Buckley heeft meer een rock-randje... Vind je The Doors ook leuk? Sommige nummers van hen vind ik ook heeeel fijn!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik denk dat het bij mij veelal is dat ik die lui wat verveeld vind klinkenPassie wil ik!
Drama of vrolijkheid, en dan semi-uitbundig
Ik hou er ook van als mensen een ietwat maffe stem hebben, geen dertien-in-een-dozijn. Zoals Ed Kowalcyck (ofzo XD) van Live, en Jeff Buckley dus, en die dude van Maroon 5, Anthony Kiedis, Meatloaf, die dude van de JCS-musical, Bon Jovi, 3 Doors Down...
Of heel dromerig, zoals veel van die Disney liedjes, en Cirque du Soleil![]()
Jaaa die vind ik al meteen een stuk leukerquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Buckley heeft meer een rock-randje... Vind je The Doors ook leuk? Sommige nummers van hen vind ik ook heeeel fijn!
Mayer is behoorlijk veelzijdig, ik hou alleen van de langzame nummers meer dus die post ik vaker.
Leuke vrolijke liedjes:
Maar je hoeft t niet leuk te vinden hoor![]()
Oh, maar ik houd ook van poppy muziek hoor! Maar Radiohead is een van de weinige bands die me écht kan raken. Als ik naar een concert ga, schiet ik bij een aantal nummers altijd vol.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
(doet een PFje)
mijn "probleem" met radiohead, en ook die bonny prince billy, is dat de muziek zo lang "nergens" heen gaat, zo herhalend, en dan zo'n heel zijig zacht stemmetje eroverheen... als ik íets gekweel zou noemen is het dit soort muziek...
ik hou blijkbaar echt meer van muziek die meer op popmuziek lijkt...
die is ook leuk!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heel poppy, maar goed voor instant vrolijkheid![]()
Poor misguided fool.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:05 schreef neen het volgende:
Starsailor is ook fijneen vriend van me zegt ook altijd dat dat depressieve muziek is
Mooi! Hij heeft echt heel veel albums gemaakt (ook als Smog).quote:
Slayer vond ik altijd heel leuk, totdat ze op een concert zeiden dat we Amerika heel dankbaar mochten zijn voor onze bevrijding.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 11:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Obituary, Slayer, SOAD is zeker niks voor jullie?
En minstens zo goed van gramaphonezie - get out of herequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
We no speak Americano vind ik ook erg leuk!
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
[..]
Eens.
Doe mij maar mooi gekweel:
Oh, ik ben een van de zeldzame mensen die niet echt geeft om muziek. Uit mijzelf luister ik nooit naar muziek, wel heb ik een en ander meegekregen uit mijn jonge jaren. Ik heb een hoofd met de onhebbelijke gewoonte om gruwelijk vervelende nummers eindeloos af te spelen - om die reden vraag ik mijn liefste wel eens muziek aan te zetten.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 12:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat voor muziek vind jij mooi, Sigme?![]()
quote:Knight-who-says-Ni!-shirt,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
I see what you did therequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:12 schreef sigme het volgende:
Mén wat ben je toch mooi. Hoe groot is de kans dat ik je uit dat shirt kan praten?
[..]
jamaar, das toch over-tiet gemeten, niet onder-tiet? dan lijkt t me niet zo groot... of bedoelde je dat ook?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:28 schreef Laureline het volgende:
Welke maat heb jij trouwens van dat T-shirt, Maria? Ze lijken me heel erg klein ingedeeld volgens de tabel op de site (Small met een bovenwijdte van 76 cm, Medium 82 cm...).
Mariequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oude foto alert! Maar hierop zie je z'n praatwolkje nietEven beter plaatje zoeken
[ afbeelding ]
![]()
Ja, dat bedoel ik ook, dat ze volgens hun tabel waanzinnig klein lijken te vallen! Ik vind 82 cm bovenwijdte (dat is dus op het breedste punt, over de tepels gemeten) nou niet echt 'Medium', zèlfs niet volgens modellenmaatstavenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
jamaar, das toch over-tiet gemeten, niet onder-tiet? dan lijkt t me niet zo groot... of bedoelde je dat ook?
Ik drink hele flessen cola light per dag en daar heb ik nooit last van een dagje niet. Stomme koffiequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ja Chicolate, welkom in de wereld van de cafeine verslaafden
Ik dacht dat ik dat niet zou krijgen, want ik drink maar 2 bakjes per dag meestal, maar ik heb een jaar lang elke ochtend bij de thuiszorg koffie gedronken, en ben dus nu ook aan het oppassen dat ik dat thuis ook doe
Wat ik niet heel erg vind gelukkig
Pics??quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ik mij helemaal opgemaakt, doe ik niet zo vaak maar had er zin in, toch even leuk erop uit, zegt ie: Wil je een andere man versieren ofzo??
i.p.v. wat zie je er leuk uit... pfff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |