Do not likez.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:07 schreef neen het volgende:
Lolz, Ajax is ook een Griek of niet.
Ajax![]()
![]()
FC Groningen_O _
Leuk liedje![]()
O, I Sorry maar te lui om een plaatje met en zielige kat/hond te zoekenquote:
Ik doe anders wel gewoon gek joh, ik doe gewoon meequote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanaf morgen ga ik ook weer normaal doen. Vreet me helemaal klem aan allerlei ongezonde meuk. Klaar mee.
Als je een echte Nederlander bent dan vind je het daarna wel lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had in Londen zulke slechte risotto met kabeljauw dat ik er niet voor hoefde te betalen..
Juist! jezelf helemaal klem eten met gezonde dingen!!quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanaf morgen ga ik ook weer normaal doen. Vreet me helemaal klem aan allerlei ongezonde meuk. Klaar mee.
Nou ik begin sowieso met eentje, twee kan ik nu nog niet betalen en daar is ook helemaal geen ruimte voorquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Trusten Uniekzels!
Leuke dingetjes Coco! Vooral die laatste topKyoot!
Konijntjes!Twee konijntjes, Chico?
Of één en later twee?
Een hamster danquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou ik begin sowieso met eentje, twee kan ik nu nog niet betalen en daar is ook helemaal geen ruimte voor. Een hok wordt al centimeterwerk om dat ergens kwijt te kunnen.
Geloof me, dat beest wil je NIET in dezelfde ruimte hebben staan waar jij slaapt.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:42 schreef neen het volgende:
[..]
Een hamster dandat scheelt ruimte
Konijnen kun je uitlaten, dat heb ik wel eens gezien.
Ja maar zijn die hokken niet schreeuwend duur?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je hebt ook twee-verdiepingen-hokken he!Zo één wil ik er misschien voor als Tamina een vriendje krijgt
![]()
Konijn is wel leuker dan hamsters, imo. Ik heb momenteel beide en nijn is meer aanhankelijkHamsters mind their own business
(althans, de mijne). En Tamina hopt ook door het huis idd, vooral op de bank en in de tuin
In de tuin met tuigje.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |