Ik denk het ja!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
echt nietik vind m live gewoon écht heel goed. dat nummer dat ik linkte vind ik ontzettend mooi, en de hele live cd loopt gewoon zó goed in elkaar over, met goeie covers, goeie solo's goeie nummers...
maar ja, ik heb niks met veel van de liedjes die jij post dus blijkbaar hebben we hele andere muzieksmaakken beure waar?
precies: ik wil niet terug naar LA, want ik wil niet weten hoe t voelt om aan te komen en niet naar jou toe te gaan. ik ga kapot als ik je zie en ik ga kapot als ik je niet zie, dus ik denk dat ik maar niet naar LA terugga.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, je mist iets.Op cd zijn veel nummers inderdaad niet echt spectaculair, hoewel er op zijn laatste album wel een paar heel mooie staan, maar live is hij echt ontzettend goed.
Nu ik het wat vaker luister merk ik ook dat veel teksten stiekem heel erg raak zijn.
Leuk!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hou echt van lang haar
Tevens: check mijn nieuwe vestje, zelf gehaakt![]()
[ afbeelding ]
Tis blauwer dan je op de foto kunt zien
Hoezo eruit wassen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:16 schreef Ewelina het volgende:
Chico, je kan best je eigen haar doen hoor. Gewoon vaak oefenen en nu dus maar wassen met Head & Shoulders anti-roos shampoo.
Oh, en ik heb dus ook erg donkere wenkbrauwen. En ik vind het wel mooi.
Inderdaad... of bijvoorbeeld de tekst van Gravity, over iets goeds hebben en toch iets anders willen. Of Edge of Desire, die hij bij dat concert laatst nog als toegift speelde.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
precies: ik wil niet terug naar LA, want ik wil niet weten hoe t voelt om aan te komen en niet naar jou toe te gaan. ik ga kapot als ik je zie en ik ga kapot als ik je niet zie, dus ik denk dat ik maar niet naar LA terugga.
vind ik een heel mooi en treurig beeld...
en dan een stukje met hotelsleutels dat ik niet snapmoet de hele tekst eens lezen...
Twee weken?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef AKnynke het volgende:! Wij gaan voor het weekend weg morgenochtend...Misschien tot zondag, anders tot over twee weken!
Je bent een dagje wegquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 07:52 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben vandaag een dagje weg, zo fijn!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was om tien voor zeven al wakkerHoop dat ik het vakantiewerk-ritme snel weer kwijt raak!
Ik ga vandaag met mijn zus naar de markt en dan uitgebreid koken voor mijn ouders die weer terugkomen van vakantie vanavond
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Eens.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:20 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Ik vind John Mayer ook niks, Maria&. Gladjakkerig gevoelig gekweel, brr.
Als ik de tracklist van dat album bekijk, denk ik met een metalband te maken te hebben ("Death to everyone"), maar dat klopt niet als ik zijn Wiki bekijk. Zal er later eens naar luisteren, want als 'ie wordt vgl met Leonard Cohen, moet ik het wel gehoord hebben natuurlijkquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.![]()
[..]
Eens.
Doe mij maar mooi gekweel:
Jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Is John Mayer eigenlijk vergelijkbaar met Jeff Buckley of totaal anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |