Knap dat je dat kunt, ik zou echt niet weten hoe dat moet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:23 schreef Merel het volgende:
Ik heb net een stoel die ik van Marktplaats heb gehaald opnieuw gestoffeerd. En het lukte nog aardig ook!Wel met een fleecedekentje gedaan
Want het was een experiment. En nu vind ik het zonde dat ik niet meteen goede kwaliteit stof heb gebruikt. Ben benieuwd hoe lang m'n fleecedekentje het houdt als stoelstof.
Vandaag slecht gegeten, ontbijt én lunch overgeslagenDiner was Mexicaanse wraps (met guacemole, maar zonder kaas en met extra mager gehakt), daarna een stukje chocola en net twee amandelkoekjes. Maar vergeleken met een gemiddelde weekenddag valt dit eigenlijk nog best mee!
Ja ik neem zo misschien nog een bruin broodje met tonijnsaladequote:Op zaterdag 7 augustus 2010 22:39 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Knap dat je dat kunt, ik zou echt niet weten hoe dat moet.
Heb je wel genoeg gegeten dan? Gaat het weer wat beter dan van de week?
Ik vind het echt knap dat je dat onder ogen ziet terwijl je gevoel nog iets anders wil. Het lijkt me heel moeilijk om dan afstand te nemen, ook al weet je dat dat beter is. Ik hoop voor je dat het makkelijker wordt.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:01 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja ik neem zo misschien nog een bruin broodje met tonijnsalade
En het gaat wel oké hoor, lief dat je het vraagt! Er is altijd zo'n sluimerend "ik mis 'm zo"-gevoel op de achtergrond, maar ik weet 100% zeker dat het beter is dat we niet meer samen zijn. Dat moet ik gewoon voor ogen houden.
Het zou ook gemeen tegenover hem zijn om er toch mee door te gaan. Ik hou mezelf voor dat het beter is om nu te stoppen, dan later als het nóg meer verdriet doet.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:22 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het echt knap dat je dat onder ogen ziet terwijl je gevoel nog iets anders wil. Het lijkt me heel moeilijk om dan afstand te nemen, ook al weet je dat dat beter is. Ik hoop voor je dat het makkelijker wordt.
Daar heb je waarschijnlijk gelijk in ja.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:47 schreef Merel het volgende:
[..]
Het zou ook gemeen tegenover hem zijn om er toch mee door te gaan. Ik hou mezelf voor dat het beter is om nu te stoppen, dan later als het nóg meer verdriet doet.
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huilend buiten staan, omgeven door brandweerwagens, is niet helemaal hoe ik mijn zondagochtend voor me zag.
Waaat?quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Huilend buiten staan, omgeven door brandweerwagens, is niet helemaal hoe ik mijn zondagochtend voor me zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |