Oh, wat goed van jequote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, het gaat best goed.. Heb er gister wat pijnstillers ingepropt en daar heb ik heerlijk op geslapen, en heb de hele dag nog niet gehuild. Alleen bijna toen m'n baas heel lief bezorgd vroeg of het wel ging.
Kwak, dat jurkje staat je geweldig!
Beetje late reactie maar dat staat je echt goed!quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:57 schreef kwakz0r het volgende:
oh voor de pic-vragers gisteren, dit is mn nieuwe jurkje, met vest eroverheen als jas. sjaal had ik buiten om maar niet op foto. mn haar is niet wild opgestoken maar geföhnd en zit voort eerst in tijden weer eens goeddus ik ben maar voor de lieve look gegaan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zonder vestje issie ook leuk...
Is dat erg lastig om te regelen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daarnaast wordt een extra stage regelen 'op eigen verantwoordelijkheid', dus verzekeringsgedoe zelf regelen![]()
Zo ver ben ik nog niet eigenlijk, maar een instelling krijgt normaal geld voor je stage en dat soort dingen worden geregeld. Ik zie een extra boom op de weg voor mn plan. Ik begrijp het niet, het is toch alleen maar goed dat ik dit wil! Extra ervoor lenen moet ik sowieso en nou ja ik heb eigenlijk geen idee hoeveel het de uni zou kosten, MAAR TOCHquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Is dat erg lastig om te regelen?
Welke kleur haar heb je en welke kleur wordt het als je het verft?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:21 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik ga geen taart bakken want ik mis een ingredient (Monchoutaart zonder monchou werkt niet zo). Nu wil ik eigenlijk mijn haar gaan verven, heb al weken een pakje kleur liggen, zo'n 8x wassen en het is weg. Maar ik durf niet
. Straks wordt mn haar groen, of krijg ik het er niet uitgewassen
.
Ik ben blond en het wordt dan 'lichtgoudbruin' (chestnut). Maar het zal iets lichter uitvallen omdat mijn haar vrij licht is. Maar schijnt dat er in de familie zit dat ze kleuren iets te goed opnemen, haar dat groen wordt bij gebruik van blauwe haargel enzo, dus ik ben als de dood dat ik straks een maffe uitgroei krijg of de kleur verkeerd pakt. Het kan opeens knalrood/paars/groen worden en daar ben ik best bang voorquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Welke kleur haar heb je en welke kleur wordt het als je het verft?
Sowieso is het er met z'n spoelinkje heel snel uit!
Het is ook goed, voor jou, maar het kost natuurlijk wel een hoop geld om een student stage te laten lopen en zo'n opleiding is berekend op een bepaalde hoeveelheid dure praktische dingen. Bij biomedische wetenschappen mochten wij bijvoorbeeld ook geen practica overdoen om die reden. Maar goed, je bent toch vast niet de eerste student die wat extra's wil/moet doen? Is er geen medestudent die ook al eens zoiets heeft moeten regelen, of iemand bij je opleiding die daar eerder mensen bij heeft geholpen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet eigenlijk, maar een instelling krijgt normaal geld voor je stage en dat soort dingen worden geregeld. Ik zie een extra boom op de weg voor mn plan. Ik begrijp het niet, het is toch alleen maar goed dat ik dit wil! Extra ervoor lenen moet ik sowieso en nou ja ik heb eigenlijk geen idee hoeveel het de uni zou kosten, MAAR TOCH
Serieus, daar krijg je echt geen problemen mee hoor! Groen worden mensen soms wanneer ze van bruin naar blond gaanquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben blond en het wordt dan 'lichtgoudbruin' (chestnut). Maar het zal iets lichter uitvallen omdat mijn haar vrij licht is. Maar schijnt dat er in de familie zit dat ze kleuren iets te goed opnemen, haar dat groen wordt bij gebruik van blauwe haargel enzo, dus ik ben als de dood dat ik straks een maffe uitgroei krijg of de kleur verkeerd pakt. Het kan opeens knalrood/paars/groen worden en daar ben ik best bang voor. Want mn kleur zoals het nu is, is eigenlijk best mooi, natuurlijk coupe soleil met heel veel verschillende kleuren blond.
Lichtgoudbruin geeft waarschijnlijk gewoon een mooie gloed aan jouw haar, kun je prima proberen johquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:29 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben blond en het wordt dan 'lichtgoudbruin' (chestnut). Maar het zal iets lichter uitvallen omdat mijn haar vrij licht is. Maar schijnt dat er in de familie zit dat ze kleuren iets te goed opnemen, haar dat groen wordt bij gebruik van blauwe haargel enzo, dus ik ben als de dood dat ik straks een maffe uitgroei krijg of de kleur verkeerd pakt. Het kan opeens knalrood/paars/groen worden en daar ben ik best bang voor. Want mn kleur zoals het nu is, is eigenlijk best mooi, natuurlijk coupe soleil met heel veel verschillende kleuren blond.
*insert mooie roosvrije vent reclame*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef Laureline het volgende:
@Chico: als het resultaat je ineens heel erg tegenstaat, kan je ook direct erna je haar met Head & Shoulders (de gewone) wassen, dan is bijna alles er direct weer uit!
*boksquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik kan geen andere kleuren want dan klopt mn hoofd niet meer![]()
Al had ik ooit 1 rood plukje!
![]()
*donker-haar-en-donkere-wenkbrauwen-boks*quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
*boks
Als ik wat wil, moet ik eerst gaan ontkleuren ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |