz0rz, bij het wandelen mag ie ook al aangeven welke kant ie op wil
 Ik heb echt geen packleaderskillz0rz, bij het wandelen mag ie ook al aangeven welke kant ie op wil   

ik kom de avond wel door (kan niet slapen van de keelpijn)
 ik kom de avond wel door (kan niet slapen van de keelpijn)

We waren vanmorgen idd binnen 45 minuten weer thuisquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef neen het volgende:
Als ik een hond was en uitgelaten zou worden door een vrouw zou ik haar lekker de richting laten kiezen, want met een vrouwelijk richtingsgevoel heb je een heerlijk lange wandeling voor de boeg.
Nou, welterusten jullie he. Ik ga morgen m'n kamertje een beetje proberen te veranderen enzo
 maar hij keek heel sneu toen ie het in de gaten had, dat vond ik weer zielig
 maar hij keek heel sneu toen ie het in de gaten had, dat vond ik weer zielig   Zuuucht
 Zuuucht 

Da's dus minder dan de 2 stuks fruit en 200 gram groente die het voedingscentrum aanbeveelt... (Niet dat je de enige bent, 95% van de bevolking haalt het niet)quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Euh, ik eet (bijna) elke dag een stuk fruit... Groente wel iets minder idd. Zal even weer wat pillen gaan slikken.
Biefstuk lust ik echt niet, maar er is vast wel iets anders te bedenken!

.
.

Kan ik die dan het beste 's ochtends of 's avonds innemen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's dus minder dan de 2 stuks fruit en 200 gram groente die het voedingscentrum aanbeveelt... (Niet dat je de enige bent, 95% van de bevolking haalt het niet)
Als je troep eet verbruik je meer vitamines dan wanneer je minder troep eet, een goede multi ernaast kan idd geen kwaad.

Ja! Had vanochtend alleen niet door dat het maandag was, vakantie..quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
PF! Waar kan ik je op PM'en? Kom je nog morgen? Vriendje is wel ook in mijn huisjedie denkt dat ik mn bed niet alleen kan monteren.
[..]
Ja maar zijn die hokken niet schreeuwend duur?Jouw nijn is wel echt schattig trouwens
.
@neen: nah, liever een konijn. Hamsters maken herrie 's nachts en die krijg ik het nooit afgeleerd dat mijn computerkabel géén lekker hapje is. Konijnen uitlaten heb ik vroeger ook nog wel eens gedaan.

ik krijg lekker een lift naar m'n kamer... chill
 ik krijg lekker een lift naar m'n kamer... chill 

O, tja dan moet je maar een uitzondering maken he.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! Alleen staat er alweer taart beneden

Oh, wat leuk. een konijntje <3 <3quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou ik begin sowieso met eentje, twee kan ik nu nog niet betalen en daar is ook helemaal geen ruimte voor. Een hok wordt al centimeterwerk om dat ergens kwijt te kunnen.

Thxquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuke dingetjes Coco! Vooral die laatste topKyoot!
 Ben benieuwd wanneer het binnenkomt...
 Ben benieuwd wanneer het binnenkomt...

Nee, ik neem niks.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef neen het volgende:
[..]
O, tja dan moet je maar een uitzondering maken he.
Maar ik denk het niet.

Oh, waarschijnlijk lees je dit niet meer op tijd, maar hele fijne vakantie, geniet ervan!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef AKnynke het volgende:
terug van het eiland...Morgenvroeg op vakantie! Tot over 2 weken, slankies!

Hadden geen fruit meer in huis. Vanavond boodschappen doen en dan flink fruit inslaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:45 schreef neen het volgende:
[..]
Neem wel iets, maar dan iets gezonds? Dat extra stukje fruit ofzo?
 . En geen taart genomen
. En geen taart genomen  .
. 

's Ochtends, 's middags en 's avondsquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan ik die dan het beste 's ochtends of 's avonds innemen?

Wut?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb over XM en Duvel gedroomd al heb ik geen idee hoe hij eruit ziet
 Vertel!
 Vertel!  

Ik ben het meeste al weer kwijt want er gebeurde heel veel dus het is een brij. Maar ik was bij jullie in huis, tenminste, het was het huis van mijn oom en tante maar nu was dat dan van jullie. En ik logeerde daar dan. Er was nog iets met een reep chocola en jij moest naar je werk. Das het enige dat ik me kan herinneren. Duvel was er wel en ik kon hem ook zien maar weet niet hoe ik me hem voorsteldequote:

en dan de rest van de dag opruimen enzo
 en dan de rest van de dag opruimen enzo  wat heb ik er zin in
 wat heb ik er zin in 
 het is niet anders
 het is niet anders

quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:49 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ben het meeste al weer kwijt want er gebeurde heel veel dus het is een brij. Maar ik was bij jullie in huis, tenminste, het was het huis van mijn oom en tante maar nu was dat dan van jullie. En ik logeerde daar dan. Er was nog iets met een reep chocola en jij moest naar je werk. Das het enige dat ik me kan herinneren. Duvel was er wel en ik kon hem ook zien maar weet niet hoe ik me hem voorstelde
 geniaal
 geniaal  

Misschien dat ik vanavond maar eraan toegeef.
 Misschien dat ik vanavond maar eraan toegeef.

quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerels ook weer he!!
*denkt terug aan het huis van haar ex...quote:Opvallend is dat veel hoogopgeleide mannen het niet zo nauw nemen met hygiëne.

. Hoe krijg je het voor mekaar!

Nou, dat lukt mij ook hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En er ook een úúr over doen om je boodschappen ff op te ruimen
 Gewoon je boodschappen neerleggen en even je kat aaien en op de bank gaan zitten... dan is er snel een uur weg...
 Gewoon je boodschappen neerleggen en even je kat aaien en op de bank gaan zitten... dan is er snel een uur weg... 

Ik denk dat ze even de stad in gaan na het boodschappen doen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En er ook een úúr over doen om je boodschappen ff op te ruimen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |