wel als je dan niet meer boterhammen en normaal eten gaat eten, want dan blijven er heel erg weinig kcal over...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal m'n best doen. Maar minder snoep en snaai kan echt geen kwaad.
Alle hokken zijn vrij prijzig, en als je overdag niet thuis bent en ze dus niet los kan lopen moeten ze wel redelijk wat ruimte hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar zijn die hokken niet schreeuwend duur?Jouw nijn is wel echt schattig trouwens
.
@neen: nah, liever een konijn. Hamsters maken herrie 's nachts en die krijg ik het nooit afgeleerd dat mijn computerkabel géén lekker hapje is. Konijnen uitlaten heb ik vroeger ook nog wel eens gedaan.
Beterschaap, mademoiselle!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben echt doodmoe, en ik heb keelpijn.... was vandaag bij tante met broertje en t was een lange reis, en ben stiekem al een paar dagen niet zo fit... en beuh...
thanksquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:kwak. Kruip lekker op de bank met een zacht dekentje.
Nee, dit wordt het wel. De andere heet Claartje en dit is een blaarkopje, dus het is niet anders.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Blaartje!Heet ze ook echt zo? Of ga je nog een andere naam verzinnen?
![]()
Oh rijm, awesome! Claartje en Blaartje klinkt lief samenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dit wordt het wel. De andere heet Claartje en dit is een blaarkopje, dus het is niet anders.
We waren vanmorgen idd binnen 45 minuten weer thuisquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef neen het volgende:
Als ik een hond was en uitgelaten zou worden door een vrouw zou ik haar lekker de richting laten kiezen, want met een vrouwelijk richtingsgevoel heb je een heerlijk lange wandeling voor de boeg.
Nou, welterusten jullie he. Ik ga morgen m'n kamertje een beetje proberen te veranderen enzo
Da's dus minder dan de 2 stuks fruit en 200 gram groente die het voedingscentrum aanbeveelt... (Niet dat je de enige bent, 95% van de bevolking haalt het niet)quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Euh, ik eet (bijna) elke dag een stuk fruit... Groente wel iets minder idd. Zal even weer wat pillen gaan slikken.
Biefstuk lust ik echt niet, maar er is vast wel iets anders te bedenken!
Kan ik die dan het beste 's ochtends of 's avonds innemen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's dus minder dan de 2 stuks fruit en 200 gram groente die het voedingscentrum aanbeveelt... (Niet dat je de enige bent, 95% van de bevolking haalt het niet)
Als je troep eet verbruik je meer vitamines dan wanneer je minder troep eet, een goede multi ernaast kan idd geen kwaad.
Ja! Had vanochtend alleen niet door dat het maandag was, vakantie..quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
PF! Waar kan ik je op PM'en? Kom je nog morgen? Vriendje is wel ook in mijn huisjedie denkt dat ik mn bed niet alleen kan monteren.
[..]
Ja maar zijn die hokken niet schreeuwend duur?Jouw nijn is wel echt schattig trouwens
.
@neen: nah, liever een konijn. Hamsters maken herrie 's nachts en die krijg ik het nooit afgeleerd dat mijn computerkabel géén lekker hapje is. Konijnen uitlaten heb ik vroeger ook nog wel eens gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |