abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:56:56 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84951303
Heb trouwens ook nog spierpijn van de pilates van gisteren, maar het wordt wel steeds minder heftige spierpijn!! *O*

* trots O+
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:58:06 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84951357
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
LB, het gaat best goed. :). Heb er gister wat pijnstillers ingepropt en daar heb ik heerlijk op geslapen, en heb de hele dag nog niet gehuild. Alleen bijna toen m'n baas heel lief bezorgd vroeg of het wel ging.

Kwak, dat jurkje staat je geweldig!
Oh, wat goed van je ^O^ een nacht goed slapen is nu best knap!

En je hebt gewerkt dus, is ook wel afleiding denk ik he.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 19:58:49 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84951375
Ohja, en eens met de lof over Kwak's jurkje!! Ga je zo naar je meneer toe? *;

Veel plezier vanavond!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:03:24 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84951529
* MariaEtcetera is trots op DaD! 8-)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84951567
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 13:57 schreef kwakz0r het volgende:
oh voor de pic-vragers gisteren, dit is mn nieuwe jurkje, met vest eroverheen als jas. sjaal had ik buiten om maar niet op foto. mn haar is niet wild opgestoken maar geföhnd en zit voort eerst in tijden weer eens goed *O* dus ik ben maar voor de lieve look gegaan...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

zonder vestje issie ook leuk...
Beetje late reactie maar dat staat je echt goed! :)
Are you pondering what I'm pondering?
pi_84951690
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

Daarnaast wordt een extra stage regelen 'op eigen verantwoordelijkheid', dus verzekeringsgedoe zelf regelen -O-
Is dat erg lastig om te regelen?

DaD, wat stoer dat je bent gaan werken. :*
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:14:06 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84951893
Super DaD !!!

Wat betreft lijstjes...
Sorry hoor maar vreet gewoon je basislijst!
Bij mij is kwark vandaag er ook bij ingeschoten maar dat eet ik nu, terwijl ik wel vrij vol ben van warm eten maar moet het vandaag nog wel hebben. PUNT
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84952003
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:08 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Is dat erg lastig om te regelen?
Zo ver ben ik nog niet eigenlijk, maar een instelling krijgt normaal geld voor je stage en dat soort dingen worden geregeld. Ik zie een extra boom op de weg voor mn plan. Ik begrijp het niet, het is toch alleen maar goed dat ik dit wil! Extra ervoor lenen moet ik sowieso en nou ja ik heb eigenlijk geen idee hoeveel het de uni zou kosten, MAAR TOCH :{
pi_84952181
Nou ik ga geen taart bakken want ik mis een ingredient (Monchoutaart zonder monchou werkt niet zo) :'). Nu wil ik eigenlijk mijn haar gaan verven, heb al weken een pakje kleur liggen, zo'n 8x wassen en het is weg. Maar ik durf niet :X. Straks wordt mn haar groen, of krijg ik het er niet uitgewassen :o.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_84952254
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:21 schreef Chicolate het volgende:
Nou ik ga geen taart bakken want ik mis een ingredient (Monchoutaart zonder monchou werkt niet zo) :'). Nu wil ik eigenlijk mijn haar gaan verven, heb al weken een pakje kleur liggen, zo'n 8x wassen en het is weg. Maar ik durf niet :X. Straks wordt mn haar groen, of krijg ik het er niet uitgewassen :o.
Welke kleur haar heb je en welke kleur wordt het als je het verft?

Sowieso is het er met z'n spoelinkje heel snel uit!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_84952473
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Welke kleur haar heb je en welke kleur wordt het als je het verft?

Sowieso is het er met z'n spoelinkje heel snel uit!
Ik ben blond en het wordt dan 'lichtgoudbruin' (chestnut). Maar het zal iets lichter uitvallen omdat mijn haar vrij licht is. Maar schijnt dat er in de familie zit dat ze kleuren iets te goed opnemen, haar dat groen wordt bij gebruik van blauwe haargel enzo, dus ik ben als de dood dat ik straks een maffe uitgroei krijg of de kleur verkeerd pakt. Het kan opeens knalrood/paars/groen worden en daar ben ik best bang voor :P. Want mn kleur zoals het nu is, is eigenlijk best mooi, natuurlijk coupe soleil met heel veel verschillende kleuren blond.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:31:19 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84952525
Gewoon doen Chico, bij mij ging het ooik goed, alleen duurde het wel een paar week voor het er helemaal uit was.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84952587
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Zo ver ben ik nog niet eigenlijk, maar een instelling krijgt normaal geld voor je stage en dat soort dingen worden geregeld. Ik zie een extra boom op de weg voor mn plan. Ik begrijp het niet, het is toch alleen maar goed dat ik dit wil! Extra ervoor lenen moet ik sowieso en nou ja ik heb eigenlijk geen idee hoeveel het de uni zou kosten, MAAR TOCH :{
Het is ook goed, voor jou, maar het kost natuurlijk wel een hoop geld om een student stage te laten lopen en zo'n opleiding is berekend op een bepaalde hoeveelheid dure praktische dingen. Bij biomedische wetenschappen mochten wij bijvoorbeeld ook geen practica overdoen om die reden. Maar goed, je bent toch vast niet de eerste student die wat extra's wil/moet doen? Is er geen medestudent die ook al eens zoiets heeft moeten regelen, of iemand bij je opleiding die daar eerder mensen bij heeft geholpen?
pi_84952652
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ben blond en het wordt dan 'lichtgoudbruin' (chestnut). Maar het zal iets lichter uitvallen omdat mijn haar vrij licht is. Maar schijnt dat er in de familie zit dat ze kleuren iets te goed opnemen, haar dat groen wordt bij gebruik van blauwe haargel enzo, dus ik ben als de dood dat ik straks een maffe uitgroei krijg of de kleur verkeerd pakt. Het kan opeens knalrood/paars/groen worden en daar ben ik best bang voor :P. Want mn kleur zoals het nu is, is eigenlijk best mooi, natuurlijk coupe soleil met heel veel verschillende kleuren blond.
Serieus, daar krijg je echt geen problemen mee hoor! Groen worden mensen soms wanneer ze van bruin naar blond gaan ;)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:36:05 #140
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84952708
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:29 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Lichtgoudbruin geeft waarschijnlijk gewoon een mooie gloed aan jouw haar, kun je prima proberen joh :Y
Knalrood zal het niet worden, want zoveel kleur zit er niet in!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:44:59 #141
171422 LadyBlack
paint it black
pi_84953027
Ik heb laatst een pakje henna gekocht, de gewone rode :o Moet nog wel even het lef tevoorschijn toveren om dat ook daadwerkelijk in mn haar te smeren :') Ben donkerblond dus dat wordt wel vrij heftig denk ik!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 20:47:13 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84953119
Krijg ik een foto per PM chico? :D Ik heb je toch al ontmoet! :+

Klinkt puik, al vind ik je eigen kleur ook al erg mooi idd :Y Maar met zoiets wat je uit kunt wassen zit je nooit verkeerd :Y

Ik kan geen andere kleuren want dan klopt mn hoofd niet meer ;( :P Al had ik ooit 1 rood plukje! :+
pi_84953209
Ik moet ook weer verven, maar doe het pas volgende week ofzo. Ik heb net wat foto's van mezelf gemaakt, djiezus, wat een ouwe kop heb ik :X Met wallen enzo weueueueueh.

Net kwam er een luchtballon over, Ozzie zit nu nog naast me te blaffen :') (ben maar binnen gaan zitten met 'm, het helpt alleen niet _O- )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84953577
Jullie geven me hoop :). Internet niet, daar staan alle hororverhalen _O-. Ik ga het zo denk ik maar eens proberen, komende 2 weken iig geen verplichte sociale dingen met mensen die mij al heel lang kennen oO< en kan het komende weekend de hele dag mn capuchon ophouden als het mislukt (dat deed ik de vorige keer dat er wat mis was met mn haar, pony te kort, heel weekend overstuur en weigeren muts af te zetten).

Zij die hun haar verven gaan groeten u ;( 8-)
pi_84954230
@Chico: als het resultaat je ineens heel erg tegenstaat, kan je ook direct erna je haar met Head & Shoulders (de gewone) wassen, dan is bijna alles er direct weer uit!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:16:48 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84954373
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:13 schreef Laureline het volgende:
@Chico: als het resultaat je ineens heel erg tegenstaat, kan je ook direct erna je haar met Head & Shoulders (de gewone) wassen, dan is bijna alles er direct weer uit!
*insert mooie roosvrije vent reclame*

En dan moet ik steeds denken: en haarvrij zeker ):O
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:27:05 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84954738
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 20:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik kan geen andere kleuren want dan klopt mn hoofd niet meer ;( :P Al had ik ooit 1 rood plukje! :+
*boks ;(

Als ik wat wil, moet ik eerst gaan ontkleuren ofzo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:29:58 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84954854
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2010 21:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*boks ;(

Als ik wat wil, moet ik eerst gaan ontkleuren ofzo.
*donker-haar-en-donkere-wenkbrauwen-boks*

Ja en dat doet zeer! En dan heb ik alsnog erg aanwezige donkere wenkbrauwen dus alle andere kleuren zijn sowieso lichter :P

Ach aan de andere kant: donkerharigen aan de top! *; :P
  vrijdag 6 augustus 2010 @ 21:31:09 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84954894
* Ja donkere wenkbrauwen boks as well! :P

Wij roeleren gewoon Mariaa :7.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84954921
:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')