abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:12:07 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84959418
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:08 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

echt niet :o ik vind m live gewoon écht heel goed. dat nummer dat ik linkte vind ik ontzettend mooi, en de hele live cd loopt gewoon zó goed in elkaar over, met goeie covers, goeie solo's goeie nummers...

maar ja, ik heb niks met veel van de liedjes die jij post dus blijkbaar hebben we hele andere muzieksmaak :P ken beure waar?
Ik denk het ja! :Y Al post ik ook vaak WTF-liedjes heur! Zoals nu net :+

Ik ben een beetje een muziekbarbaar denk ik, ik hou veelal van vrij catchy meezingnummers of blije dansliedjes of wazige rock :P Van Meatloaf tot Shakira tot Disney tot Live... oO< Heb geen echt oor voor dingen die 'goed in mekaar zitten'. Met geschreven taal heb ik dat meer denk ik.

Und jetzt maffen! Trusten! :z
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84959432
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ja, je mist iets. :P Op cd zijn veel nummers inderdaad niet echt spectaculair, hoewel er op zijn laatste album wel een paar heel mooie staan, maar live is hij echt ontzettend goed.
Nu ik het wat vaker luister merk ik ook dat veel teksten stiekem heel erg raak zijn.
precies: ik wil niet terug naar LA, want ik wil niet weten hoe t voelt om aan te komen en niet naar jou toe te gaan. ik ga kapot als ik je zie en ik ga kapot als ik je niet zie, dus ik denk dat ik maar niet naar LA terugga.

vind ik een heel mooi en treurig beeld...

en dan een stukje met hotelsleutels dat ik niet snap :@ moet de hele tekst eens lezen...
Kwak
pi_84959599
Chico, je kan best je eigen haar doen hoor. Gewoon vaak oefenen en nu dus maar wassen met Head & Shoulders anti-roos shampoo.

Oh, en ik heb dus ook erg donkere wenkbrauwen. En ik vind het wel mooi.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_84959633
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hou echt van lang haar O+

Tevens: check mijn nieuwe vestje, zelf gehaakt oO< *)
[ afbeelding ]
Tis blauwer dan je op de foto kunt zien :Y
Leuk! ^O^
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_84959783
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:16 schreef Ewelina het volgende:
Chico, je kan best je eigen haar doen hoor. Gewoon vaak oefenen en nu dus maar wassen met Head & Shoulders anti-roos shampoo.

Oh, en ik heb dus ook erg donkere wenkbrauwen. En ik vind het wel mooi.
Hoezo eruit wassen? :P Het is niet storend, mn haar heeft nu een roodbruine gloed, ook prima :+.

Maar ik kan niet aan mn achterkant kijken, laat steeds het flesje uit mn handen glippen en neem te dikke plukken. Dus dan liever lui en anderen laten doen O-).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_84959987
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

precies: ik wil niet terug naar LA, want ik wil niet weten hoe t voelt om aan te komen en niet naar jou toe te gaan. ik ga kapot als ik je zie en ik ga kapot als ik je niet zie, dus ik denk dat ik maar niet naar LA terugga.

vind ik een heel mooi en treurig beeld...

en dan een stukje met hotelsleutels dat ik niet snap :@ moet de hele tekst eens lezen...
Inderdaad... of bijvoorbeeld de tekst van Gravity, over iets goeds hebben en toch iets anders willen. Of Edge of Desire, die hij bij dat concert laatst nog als toegift speelde. O+

Anyway, ik ga maar eens naar huis. Ik heb nu wel lang genoeg gewacht of ik nog inspiratie kreeg. :')
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 23:40:50 #207
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84960602
:W! Wij gaan voor het weekend weg morgenochtend...Misschien tot zondag, anders tot over twee weken! :@
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 00:02:23 #208
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84961549
Veel plezier Nynke! Gaan jullie nu toch nog weg met je schoonouders? (ben verder nog niet bijgelezen dus sorry als je het al verteld had..)
Ik heb vandaag mijn aller-laatste dagje vakantiewerk achter de rug *O* Nu nog 1 weekje lekker vrij voor ik aan mijn tweede afstudeeronderzoek ga beginnen, heb er best wel zin in!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 00:06:01 #209
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84961676
John Mayer heeft inderdaad wel een fijn hees randje aan zn stem, sexah O+ Maar vind de muziek niet altijd even leuk...

Ik voeg nog wat toastjes met light ( :') ) paturain aan mn lijstje toe, evenals een nipte nederlaag met Yahtzee :')

Nu slapen, Nynke fijne vakantie!!! (en succes? ;) )
pi_84961820
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 23:40 schreef AKnynke het volgende:
:W! Wij gaan voor het weekend weg morgenochtend...Misschien tot zondag, anders tot over twee weken! :@
Twee weken? :o
Veel plezier in elk geval! :)
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 00:24:36 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84962358
Yahtzee O+

Veel plezier Nynke,geniet ervan *O*

Blurred! jij ook!!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84962672
veel plezier nynke!

ik ga maar eens slapen, mn lief is goed aangekomen, belde net eventjes op weg naar een biertje in de stad O+
Kwak
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 01:12:34 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84963931
Weltrusten Kwak :)

Heb voor het eerst in heel mijn leven mijn vingernagels geknipt (bijt al vanaf mijn 5de)... Nou ja, een heel klein randje en de rest wat vijlen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84966998
Morning! Probeer je je nagels te laten groeien Uniek? Koop een glasvijl, beter voor je nagels dan zo'n kartonnen vijltje. En Kwak, je klinkt zo in love.. heerlijk O+ Nynke veel plezier op vakantie en de rest moet ik straks nog bij lezen :+

Heb besloten mezelf een schop onder mijn kont te geven en de exmeneer te laten voor wat het is. Goed komt het niet meer en het contact houden is alleen maar pijnlijk.

Verder ben ik ook klaar met mijn gek*t met eten en vanaf nu alleen nog maar fatsoenlijke lijstjes van mij! Echt afvallen hoef ik niet, wel veel meer regelmaat en gezond voer ipv kant en klaar meuk en brood. Dus nu eerst naar het asiel, en daarna naar de markt voor flink veel verse groente en fruit. Fijne dag allemaal!
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 07:52:09 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84967084
Goeiemorgen :W.

Ik ben vandaag een dagje weg, zo fijn! O+.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 07:52:35 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84967086
En jullie maken mij nieuwsgierig naar John Mayer, dus daar zal ik eens even wat muziek van regelen :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:11:56 #217
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84967149
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 07:52 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen :W.

Ik ben vandaag een dagje weg, zo fijn! O+.
Je bent een dagje weg :? Waar ben je dan? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was om tien voor zeven al wakker }:| Hoop dat ik het vakantiewerk-ritme snel weer kwijt raak!
Ik ga vandaag met mijn zus naar de markt en dan uitgebreid koken voor mijn ouders die weer terugkomen van vakantie vanavond O+
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 08:43:39 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84967305
Ik ga gewoon naar de verjaardag van m'n broer + schoonzus in Overijssel ;). En we gaan bbq'en, dus ik zal zometeen maar even matig ontbijten :P.

En weg zijn = prettig, want afleiding en zulks :).
Niet meer actief op Fok!
pi_84967535
Goeiemorgen!

Ik vind John Mayer ook niks, Maria&. Gladjakkerig gevoelig gekweel, brr.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_84967831
Morgen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 09:52:53 #221
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84967864
Is John Mayer eigenlijk vergelijkbaar met Jeff Buckley of totaal anders?
Niet meer actief op Fok!
pi_84967905
Morgen D&D. Nacht een beetje goed doorgekomen? Vandaag werken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_84968015
Goedemorgen. :)
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 09:20 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!

Ik vind John Mayer ook niks, Maria&. Gladjakkerig gevoelig gekweel, brr.
Eens.
Doe mij maar mooi gekweel:
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 10:13:15 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84968084
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 10:07 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen. :)
[..]

Eens.
Doe mij maar mooi gekweel:
Als ik de tracklist van dat album bekijk, denk ik met een metalband te maken te hebben ("Death to everyone"), maar dat klopt niet als ik zijn Wiki bekijk. Zal er later eens naar luisteren, want als 'ie wordt vgl met Leonard Cohen, moet ik het wel gehoord hebben natuurlijk :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_84968142
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 09:52 schreef Viking84 het volgende:
Is John Mayer eigenlijk vergelijkbaar met Jeff Buckley of totaal anders?
Ja :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')