IJzer! Dus XM, het is tijd voor een lekker biefstukje met gebakken aardappeltjes en broccoli met pijnboompitjes!quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen
XM, gescheurde mondhoeken... je eet bijna geen groente en fruit dus dat zal wel vitmainegebrek zijn, anders toch maar multivitaminen slikken.
Euh, ik eet (bijna) elke dag een stuk fruit... Groente wel iets minder idd. Zal even weer wat pillen gaan slikken.quote:Op zondag 8 augustus 2010 17:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Neen
XM, gescheurde mondhoeken... je eet bijna geen groente en fruit dus dat zal wel vitmainegebrek zijn, anders toch maar multivitaminen slikken.
Dat is italiaans.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Change of plans, we gaan naar de Griek, arrividerci![]()
Kale erectiequote:Op zondag 8 augustus 2010 18:57 schreef Viking84 het volgende:
Kali orexi, Maria(en dat is wel Grieks
)
Ja, een kop koffie net. Geen alcohol!quote:
Euh ja..quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:03 schreef neen het volgende:
Kun jij zo snel typen en reageren op je telefoon
Do not likez.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:07 schreef neen het volgende:
Lolz, Ajax is ook een Griek of niet.
Ajax![]()
![]()
FC Groningen_O _
Leuk liedje![]()
O, I Sorry maar te lui om een plaatje met en zielige kat/hond te zoekenquote:
Ik doe anders wel gewoon gek joh, ik doe gewoon meequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanaf morgen ga ik ook weer normaal doen. Vreet me helemaal klem aan allerlei ongezonde meuk. Klaar mee.
Als je een echte Nederlander bent dan vind je het daarna wel lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had in Londen zulke slechte risotto met kabeljauw dat ik er niet voor hoefde te betalen..
Juist! jezelf helemaal klem eten met gezonde dingen!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanaf morgen ga ik ook weer normaal doen. Vreet me helemaal klem aan allerlei ongezonde meuk. Klaar mee.
Nou ik begin sowieso met eentje, twee kan ik nu nog niet betalen en daar is ook helemaal geen ruimte voorquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Trusten Uniekzels!
Leuke dingetjes Coco! Vooral die laatste topKyoot!
Konijntjes!Twee konijntjes, Chico?
Of één en later twee?
Een hamster danquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou ik begin sowieso met eentje, twee kan ik nu nog niet betalen en daar is ook helemaal geen ruimte voor. Een hok wordt al centimeterwerk om dat ergens kwijt te kunnen.
Geloof me, dat beest wil je NIET in dezelfde ruimte hebben staan waar jij slaapt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:42 schreef neen het volgende:
[..]
Een hamster dandat scheelt ruimte
Konijnen kun je uitlaten, dat heb ik wel eens gezien.
Ja maar zijn die hokken niet schreeuwend duur?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je hebt ook twee-verdiepingen-hokken he!Zo één wil ik er misschien voor als Tamina een vriendje krijgt
![]()
Konijn is wel leuker dan hamsters, imo. Ik heb momenteel beide en nijn is meer aanhankelijkHamsters mind their own business
(althans, de mijne). En Tamina hopt ook door het huis idd, vooral op de bank en in de tuin
In de tuin met tuigje.
quote:
wel als je dan niet meer boterhammen en normaal eten gaat eten, want dan blijven er heel erg weinig kcal over...quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zal m'n best doen. Maar minder snoep en snaai kan echt geen kwaad.
Alle hokken zijn vrij prijzig, en als je overdag niet thuis bent en ze dus niet los kan lopen moeten ze wel redelijk wat ruimte hebbenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar zijn die hokken niet schreeuwend duur?Jouw nijn is wel echt schattig trouwens
.
@neen: nah, liever een konijn. Hamsters maken herrie 's nachts en die krijg ik het nooit afgeleerd dat mijn computerkabel géén lekker hapje is. Konijnen uitlaten heb ik vroeger ook nog wel eens gedaan.
Beterschaap, mademoiselle!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:07 schreef kwakz0r het volgende:
ik ben echt doodmoe, en ik heb keelpijn.... was vandaag bij tante met broertje en t was een lange reis, en ben stiekem al een paar dagen niet zo fit... en beuh...
thanksquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:12 schreef Tinkepink het volgende:kwak. Kruip lekker op de bank met een zacht dekentje.
Nee, dit wordt het wel. De andere heet Claartje en dit is een blaarkopje, dus het is niet anders.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Welkom Blaartje!Heet ze ook echt zo? Of ga je nog een andere naam verzinnen?
![]()
Oh rijm, awesome! Claartje en Blaartje klinkt lief samenquote:Op zondag 8 augustus 2010 22:25 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dit wordt het wel. De andere heet Claartje en dit is een blaarkopje, dus het is niet anders.
We waren vanmorgen idd binnen 45 minuten weer thuisquote:Op zondag 8 augustus 2010 23:46 schreef neen het volgende:
Als ik een hond was en uitgelaten zou worden door een vrouw zou ik haar lekker de richting laten kiezen, want met een vrouwelijk richtingsgevoel heb je een heerlijk lange wandeling voor de boeg.
Nou, welterusten jullie he. Ik ga morgen m'n kamertje een beetje proberen te veranderen enzo
Da's dus minder dan de 2 stuks fruit en 200 gram groente die het voedingscentrum aanbeveelt... (Niet dat je de enige bent, 95% van de bevolking haalt het niet)quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Euh, ik eet (bijna) elke dag een stuk fruit... Groente wel iets minder idd. Zal even weer wat pillen gaan slikken.
Biefstuk lust ik echt niet, maar er is vast wel iets anders te bedenken!
Kan ik die dan het beste 's ochtends of 's avonds innemen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's dus minder dan de 2 stuks fruit en 200 gram groente die het voedingscentrum aanbeveelt... (Niet dat je de enige bent, 95% van de bevolking haalt het niet)
Als je troep eet verbruik je meer vitamines dan wanneer je minder troep eet, een goede multi ernaast kan idd geen kwaad.
Ja! Had vanochtend alleen niet door dat het maandag was, vakantie..quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:01 schreef Chicolate het volgende:
PF! Waar kan ik je op PM'en? Kom je nog morgen? Vriendje is wel ook in mijn huisjedie denkt dat ik mn bed niet alleen kan monteren.
[..]
Ja maar zijn die hokken niet schreeuwend duur?Jouw nijn is wel echt schattig trouwens
.
@neen: nah, liever een konijn. Hamsters maken herrie 's nachts en die krijg ik het nooit afgeleerd dat mijn computerkabel géén lekker hapje is. Konijnen uitlaten heb ik vroeger ook nog wel eens gedaan.
O, tja dan moet je maar een uitzondering maken he.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! Alleen staat er alweer taart beneden
Oh, wat leuk. een konijntje <3 <3quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou ik begin sowieso met eentje, twee kan ik nu nog niet betalen en daar is ook helemaal geen ruimte voor. Een hok wordt al centimeterwerk om dat ergens kwijt te kunnen.
Thxquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuke dingetjes Coco! Vooral die laatste topKyoot!
Nee, ik neem niks.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:40 schreef neen het volgende:
[..]
O, tja dan moet je maar een uitzondering maken he.
Maar ik denk het niet.
Oh, waarschijnlijk lees je dit niet meer op tijd, maar hele fijne vakantie, geniet ervan!quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:53 schreef AKnynke het volgende:
terug van het eiland...Morgenvroeg op vakantie! Tot over 2 weken, slankies!
Hadden geen fruit meer in huis. Vanavond boodschappen doen en dan flink fruit inslaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:45 schreef neen het volgende:
[..]
Neem wel iets, maar dan iets gezonds? Dat extra stukje fruit ofzo?
's Ochtends, 's middags en 's avondsquote:Op maandag 9 augustus 2010 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kan ik die dan het beste 's ochtends of 's avonds innemen?
Wut?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb over XM en Duvel gedroomd al heb ik geen idee hoe hij eruit ziet
Ik ben het meeste al weer kwijt want er gebeurde heel veel dus het is een brij. Maar ik was bij jullie in huis, tenminste, het was het huis van mijn oom en tante maar nu was dat dan van jullie. En ik logeerde daar dan. Er was nog iets met een reep chocola en jij moest naar je werk. Das het enige dat ik me kan herinneren. Duvel was er wel en ik kon hem ook zien maar weet niet hoe ik me hem voorsteldequote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:49 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ben het meeste al weer kwijt want er gebeurde heel veel dus het is een brij. Maar ik was bij jullie in huis, tenminste, het was het huis van mijn oom en tante maar nu was dat dan van jullie. En ik logeerde daar dan. Er was nog iets met een reep chocola en jij moest naar je werk. Das het enige dat ik me kan herinneren. Duvel was er wel en ik kon hem ook zien maar weet niet hoe ik me hem voorstelde
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die kerels ook weer he!!
*denkt terug aan het huis van haar ex...quote:Opvallend is dat veel hoogopgeleide mannen het niet zo nauw nemen met hygiëne.
Nou, dat lukt mij ook hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En er ook een úúr over doen om je boodschappen ff op te ruimen![]()
. Hoe krijg je het voor mekaar!
Ik denk dat ze even de stad in gaan na het boodschappen doen..quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
En er ook een úúr over doen om je boodschappen ff op te ruimen![]()
. Hoe krijg je het voor mekaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |