ik weet niet wie jij bent daar!! zijn we al vriendjes?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ravelry natuurlijkstaat wel bij mn projects
Wel opletten! Hij was weg, nu heel even terug en straks weer even weg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap het niet meer? Vriendje van Kwak is op dit moment toch twee weken weg? Of moeten die twee weken nog komen? Maar waarom miste je hem dan?.
hij was een week weg, en is nu weer ruim een week weg, maar had twee uurtjes overstap tussen trein en thalys in rotterdam (ingepland, om mij te kunnen zien) dus ik miste m heel erg, wist sinds eergisteren dat we elkaar weer even gingen zien, en mis hem nu weerquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap het niet meer? Vriendje van Kwak is op dit moment toch twee weken weg? Of moeten die twee weken nog komen? Maar waarom miste je hem dan?.
mwah, ze schelen een jaartje en zij woont ook gewoon op kamers enzo, dus ze was wel echt een "zusje" maar heel vlot en aardig en grappig.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ha Kwak, fijn dat je m gezien hebt!! En cool dat je zn zusje ook al gezien hebt!
Die is wel helemaal jong zeker?Maakte dat nog wat uit, of was het gewoon een leuk zusje?
Ik zit in de fokgroep en heb gewoon dezelfde naamquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik weet niet wie jij bent daar!! zijn we al vriendjes?
Oooh mooi!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben overall een saai soort donkerblond![]()
Maar binnenkort dus hopelijk redhead à la A Fine Frenzy
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat je heel mooi staat!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:24 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben overall een saai soort donkerblond![]()
Maar binnenkort dus hopelijk redhead à la A Fine Frenzy
[ afbeelding ]
Mooi Kwak. Hij heeft echt zo'n fijne stem, vind ik......met zo'n hees randje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:47 schreef kwakz0r het volgende:
ook al is de tekst eigenlijk heel depri...
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben zo pissig. Gister om deze tijd heb ik m'n ex een sms'je gestuurd met een vraag waarvan ik vind dat ik recht heb op het antwoord. Hij heeft alleen nog niet geantwoord. Nou heb ik ook wel gezegd dat ik 'm nooit meer wil zien of spreken, maar als ik zelf sms...
Nou ja. Boh. Bedtijd.
echt nietquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik vind die John Mayer niet zoveel aan?Ik heb net dat nummer van Kwak geluisterd voor een stukje omdat ik me afvroeg waar de hype over ging, maar ik werd er niet warm van
Mis ik iets?
Tevens:
Shakira featuring Dora the Explorer - Todos Juntos! Oftewel, all together
Wat de flying fuck![]()
Ja, je mist iets.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en ik vind die John Mayer niet zoveel aan?Ik heb net dat nummer van Kwak geluisterd voor een stukje omdat ik me afvroeg waar de hype over ging, maar ik werd er niet warm van
Mis ik iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |