Het is geen heel vrolijke meneer.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:13 schreef Viking84 het volgende:
Als ik de tracklist van dat album bekijk, denk ik met een metalband te maken te hebben ("Death to everyone"), maar dat klopt niet als ik zijn Wiki bekijk. Zal er later eens naar luisteren, want als 'ie wordt vgl met Leonard Cohen, moet ik het wel gehoord hebben natuurlijk.
'Ja' op 'vergelijkbaar' of 'ja' op 'totaal anders'?quote:
Redelijk geslapen en vandaag werken ja. Vanavond bij vriendinnetje eten en morgen op kraambezoek, waar ik vreselijk tegenop zie.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:56 schreef sigme het volgende:
Morgen D&D. Nacht een beetje goed doorgekomen? Vandaag werken?
*boksquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:20 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Ik vind John Mayer ook niks, Maria&. Gladjakkerig gevoelig gekweel, brr.
Bill Callahan kun je dan misschien ook wel waarderen:quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:19 schreef Viking84 het volgende:
@ VMW: ik ben benieuwd!
Een vriendin van me vroeg eens of ik 'geen vrolijke muziek' in de kast had staan', dus dat zegt wel iets over mijn muzieksmaak.
Ohja ik vergeet wel eens dat dat op Fok niet zo gangbaar isquote:
tsja, dit vind ik dan dus weer irritant gekweel, te langzaam, geen fijn melodietje, en vooral overduidelijk héél erg díep en betékenisvol...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
[..]
Eens.
Doe mij maar mooi gekweel:
tsja, ik vind dat wel meevallen. een paar singles (zoals daughters) vallen voor mij in die categorie, of zijn té poppy, maar ik vind juist de blues/soul nummers heel erg tof. daar is niks gladjakkerigs of kwelends aan... dat nhummer dat ik net postte misshcien wel, maar die vind ik gewoon mooiquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:20 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Ik vind John Mayer ook niks, Maria&. Gladjakkerig gevoelig gekweel, brr.
(doet een PFje)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks
Dit vind ik dan wél mooi gevoelig gekweel
Sowieso, Radiohead![]()
quote:
dát vind ik dan wel weer leuk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
DaD, sorry.![]()
[..]
Bill Callahan kun je dan misschien ook wel waarderen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |