Ik zit op de loer. Beware.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar kom jij nou ineens weer vandaan?
De VI?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:47 schreef neen het volgende:
Ik moet maar een "knights who say neen" shirt. Hebben ze die wel? Maria ziet er goed uit hoor!
O, ook een foto van uniekhoorn. Ik zag niks zegmaar, make up technisch gezien. Ik heb er dan ook geen verstand van.
Wel al behoorlijk wAt gedaan vandaag, en als ik straks thuis ben ga ik zeker even in bad wat literatuur lezen.
Wat ben je toch mooi, ondanks die korstenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja, dikke lul
Nou hier, een brood die ik ooit heb gebakken
[ afbeelding ]
Doei, doei fijne avond slankies!
Nee, Donald Duck. Ik ben een trouw abonnee. Vroeger dacht m'n moeder dat hè naast de winkelprijs een amboneesprijs had en dat ze dan wel korting zou krijgen omdat ze wel voor Ambonees door kan gaan, wat een verhaal als ik dat instuur word ik zeker brief van de week.quote:
Damn, soms wilde ik dat ik jonger was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:55 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, Donald Duck. Ik ben een trouw abonnee. Vroeger dacht m'n moeder dat hè naast de winkelprijs een amboneesprijs had en dat ze dan wel korting zou krijgen omdat ze wel voor Ambonees door kan gaan, wat een verhaal als ik dat instuur word ik zeker brief van de week.
Whehe, ik heb ook nog bramen over. Heb dus yoghurt gemaakt en wil van de week een keer ijs ermee makenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 18:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi slankies!
Wat een romantisch dagje heb ik vandaag!
Heb lekkere pasta gekookt en we gaan straks naar de film (inception, what else) en vanmiddag hebben webramen geplukt
morgen ga ik er een taart mee maken, maar we hebben echt veel! Wat kan er meer mee? Jam, saus?
Knap dat je dat kunt, ik zou echt niet weten hoe dat moet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:23 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een stoel die ik van Marktplaats heb gehaald opnieuw gestoffeerd. En het lukte nog aardig ook!Wel met een fleecedekentje gedaan
Want het was een experiment. En nu vind ik het zonde dat ik niet meteen goede kwaliteit stof heb gebruikt. Ben benieuwd hoe lang m'n fleecedekentje het houdt als stoelstof.
Vandaag slecht gegeten, ontbijt én lunch overgeslagenDiner was Mexicaanse wraps (met guacemole, maar zonder kaas en met extra mager gehakt), daarna een stukje chocola en net twee amandelkoekjes. Maar vergeleken met een gemiddelde weekenddag valt dit eigenlijk nog best mee!
Ja ik neem zo misschien nog een bruin broodje met tonijnsaladequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Knap dat je dat kunt, ik zou echt niet weten hoe dat moet.
Heb je wel genoeg gegeten dan? Gaat het weer wat beter dan van de week?
Ik vind het echt knap dat je dat onder ogen ziet terwijl je gevoel nog iets anders wil. Het lijkt me heel moeilijk om dan afstand te nemen, ook al weet je dat dat beter is. Ik hoop voor je dat het makkelijker wordt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik neem zo misschien nog een bruin broodje met tonijnsalade
En het gaat wel oké hoor, lief dat je het vraagt! Er is altijd zo'n sluimerend "ik mis 'm zo"-gevoel op de achtergrond, maar ik weet 100% zeker dat het beter is dat we niet meer samen zijn. Dat moet ik gewoon voor ogen houden.
Het zou ook gemeen tegenover hem zijn om er toch mee door te gaan. Ik hou mezelf voor dat het beter is om nu te stoppen, dan later als het nóg meer verdriet doet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het echt knap dat je dat onder ogen ziet terwijl je gevoel nog iets anders wil. Het lijkt me heel moeilijk om dan afstand te nemen, ook al weet je dat dat beter is. Ik hoop voor je dat het makkelijker wordt.
Daar heb je waarschijnlijk gelijk in ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Het zou ook gemeen tegenover hem zijn om er toch mee door te gaan. Ik hou mezelf voor dat het beter is om nu te stoppen, dan later als het nóg meer verdriet doet.
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huilend buiten staan, omgeven door brandweerwagens, is niet helemaal hoe ik mijn zondagochtend voor me zag.
Waaat?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huilend buiten staan, omgeven door brandweerwagens, is niet helemaal hoe ik mijn zondagochtend voor me zag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door neen op 08-08-2010 11:52:48 ]het lijkt niet wat het is
Nee, ik heb wat keelpijn, maar ik weet niet of ik die al had of niet.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:21 schreef Merel het volgende:
Oh gelukkig maar DaD! Ook geen problemen doordat je door de rook heen moest?
quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb geen schade en ben verder op wat trillerigheid na helemaal ok..
Ik was doodsbang.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:36 schreef conleche het volgende:
Wat zal jij geschrokken zijn!! Had je niet dat je door de adrenaline niet echt bang was? En heeft je huisje ook geen rookschade?
Pardon?quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was doodsbang.. Vooral omdat ik aldoor de aanwezigheid van die brandtrap direct voor m'n deur als heel geruststellend heb ervaren, maar als er dus direct daaronder brand is, dan heb je er geen fuck aan. Ik geloof wel dat ik op het moment zelf vrij koelbloedig was, maar toen ik eenmaal veilig buiten stond kwamen de tranen van schrik wel even. Ik was de enige die moest huilen denk ik.
. Mietje.
En ik heb ook geen rookschade. Zolang ik de voordeur dichthoud ruik ik ook niks..
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ik mij helemaal opgemaakt, doe ik niet zo vaak maar had er zin in, toch even leuk erop uit, zegt ie: Wil je een andere man versieren ofzo??
i.p.v. wat zie je er leuk uit... pfff
quote:Op zondag 8 augustus 2010 02:54 schreef uniekhoorn het volgende:
veel vreten en veel bier, berenburg enz.. En toch sjans... Trusgen
Nee precies, dat bedoel ik. dat je door de adrenaline adequaat kan reageren op het moment en pas daarna, als de adrenaline wegvloeit je de trillers in je benen krijgt en moet huilen. En da's heus niet miet-like, want vrij logisch lijkt me.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was doodsbang.. Vooral omdat ik aldoor de aanwezigheid van die brandtrap direct voor m'n deur als heel geruststellend heb ervaren, maar als er dus direct daaronder brand is, dan heb je er geen fuck aan. Ik geloof wel dat ik op het moment zelf vrij koelbloedig was, maar toen ik eenmaal veilig buiten stond kwamen de tranen van schrik wel even. Ik was de enige die moest huilen denk ik.
. Mietje.
En ik heb ook geen rookschade. Zolang ik de voordeur dichthoud ruik ik ook niks..
Ik dacht precies hetzelfde neenquote:
Vecht-vlucht reactie, alle belangrijke dingen werken en pas later bedenk je allerlei 'nutteloze' dingen. Als je een tijger ziet ren je meteen weg, als je uitvoerig nadenkt wat de beste verstopplek is, ben je opgevreten voor je de beslissing hebt genomen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:45 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee precies, dat bedoel ik. dat je door de adrenaline adequaat kan reageren op het moment en pas daarna, als de adrenaline wegvloeit je de trillers in je benen krijgt en moet huilen. En da's heus niet miet-like, want vrij logisch lijkt me.
I know. Ik heb een keer de auto tegen de vangrail geparkeerd omdat ik veul te hard een bocht in ging en in de slip raakte. Die seconde max. dat dat duurde leken heel langzaam te gaan, ik was totaal niet bang, superalert en wist zelfs de auto weer op de weg te manouvreren binnen no time. Maar daarna moest ik hem toch even aan de kant zetten, wegens overmatig trillen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Vecht-vlucht reactie, alle belangrijke dingen werken en pas later bedenk je allerlei 'nutteloze' dingen. Als je een tijger ziet ren je meteen weg, als je uitvoerig nadenkt wat de beste verstopplek is, ben je opgevreten voor je de beslissing hebt genomen.
Me too! Ik heb niet eens een brandtrap... Als er bij ons beneden brand uitbreekt zit ik gewoon vast in mijn flat. Kan dan alleen de balkons nog op, en mocht er brand zijn in mijn keuken, dan alleen het achterbalkon, waar geen ladder/brandweerwagen kan komen (kan dan wel naar de buren klimmen en dan via hen door de voordeur naar buiten ofzo).quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Pardon?Heul niet een mietje! Ik krijg van je verhaal alleen al de rillingen
Oh, dat is een andere, maar daar staat 'ie ook op ja. En op deze sta ik zelf blijkbaar ook.quote:
Ja dat dacht ik al te zien jaquote:Op zondag 8 augustus 2010 13:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat is een andere, maar daar staat 'ie ook op ja. En op deze sta ik zelf blijkbaar ook.
Brief van de deurwaarder. Maar echt, ik kan hier gewoon zo boos om worden, iemand is gewoon te lui om iets even af te vinken en het kost mij extra tijd en geldquote:Op zondag 8 augustus 2010 15:04 schreef Merel het volgende:
Een deurwaarder aan je deur echt? Of gewoon een brief van de deurwaarder? Dat vind ik nogal een verschil.
Vimeo.com het is als youtube maar dan hoge kwaliteit en mooiere filmpjesquote:Op zondag 8 augustus 2010 14:59 schreef josja het volgende:
Ewelina, morgenochtend direct even bellen en het verhaal nog een keer uitleggen? En wat zijn vimeo filmpjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |