Ik heb óók donkere wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
* Ja donkere wenkbrauwen boks as well!
Wij roeleren gewoon Mariaa.
*extra boks*quote:
Jij mag niet zeuren met dat geniaal vallende haar van jequote:
Dat haar valt heus niet altijd goed, hoorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jeweets XMert!![]()
[..]
*extra boks*![]()
[..]
Jij mag niet zeuren met dat geniaal vallende haar van jeVolgende keer dat ik naar de kappert ga neem ik wel een foto van jou mee, want het lukt tot nu toe niet!
![]()
![]()
Tevens: incubus-luister-revival!Soms vergeet ik bands en dan herontdek ik ze
Ik donkerblonde. Ik ben blij dat ze niet even licht zijn als mijn haarkleurquote:
Gewoon proberen. Wordt het niks, kan je het altijd weer op je oude lengte doen!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn haar wordt langig... en na jááááren boblengte ben ik in dubio of ik het zal laten groeien... Op zich heb ik nu wel een manier gevonden om het een beetje een swhooop jaren 50 stijl te geven als het los zit. Met slag.
Neh joh, zoiets maakt je gezicht juist sprekend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:37 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net een ouwe film gezien die ik als kind een paar keer gezien heb. Ben heel lang naar die film op zoek geweest en nadat ik de dingen die ik me nog herinnerde hier op Fok! had gevraagd, wist iemand de titel en kon ik hem nedaolnwod. Best grappig, al ben ik altijd wel een beetje bang dat m'n nostalgische gevoelens bij een bepaalde film verpest worden.
Mijn wenkbrauwen zijn ook donker en dat vind ik maar lelijk.
die van mij zijn lichtblond, dus ik verf ze tegenwoordig. ideaal!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik donkerblonde. Ik ben blij dat ze niet even licht zijn als mijn haarkleur
leuk! waar heb je dat patroontje vandaan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik hou echt van lang haar
Tevens: check mijn nieuwe vestje, zelf gehaakt![]()
[ afbeelding ]
Tis blauwer dan je op de foto kunt zien
Ja, inderdaad! Geeft je gezicht zoveel meer.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die van mij zijn lichtblond, dus ik verf ze tegenwoordig. ideaal!
Ohwquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Neh joh, zoiets maakt je gezicht juist sprekend.
The Watcher in the Woods uit 1980. Met filmicoon Bette Davisquote:Welke film?
Dat is andersquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
GeeBee: ik heb ook alleen zulk donker haar op de foto's die ik jullie laat zien! Oh wacht...![]()
En toch heb je een gaaf kapsel. Punt. Komma. Slash. Ww. Accepteer het compliment![]()
XM: gewoon doen dan! Als je het op een gegeven moment toch stom vindt kan je het er altijd weer af snoeienIk moet overigens weer eens model in mn haar laten knippen. Ik begin weer op een afghaanse windhond te lijken, en dat proces is al sinds voor zeh wedding
Epileren maakt het in sommige gevallen wel beter ja. Al heb ik laatst een beetje gedachteloos zitten plukken en ging er iets teveel afquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ohw. Sinds ik ze epileer vind ik ze wel minder afstotelijk trouwens
.
[..]
The Watcher in the Woods uit 1980. Met filmicoon Bette Davis.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM: gewoon doen dan! Als je het op een gegeven moment toch stom vindt kan je het er altijd weer af snoeienIk moet overigens weer eens model in mn haar laten knippen. Ik begin weer op een afghaanse windhond te lijken, en dat proces is al sinds voor zeh wedding
Ravelry natuurlijkquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
leuk! waar heb je dat patroontje vandaan?
Ik doe geen barst aan m'n wenkbrauwenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik epileer wel wat maar niet veel. Anders blijf ik aan de gang</haarbal is>
Ohhhh Kwak, wat leuuuuuukquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:42 schreef kwakz0r het volgende:
het was fijn met de meneer
we hebben lekker chinees gegeten in R'dam (garnalen en een beetje babi pangang en wat rijst had ik) daar bij De Doelen, echt lekker.
Z'n zusje is ontzettend tof, ze bleef ook steeds extra lang weg als ze naar t toielt was ofzo, om ons wat tijd alleen te geven. Zij gaf me een complimentje over mn jurkje, toen had mn lief ook net gezegd dat ie t leuk vond.
en t was gewoon zó fijn, afscheid nemen was heel naar, ik moest een beetje huilen, maar hij was heel lief, en stuurde daarna een heel lief smsje... hij belt nog even als ie aangekomen is in parijs (ze doen een dagje parijs voor ze naar taizé gaan).
z'n zusje vond mij geloof ik ook wel tof, en ze vertelde nog dat ze m de hele week hebben lopen pesten met zn verliefde afwezige gedrag
zucht
Is ook niet bij iedereen nodig!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik doe geen barst aan m'n wenkbrauwen.
ik weet niet wie jij bent daar!! zijn we al vriendjes?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ravelry natuurlijkstaat wel bij mn projects
Wel opletten! Hij was weg, nu heel even terug en straks weer even weg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap het niet meer? Vriendje van Kwak is op dit moment toch twee weken weg? Of moeten die twee weken nog komen? Maar waarom miste je hem dan?.
hij was een week weg, en is nu weer ruim een week weg, maar had twee uurtjes overstap tussen trein en thalys in rotterdam (ingepland, om mij te kunnen zien) dus ik miste m heel erg, wist sinds eergisteren dat we elkaar weer even gingen zien, en mis hem nu weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap het niet meer? Vriendje van Kwak is op dit moment toch twee weken weg? Of moeten die twee weken nog komen? Maar waarom miste je hem dan?.
mwah, ze schelen een jaartje en zij woont ook gewoon op kamers enzo, dus ze was wel echt een "zusje" maar heel vlot en aardig en grappig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Kwak, fijn dat je m gezien hebt!! En cool dat je zn zusje ook al gezien hebt!
Die is wel helemaal jong zeker?Maakte dat nog wat uit, of was het gewoon een leuk zusje?
Ik zit in de fokgroep en heb gewoon dezelfde naamquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik weet niet wie jij bent daar!! zijn we al vriendjes?
Oooh mooi!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben overall een saai soort donkerblond![]()
Maar binnenkort dus hopelijk redhead à la A Fine Frenzy
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat je heel mooi staat!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben overall een saai soort donkerblond![]()
Maar binnenkort dus hopelijk redhead à la A Fine Frenzy
[ afbeelding ]
Mooi Kwak. Hij heeft echt zo'n fijne stem, vind ik......met zo'n hees randje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef kwakz0r het volgende:
ook al is de tekst eigenlijk heel depri...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben zo pissig. Gister om deze tijd heb ik m'n ex een sms'je gestuurd met een vraag waarvan ik vind dat ik recht heb op het antwoord. Hij heeft alleen nog niet geantwoord. Nou heb ik ook wel gezegd dat ik 'm nooit meer wil zien of spreken, maar als ik zelf sms...
Nou ja. Boh. Bedtijd.
echt nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik vind die John Mayer niet zoveel aan?Ik heb net dat nummer van Kwak geluisterd voor een stukje omdat ik me afvroeg waar de hype over ging, maar ik werd er niet warm van
Mis ik iets?
Tevens:
Shakira featuring Dora the Explorer - Todos Juntos! Oftewel, all together
Wat de flying fuck![]()
Ja, je mist iets.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik vind die John Mayer niet zoveel aan?Ik heb net dat nummer van Kwak geluisterd voor een stukje omdat ik me afvroeg waar de hype over ging, maar ik werd er niet warm van
Mis ik iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |